sobota, 19 listopada 2016

Listopad bez "Igrzysk Śmierci"?


Tag powstał w ramach akcji "Kochasz Igrzyska Śmierci? Prawda czy fałsz?", którą organizuje strona


UWAGA! SPOILERY!

Bohater, który złamał Ci serce
Słowa Haymitcha: "Nawet za sto lat nie będziesz na niego zasługiwała" zawsze łamią mi serce. Gdy Peeta dowiedział się, że wraca na arenę nie myślał o sobie, tylko od razu zaczął się zastanawiać, co zrobić by chronić Katniss.




Scena, która doprowadziła Cię do płaczu
Obie części ekranizacji "Kosogłosa" to był dla mnie istny dramat. Josh Hutcherson idealnie zagrał Peetę. Serce mi pękało za każdym razem, gdy tylko widziałam go po torturach w Kapitolu. 
 "- Twój ulubiony kolor... to zielony?
- Tak jest - potwierdzam, a po chwili przychodzi mi do głowy, że też mogę coś powiedzieć. - A twój to pomarańczowy.
- Pomarańczowy? - powtarza bez przekonania.
- Tak, ale nie jaskrawy, a raczej łagodny jak zachód słońca. Przynajmniej tak mi kiedyś powiedziałeś.
- Aha. - Na sekundę zamyka oczy, jakby usiłował przywołać w myślach tamten zachód słońca, a potem kiwa głową. - Dziękuję.
Słowa same zaczynają pchać mi się na usta.
- Jesteś malarzem. Jesteś piekarzem. Lubisz spać przy otwartych oknach. Nigdy nie słodzisz herbaty i zawsze podwójnie wiążesz sznurowadła."




Scena śmiechu warta
 

Zaskakująca scena
"-Caesarze, czy twoim zdaniem nasi przyjaciele tutaj potrafią dochować tajemnicy?
-Ani trochę w to nie wątpię-zapewnił Caesar.
-Jesteśmy już małżeństwem-wyjawił Peeta cicho.
[...]
-Przecież nawet krótkie chwile szczęścia są lepsze niż nic.
-Pewnie też bym tak uważał, Caesarze-oświadcza Peeta z goryczą. -GDYBY NIE DZIECKO."


Nudny bohater
Ten chłopak, który zabił Rue. Był tak nudny, że nawet nie pamiętam jak miał na imię.






Opis idealny
"To, czego potrzebuję do przeżycia, to nie ogień Gale'a, podsycany wściekłością i nienawiścią. Mam w sobie wystarczająco dużo żaru. Potrzeba mi wiosennego mniszka, jaskrawożółtego kwiatu, który symbolizuje odrodzenie i nie oznacza zniszczenia.Oczekuję zapowiedzi, że życie będzie toczyć się dalej, bez względu na to, jak poważne ponieśliśmy straty. Chcę wiedzieć, że znowu może być dobrze, a tylko Peeta może mi to ofiarować." ~Kosogłos


Scena, przez którą zaniemówiłeś


Najlepszy pocałunek
"- W gruncie rzeczy nikt mnie nie potrzebuje (…)
- Nieprawda – sprzeciwiam się. – Ja ciebie potrzebuję."

 

Ship, który nie ma prawa istnieć
Autorki Tagu nasunęły mi na myśl Katniss i Snowa. Nie wiem, kto na to wpadł, ale... Nie, nie mogę sobie tego wyobrazić. Dla Snowa idealna byłaby Coin, chociaż nie wiem, czy nie byłaby dla niego zbyt podła...







9 komentarzy

  1. Że też zapomniałem o tym słowach z pierwszego pytania! Idealnie wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny book tag :D Uwielbiam "Igrzyska śmierci" i jakoś tak dziwnie, że w tym roku w kinach nie pojawił się żaden nowy film z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi tej atmosfery oczekiwania na premierę :-(

      Usuń
  3. Od początku listopada myślę o tym że nie będzie już igrzysk, i jest mi z tego powodu smutni :(
    Chyba zrobię sobie maraton po 20...
    Świetny pomysł z tym Book Tag, i idealnie dobrane gify. Tak samo wybrałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również planuję urządzić maraton. Liczyłam, że jakieś kino go zorganizuję, ale niestety - musimy sobie sami radzić :-)

      Usuń
  4. Ale cudowny Tag jestem zachwycona nim i pięknie go wykonałaś i graficznie i cytatowo? (wiesz pewnie o co mi chodzi :D)
    Zapraszam ;)
    http://karola8399.blogspot.com/2016/11/biblioteczka-karoliny_18.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i cieszę się, że Ci się podoba :-D

      Usuń
  5. Josh zagrał genialnie zwłaszcza w pierwszej części Kosogłosa </3
    Hahah, ja też nie pamiętam nawet kto zabił Rue xD
    Brr Katniss i Snow? Nigdy w życiu!
    Piękne zdjęcie na początku posta :)
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.