środa, 19 lipca 2017

"Outlander" - Sezon 3 - Moja reakcja na zwiastun



!SPOILERY z finału drugiego sezonu!

Zakończenie drugiego sezonu to był dla mnie koszmar! Praktycznie cały odcinek przepłakałam, ale do tej pory nie mogę uwierzyć w to, że Clarie i Jamie rozstali się na 20 lat. Serce mi pęka, gdy bohaterowie nie mogę być razem kilka miesięcy, a teraz mówimy o 20 LATACH. Jakoś to do mnie nie dociera. Nie mogę uwierzyć, że Jamie nie był świadkiem narodzin swojej córki, ani nie mógł patrzeć jak dorasta. Najchętniej wyrzuciłabym z serialu wszystkie sceny, w których Jamie i Clarie nie mogą być razem, a w zwiastunie widać, że niestety będziemy musieli dość długo czekać na ich ponowne spotkanie. Nowy sezon wychodzi we wrześniu, więc nie mam pojęcia, jak pogodzę naukę z cotygodniowym załamaniem nerwowym. Co prawda planuję, jeszcze w te wakacje, zapoznać się z trzecim tomem serii Diany Gabaldon, więc będę przygotowana na większość wydarzeń w serialu, ale jestem pewna, że każda smutna scena z Jamiem w roli głównej rozwali mnie emocjonalnie. Ja naprawdę wiem, że Jamie i Clarie byli przekonani, że nigdy więcej się nie zobaczą i próbowali na nowo ułożyć swoje życie, ale każda scena, gdy są z kimś innym jeszcze bardziej mnie rani. Bądźmy szczerzy - popłakałam się już na zwiastunie, więc nawet nie chce myśleć, co będzie, gdy zobaczę całość. Taki już (nie)stety urok "Obcej" - każdy kolejny odcinek łamie nam serca, ale nie można tak po prostu go nie oglądać i się nim nie zachwycać

Ktoś z Was również oczekuje na trzeci sezon "Obcej"? Jeśli tak, i mielibyście ochotę wspólnie się pozachwycać, to możecie się odezwać do mnie na fanpage'u 😊

Podobny obraz

1 komentarz

  1. Muszę zabrać się za ,,Outlander"!
    Tylko książki zdecydowanie przodem!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.