sobota, 11 marca 2017

Zwiastun serialu "Confess" - MOJA REAKCJA


Niewypowiedziane pragnienia, bolesna przeszłość i głęboko skrywane grzechy są dla Owena największą inspiracją. Utalentowany malarz kolekcjonuje anonimowe wyznania i przenosi je na płótno. Auburn od kilku lat walczy o odzyskanie normalnego życia i desperacko potrzebuje pieniędzy. Zakochanie się w przystojnym malarzu nie jest częścią jej planu, ale przekorne przeznaczenie stawia na swoim. Dziewczyna odkrywa jednak, że przeszłość ukochanego może odebrać jej to, co dla niej najważniejsze...

Obejrzałam ten zwiastun już ze sto razy, ale nie mogę się powstrzymać, bo moim zdaniem jest przegenialny! Co prawda jeszcze nie czytałam książki, ponieważ na polską premierę musimy poczekać jeszcze kilka miesięcy, ale to Colleen Hoover, więc już teraz wiem, że zakocham się w tej historii. Mam wielki dylemat,  czy zacząć oglądać serial przed przeczytaniem, ale wydaje mi się, że nie będę w stanie się powstrzymaćWe wielu recenzjach słyszałam, że Owen skrywa naprawdę zaskakującą tajemnicę. Mam w głowie wiele teorii i nie mogę się doczekać aż wreszcie dowiem się, o co naprawdę chodzi. Już w zwiastunie widzimy, że nie zabraknie zabawnych i romantycznych momentów. I jak to zwykle bywa w historiach Colleen Hoover z pewnością będzie również wzruszająco. Nie da się ukryć, że aktor wcielający się w postać Owena jest zabójczo przystojny. I do tego jest malarzem, więc już całkowicie zdobył moje serce!


PREMIERA SERIALU 4 KWIETNIA!
CZYTALIŚCIE KSIĄŻKĘ W ORYGINALNE? CZEKACIE NA SERIAL? 

PODOBAŁ WAM SIĘ ZWIASTUN?

17 komentarzy

  1. Gdy zobaczyłam ten zwiastun, od razu zaczęłam czytać książka. Serial na podstawię książki Hoover jest po prostu spełnieniem marzeń, a zrobienie go na podstawie tej pozycji jest genialnym posunięciem!

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sto procent obejrzę serial, ale i książkę wypadałoby przeczytać ! Wiesz może kiedy premiera ?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję innej książki pani Hoover :)
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam informację, że książka wychodzi 10 maja, ale nie wiem, czy to oficjalna data :-)

      Usuń
  3. Słyszałam coś o tym serialu, ale nie za wiele. Tak samo z książką, ale myślę, że na początku przeczytam książkę i potem dopiero się okaże czy po serial również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... wydaje się nawet ciekawy, ale w pierwszej kolejności trzeba będzie przeczytać książkę :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba poczekam, aż książka będzie dostępna na naszym rynku. Nie wiem czy skusze się na serial.Idę zerknąć na zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO! Lubię książki autorki, więc się bardzo bardzo cieszę. A zwiastun naprawdę genialny. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się intrygująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten zwiastun, ale zapowiada się świetnie. Choć najpierw wypadałoby przeczytać książkę...:D Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie! Jak to - najpierw serial, potem książka? Nie godzi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała powstrzymać, ale nie wiem, czy mam aż tak silną wolę. Może zanim wyjdą wszystkie odcinki, doczekam się polskiej premiery i wtedy nie zgrzeszę aż tak bardzo?

      Usuń
  10. Mnie całkiem, całkiem się podobał się ten trailer, jednak nie czytałam jeszcze książki :D A muszę w końcu bliżej poznać autorkę, długo już się do niej zabieram.

    LeonZabookowiec.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz! I to koniecznie! Colleen Hoover to moja bogini!

      Usuń
  11. O mamuniu, co to za aktor?! Na pewno będę oglądać ten serial, chrzanić książkę!
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, gdzie ja byłam, że wcześniej o tym nie słyszałam? :o Ale cudnie, nie mogę się doczekać serialu, jednak najpierw poczekam na książkę w polskiej wersji ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię twórczości Colleen Hoover, więc odpuszczę sobie Confess totalnie. Zarówno książka, jak i serial są nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.