środa, 6 września 2017

Kolejny cel osiągnięty! [KONKURS]

Gdy założyłam bloga marzyłam o 100 000 wyświetleń i 300 obserwacjach. Cieszyłam się z każdego mniejszego osiągnięcia, ale te dwie liczby zawszy były szczytem moim marzeń. Nie mogę uwierzyć, że udało mi się to osiągnąć. Zbiegło się to również ze wspaniałą propozycją współpracy z wydawnictwem, więc chyba szczęśliwsza już być nie mogę. Nie jestem dobra w pisaniu podziękować, ale chcę żebyście wiedzieli, jak bardzo jestem wdzięczna, bo bez Was nic bym nie osiągnęła. Nawet sobie nie wyobrażacie, ile radości daje mi każdy komentarz! Długo zastanawiałam się nad tym, w jaki sposób chcę Wam podziękować. Pomyślałam, że ciekawym pomysłem będzie zrobienie dla Was jedynego w swoim rodzaju Box'a. Nie będzie on zawierał książki, ale postaram się go wypełnić gadżetami związanymi z książką, którą sami wybierzecie. Mam nadzieję, że mój pomysł Was zaciekawi i weźmiecie udział w rozdaniu :-)


Oto co powinnaś/powinieneś zrobić, jeżeli chcesz wygrać:
  • zaobserwować mojego bloga
  • zgłosić chęć udziału w komentarz
  • podać swój adres e-mail
  • podać książkę, która ma być tematem przewodnim Box'a (Możecie wybierać tylko z książek, które czytałam. Pełną listę możecie znaleźć na LubimyCzytać
  •  
    KONKURS TRWA od 6 do 29 września 2017 roku

     Do zwycięzcy 30 września wyśle maila. Na odpowiedź ma czas do 4 października. Jeśli tego nie zrobi, wybiorę kogoś innego.   

    Regulamin konkursu:
    1. Organizatorem konkursu jest Julia Armanowska autorka bloga http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com
    2. Nagroda w konkursie jest  ufundowana przez organizatorkę konkursu.
    3. Konkurs trwa do 29 września do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
    4. Aby wziąć udział w konkursie należy być osobą pełnoletnią lub posiadać zgodę rodzica.
    5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski. 
    6. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową.
    7. Zwycięzcę o wygranej powiadomię drogą mailową.
    8. Żeby konkurs się odbył musi zgłosić się minimum 15 uczestników.  
     
     
    Na koniec chciałaby Was zaprosić na grupę, którą założyłam razem z Angie z kanału Jeszcze jeden rozdział. Będzie nam bardzo miło jeśli dołączycie. Dopiero zaczynam, ale postaramy się, żeby każdy nasz czytelnik/widz znalazł tam coś dla siebie.


    17 komentarzy

    1. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: Czytelnia Dominiki
      Mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
      Książka: "Lato koloru wiśni"- Carina Bartsch

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratuluje spełnienia "marzeń". Ja nawet nie zwracam uwagi na liczbę wyświetleń :( Grunt, że są osoby, które do mnie zaglądają.

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo gratuluję osiągnięć! Takie statystyki są marzeniem każdego blogera. :)
      No i się zgłaszam. :)
      Obserwuję jako Potęga Książek
      Mój e-mail: msurdyka1@gmail.com
      Książka: Lux Jennifer L. Armentrout.

      OdpowiedzUsuń
    4. Gatuluję takiego sukcesu i oby tak dalej! ♥
      Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: Miasto Książek
      Mail: paulina0942@o2.pl
      Książka: Hopeless

      OdpowiedzUsuń
    5. Gratulacje 😇📚💖
      Obserwuje jako: Kinga Recenzuje
      Mail: kingazdanowska@onet.eu
      Książka:Szczerze trudno mi wybrac tyle jeszcze ksiazek jest do przeczytania i tyle planow ze nie mam pojecia. Nie wiem czy taka opcja jest przewidziana ale stawialabym na niespodzianke. Najlepsza z tego typu przez ciebie czytanych. Chodzi mi o romanse/młodzieżówki itp. :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Zgłaszam się ;)
      Obserwuję bloga jako Sylwia Jamrozik
      E-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
      Książka: "Klątwa przeznaczenia"

      OdpowiedzUsuń
    7. Zgłaszam się :)
      Obserwuję bloga jako Zuzanna P
      E-mail: pzuzanna94@gmail.com
      Książka: "Jak powietrze" Agaty Czykierdy-Grabowskiej

      OdpowiedzUsuń
    8. Zgłaszam się :)
      Obserwuje bloga jako sylwia s
      E-mail:kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
      Książka: ,,Jak powietrze''

      OdpowiedzUsuń
    9. Zgłaszam się :)
      Obserwuje bloga jako Judyta Z
      E-mail: judi18@o2.pl
      Książka: "Dwór cierni i róż"

      OdpowiedzUsuń
    10. Z przyjemnością się zgłaszam! :)
      Obserwuję jako: Marzycielka Patty
      Mail: marzycielkapatt@gmail.com
      Książka: "Lato koloru wiśni"- Carina Bartsch

      OdpowiedzUsuń
    11. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: Isabelle West
      Mail: iza.poletylo@gmail.com
      Książka: ,,Promyczek" - Kim Holden

      OdpowiedzUsuń
    12. Zgłaszam się :)
      Obserwuję jako: Gosche
      Mail: goschebooks@gmail.com
      Książka: ''Serce ze szkła'' Emma Scott

      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Zgłaszam się :)
      Obserwuję bloga jako Klaudia M
      E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
      Książka:" Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas

      OdpowiedzUsuń
    14. Biorę udział :)
      Obserwuje bloga jako: Anna Hh
      E-mail: jo-jo-a@wp.pl
      Książka: "Podaruj mi miłość" Kelly Link, Holly Black

      OdpowiedzUsuń
    15. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: Natalia Górniak
      Mail: natala.g18@wp.pl
      Książka: "szklany tron"

      OdpowiedzUsuń
    16. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: Dominika Gil
      E-mail: gilmisia11@wp.pl
      Książka: Brittainy C. Cherry- Woda, która niesie ciszę

      OdpowiedzUsuń
    17. Zgłaszam się! :D
      Obserwuję jako: Czerwony Smok
      E-mail: czerwonysmok257@gmail.com
      Książka: 'Angelfall'

      OdpowiedzUsuń

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.