piątek, 3 marca 2017

Zwiastun serialu "13 Reasons Why" - MOJA REAKCJA

 

Clay Jensen wraca do domu ze szkoły i na przed drzwiami znajduje dziwną paczkę. W środku jest kilka taśm magnetofonowych nagranych przez Hannah, koleżankę z klasy, która dwa tygodnie wcześniej popełniła samobójstwo. Dziewczyna wyjaśnia, że istnieje trzynaście powodów, dla których zdecydowała się odebrać sobie życie. Clay jest jednym z nich i jeśli wysłucha nagrania, dowie się dlaczego. Chłopak przez całą noc kluczy po mieście, a za przewodnika służy mu głos Hannah. Staje się świadkiem jej bólu i osamotnienia, a przy okazji poznaje prawdę o sobie i otaczających go ludziach, której nigdy nie chciał stawić czoła. Z przeraźliwa jasnością dociera do niego, że nie da się cofnąć przeszłości, podobnie jak nie da się powstrzymać przyszłości…

Na wstępie powiem, że nie jeszcze nie czytałam książki, ale lubię oglądać seriale nie znając książkowej fabuły. Jednak jeśli ekranizacja mnie zachwyci to na pewno sięgnę po pierwowzór. Dość rzadko oglądam typowe seriale dla nastolatków, ale myślę, że "13 powodów" trafi w moje gusta. Liczę na mnóstwo tajemnic i zaskoczeń. W zwiastunie najbardziej podobała mi się muzyka i już nie mogę się doczekać aż posłucham jej więcej. Fabuła jest bardzo interesująca i ma ogromny potencja. Zwiastun obiecuje nam mnóstwo emocji i mrocznych tajemnic. Mam nadzieję, że historia nie zostanie spłycona i nie zamieni się w łzawą historyjkę dla nastolatków. Jednak po tym jak zakochałam się w "Serii niefortunnych zdarzeń" wiem, że Netflix i tym razem mnie nie zawiedzie.

PREMIERA SERIALU 31 MARCA!

CZYTALIŚCIE KSIĄŻKĘ? CZEKACIE NA SERIAL? 
PODOBAŁ WAM SIĘ ZWIASTUN?


5 komentarzy

  1. Serial zapowiada się lepiej niż książka, bo ta druga mocno mnie rozczarowała. Czy obejrzę? Raczej nie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie czytałam, ale zwiastun jest obieccujący. A że muszę jakoś przeżyć bez Teen wolfa to jak tylko będzie już premiera to chętnie poznam ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką Netflixu, więc cokolwiek od nich wychodzi to już wiem, że będzie genialne. Książka mi się podobała, więc już nie mogę się doczekać serialu. :)

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mało czasu spędzam przy telewizorze, a seriali nie oglądam - czasem jakiś przypadkowy odcinek - więc nawet nie kojarzę tej produkcji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, nie wiedziałam o serialu :D chętnie obejrzę. książkę czytałam i jest jedną z lepszych poruszających problem samobójstwa. warto po nią sięgnąć :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.