środa, 1 marca 2017

Dwa lata? Ale jak to? Już?




STATYSTYKI 28.02.2016r.:
Wyświetlenia: 33 122
Obserwacje: 233
Komentarze: 1 900
Posty: 163
Fanpage: 1 042

Rok temu składaliście mi wspaniałe życzenia...
 
Teraz mogę powiedzieć, że większość z nich się spełniła... 
Za mną (właściwie za nami) kolejny cudowny rok!
Możecie mi powiedzieć, KIEDY TO MINĘŁO? Mam wrażenie, jakbym wczoraj pisała pierwszego posta. Zawsze miałam problem z pisaniem podziękować. Z jednej strony chciałabym napisać tak wiele, a z drugiej uważam, że chyba żadne słowa nie są w stanie oddać moich emocji. Dzięki prowadzeniu bloga poznałam wiele wspaniałych ludzi i przeżyłam wspaniałe chwile. Jeśli chodzi o statystyki to moim celem było 50 000 wyświetleń, a tymczasem jest ich ponad 76 000! Kolejnym celem jest dla mnie upragnione 300 obserwacji. Jeśli chodzi o postanowienia na najbliższy rok to chciałabym zrealizować więcej swoich pomysłów. Mój notatnik jest pełen pomysłów, ale ciągle odkładam ich wykonanie i potem gdzieś mi uciekają lub za późno jest, aby o nich pisać.
Na koniec chciałam Wam wszystkim - niezależnie czy jesteście ze mną od samego początku, kilku miesięcy, a może od dzisiaj - podziękować. Mimo, że czasem bywało różnie to te dwadzieścia cztery miesiące były chyba najważniejszymi w moim życiu. Teraz, kiedy piszę ten post, łzy stają w moich oczach i wiem, że nie prędko zrezygnuję z Reading is my Superpower...
 


STATYSTYKI 28.02.2017r.:

Wyświetlenia: 76 851
Obserwacje: 294
Komentarze: 3097
Posty: 226
Fanpage: 1 046


DO ZOBACZENIA ZA ROK!


14 komentarzy

  1. GRATULACJE!!!!! Ja w tym miesiącu będę obchodzić pierwszy rok, nadal nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko mija. :) Życzę Ci kolejnych latek blogowania! Zawsze z uśmiechem i cierpliwością. Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje drugiej rocznicy i życzę dalszej mobilizacji i owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i życzę dalszego owocnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnego udanego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Za rok liczę na kolejny taki wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że się uda! Dziękuję :-)

      Usuń
  6. Gratuluję! I życzę ci, abyś za rok również mogła świętować kolejne urodziny bloga! :D
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszego powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Mam nadzieję, że za rok statystyki będą jeszcze lepsze! ;)

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.