niedziela, 18 grudnia 2016

馃巺 BOOK TAG: 艢wi臋ta wed艂ug ksi膮偶koholika



1. Kt贸ry bohater literacki m贸g艂by zaj膮膰 puste miejsce przy Twoim wigilijnym stole?

Najch臋tniej zaprosi艂am wszystkich swoich ulubionych bohater贸w, ale je艣li musz臋 wybra膰 tylko jednego to postawi臋 na Tristiana  z "Powietrza, kt贸rym oddycha". Osoby, kt贸re czyta艂y wiedz膮 jak wiele przeszed艂 w 偶yciu, a mimo to jest niesamowicie czu艂y i opieku艅czy. Chocia偶 ludzie z jego otoczenia uwa偶aj膮 go za potwora. Chcia艂abym zaprosi膰 go na swoj膮 wigili臋, 偶eby poczu艂 si臋 kochany, bo naprawd臋 na to zas艂uguje.




2. Jak膮 ksi膮偶k臋 zamierzasz czyta膰 podczas tegorocznych 艣wi膮t Bo偶ego Narodzenia?

Poprawka: Jakie ksi膮偶ki - w tym roku mam ambitne plany. Na pewno chc臋 nadrobi膰 nowo艣ci, na kt贸re wcze艣niej nie mia艂am czasu, czyli "Mimo twoich 艂ez" i "Oblivion". Reszta ksi膮偶ek b臋dzie zale偶a艂a od tego, na co najdzie mnie ochot臋 w danym momencie.
 
3. Jak膮 ksi膮偶k臋 podarowa艂by艣/aby艣 najbli偶szej Twojemu sercu osobie?

Z ksi膮偶kami jest tak, 偶e nigdy nie mamy pewno艣ci, czy dany tytu艂 na pewno si臋 spodoba, wi臋c my艣l臋, 偶e ja ofiarowa艂abym bliskiej osobie jakie艣 pi臋kne wydanie ksi膮偶ki, kt贸r膮 bardzo lubi. 
 
4. Najch臋tniej zjad艂by艣/aby艣 kolacj臋 wigilijn膮 przygotowan膮 przez kt贸r膮 bohaterk臋/bohatera literackiego?

Ch臋tnie zjad艂abym co艣 przygotowanego przez Cama z "Zaczekaj na mnie". Jego ciasteczka zdoby艂y serce Avery, wi臋c z pewno艣ci膮 musi mie膰 talent kulinarny.





 
5. Jak膮 ksi膮偶k臋 chcia艂by艣/aby艣 dosta膰 pod choink臋?

Marzy mi si臋 to pi臋kne ilustrowane wydanie "Harry'ego Pottera". Obieca艂am sobie, 偶e gdy tylko je zdob臋d臋 wreszcie przeczytam t膮 seri臋, bo a偶 wstyd si臋 przyznawa膰, 偶e jeszcze jej nie znam.

6. Jak膮 ksi膮偶k臋 o prawdziwie 艣wi膮tecznym klimacie m贸g艂by艣/aby艣 poleci膰?
艢wi膮tecznymi ksi膮偶kami jakie przychodz膮 mi do g艂owy s膮 dwa zbiory opowiada艅: "W 艣nie偶n膮 noc" i "Podaruj mi mi艂o艣膰" oraz powie艣ci Natalii So艅skiej - "Obud藕 si臋, Kopciuszku" i "Gar艣膰 piernik贸w, szczypta mi艂o艣ci". O ile co do opowiada艅 mam mieszane uczucia (recenzja "Podaruj mi mi艂o艣ci" wkr贸tce pojawi si臋 na blogu) to proza polskiej autorki skrad艂a moje serce (recenzja "Obud藕 si臋, Kopciuszku" jest ju偶 na blogu, a "Gar艣膰 piernik贸w, szczypta mi艂o艣ci" pojawi si臋 w najbli偶szym czasie).

7. Z rodzin膮 z kt贸rej ksi膮偶ki chcia艂by艣/aby艣 sp臋dzi膰 艢wi臋ta?

W tej kategorii musz臋 ponownie przywo艂a膰 ksi膮偶k臋"Obud藕 si臋, Kopciuszku". Z wielk膮 ch臋ci膮 sp臋dzi艂abym prawdziwie g贸ralskie 艣wi臋ta z rodzin膮 Micha艂a.

8. Co najbardziej lubisz w 艢wi臋tach?
Uwielbiam to, 偶e mo偶emy sp臋dzi膰 czas z rodzin膮. Nikt si臋 nie spieszy do pracy, albo do szko艂y i mo偶emy po prostu razem obejrze膰 film, zje艣膰 co艣 pysznego i porozmawia膰. No i jeszcze kocham 艣wi臋ta za pierogi z kapust膮 i grzybami. Pierogi to 偶ycie!

9. Tw贸j ulubiony 艣wi膮teczny film to...

"Holiday" i "To w艂a艣nie mi艂o艣膰" (recenzja pojawi si臋 na blogu jeszcze w tym tygodniu) - nie potrafi艂am wybra膰 jednego. Oba s膮 zabawne, ciep艂e i idealnie nadaj膮 si臋 do obejrzenia z rodzin膮 w 艣wi臋ta.







10. Co typowo 艣wi膮tecznego towarzyszy Ci podczas czytania?

Uwielbiam s艂ucha膰 艣wi膮tecznych piosenek podczas czytania, nawet je艣li nie maj膮 nic wsp贸lnego z fabu艂膮.

+ Moja 艣wi膮teczna Playlista




8 komentarzy

  1. Jest tu naprawd臋 sporo ciekawych tytu艂贸w, ale my艣l臋 偶e najwi臋ksz膮 ch臋tk臋 mam na ,,Oblivion" ;3
    Pozdrawiam i 偶ycz臋 powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te wydania Harry'ego Pottera s膮 prze艣liczne i sama na nie poluje :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. ale fajny tag :D te偶 zaprosi艂abym Tristana :D zaczynam ju偶 czu膰 atmosfer臋 艣wi膮t :D ale nie umia艂abym s艂ucha膰 podczas czytania, dla mnie te dwie rzeczy si臋 wykluczaj膮 :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale cudowny tag <3 Mog臋 go u siebie zrobi膰??
    Co do pyta艅 i twoich odpowiedzi potwierdzam wydanie ilustrowane jest cudne pierwsz膮 cz臋艣膰 mam a o drugiej marz臋 :D A co do tych film贸w wszyscy je polecaj膮 a ja jeszcze nigdy ani jednego ani drugiego nie ogl膮da艂am musz臋 to nadrobi膰 w te 艣wi臋ta ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karola8399.blogspot.com/2016/12/stosik-9-swiateczny-stosik-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oczywi艣cie, 偶e mo偶esz go zrobi膰! Koniecznie pode艣lij mi linka :-)

      Usu艅
    2. Podsy艂am linka
      https://karola8399.blogspot.com/2016/12/book-tag-swieta-wedug-ksiazkoholika.html?showComment=1482421759436#c7419497019533465140

      Usu艅
  5. 艢wietny TAG! :D Bardzo przyjemnie mi si臋 go czyta艂o. :D Jestem w艂a艣nie w trakcie lektury "Powietrze, kt贸rym oddycha". :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. "Holiday" uwielbiam! Ogl膮dam ka偶dego roku razem z mam膮 :)
    Cam z"Zaczekaj na mnie" ❤ Uwielbiam tego ch艂opaka oraz jego babeczki ;) I nie zapominajmy o 偶贸艂wiu Rafaelu ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.