sobota, 11 lutego 2017

R.I.P. IT OR SHIP IT Book Tag



Postacie damski:
  1.  Caelena ze "Szklanego tronu"
  2.  Katy z "Promyczka"
  3.  Lou z "Zanim się pojawiłeś"
  4. Amber z "Chłopaka, który zakradał się do mnie przez okno"
  5. Katniss z "Igrzysk śmierci"
  6. Claire z "Obcej"
  7. Cath z "Fangirl"
  8. Julia z "Dotyku Julii"
  9. Amy z "Rywalek"
  10. Penryn z "Angelfall"

Postacie męskie:
  1. Jamie z "Obcej" 
  2. Daemon z "Lux"
  3. Elyas z "Lata koloru wiśni" 
  4. Archer z "Bez słów"
  5. Peeta z "Igrzysk śmierci"
  6. Patch z "Szeptem"
  7. Hardin z "After"
  8. Christian z "50 twarzy Greya"
  9. Raze z "Raze" 
  10. Caleb z "Mimo moich win"

SHIP IT - Zaczyna się bardzo ciekawie! Zabójczyni i... Hardin. To na pewno byłby bardzo burzliwy związek, ale wydaje mi się, że ta dwójka do siebie pasuje, przecież Caleana nie zabiłaby go tak od razu, prawda?

R.I.P. IT - Nawet nie mogę sobie ich razem wyobrazić! Nie muszę się długo zastanawiać, żeby wiedzieć, że z tego związku nic nie wyjdzie. Elyasowi od początku była pisana Emely, więc nie sądzę, że z kimkolwiek innym, mógłby być szczęśliwy.

R.I.P. IT - Katniss potrzebowała w swoim życiu kogoś, kto pomoże jej pozbierać się po koszmarze, jaki przeżyła. Właśnie dlatego wybrała Peetę. A Jamiemoim zdaniem jest zbyt do niej podobny - uparty, porywczy... Przez to nie mogliby być razem szczęśliwi.

SHIP IT - Penryn trochę przypomina mi Katy, a Daemonowi blisko do Raffe'ego, więc myślę, że ta dwójka dobrze by się dogadywała.

R.I.P. IT - Nie RIPuje ich dlatego, że Peeta tworzy idealną parę tylko ze mną... No może trochę dla tego, ale bardziej chodzi mi o to, że Amber to najgłupsza i najbardziej irytująca bohaterka, o jakiej czytałam i nie mogę skazać mojego ulubionego bohatera na życie z kimś tak okropnym!

SHIP IT - Wiem, jak dziwnie to brzmi. Moja ukochana Katy i... Christian Grey? Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że ta dwójka do siebie pasuje. Katy w niczym nie przypomina mdłej Anny. Jest bardzo silną bohaterką i wydaje mi się, że mogłaby trochę "unormalnić" Greya...

R.I.P. IT - Upadły anioł i zwariowana Louisa? To nie jest dobry pomysł. Życie z aniołem byłoby ciekawe, ale z drugiej strony Patch wydawał mi się nijaki, więc nie pasuje do szalonej i przezabawnej Lou.

R.I.P. IT - Każdy kto czytał "Mimo moich win" wie, że Caleb i Olivia prędzej, czy później i tak będą razem. Mimo, że oboje pakują się w różne związki, to nigdy nic dobrego z tego nie wynika. Dlatego uważam, że Julia nie powinna z nim być, bo Caleb złamałby jej serce, wracając do swojej pierwszej miłości.

R.I.P. IT - Moim zdaniem Cath i Archer są do siebie bardzo podobni i dlatego nie powinni być razem. Oboje potrzebowali kogoś innego, kto pomoże im otworzyć się na świat.

SHIP IT - Amy jest na tyle silną bohaterką, że nie skreśliłaby Raze'a na samym początku, a jednocześnie jest bardzo troskliwa i kochająca, więc pomogłaby mu zapomnieć o koszmarze, jaki przeżył i razem zaczęliby nowe życie.


A Wy co sądzicie o tych parach? 
 

6 komentarzy

  1. Nie było ani jednej pary, w której znałabym obie osoby.. :C A Patcha mogę zabrać dla siebie, jeśli Ci się nie przydał do żadnej pary! :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne paringi. :D Bardzo lubię ten TAG. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zestawienia, niestety jednak nie kojarzę zbyt wiele postaci ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe pary ci się dobrały. Nie wszystkie kojarzę, ale jeśli chodzi o parę Katniss i Jamie to zgadzam się w stu procentach :D
    Obserwuję!!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa! Większości z tych książek nie czytałam, więc, niestety, nie podzielę się swoją opinią dotyczącą tych par: mimo wszystko - niezła zabawa. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.