sobota, 22 października 2016

Combo Book TAG


Za nominację dziękuję właścicielce bloga http://porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com/


1. Gdybyś mogła sprawić, że dwóch autorów połączyłoby swoje pisarskie umiejętności w pisaniu wspólnej książki, to kto by to był? 
Colleen Hoover i Taherah Mafi - Hoover wymyśliłaby jakąś świetną fabułę, a Mafi dodała do tego swój świetny styl pisania. Już sobie wyobrażam jaka ta książka byłaby genialna!

2. Jaki jest twój ulubiony duet pisarski?
Jedynym duetem, jaki przychodzi mi do głowy jest Colleen Hoover i Terryn Fisher. Mimo wszystko wydaje mi się idealnie pasować do tej kategorii, bo ich "Never never" było świetne.

3. Gdybyś mógł połączyć dwie książki w jedną, to jakie by to były i jaki byłby ich wspólny tytuł? 
"Fangirl Online", czyli mieszanka "Girl Online" z "Fangirl". Sam pomysł na napisanie książki o dziewczynie, która pisze fanfiction i jest typowym noł lajfem był przegenialny, ale niestety wykonanie mnie zawiodło. Myślę, że gdyby zamienić Cath z Penny wyszłoby coś naprawdę ciekawego. Może nie jakaś wybitna literatura, ale na pewna każda fangirl byłaby zadowolona.

4. Jakie dwie postacie z różnych książek shipujesz - czyli chciałbyś, żeby one były razem? 
 #NajdziwniejszyShipEver Lou z "Zanim się pojawiłeś" i Gale'a z "Igrzysk śmierci". Sama nie wiem dlaczego pomyślałam o tych postaciach, ale Gale w pewnych sprawach trochę przypomina mi Willa i myślę, że Lou i jego by rozweseliła.


5. Jakie dwa światy z różnych książek połączyłabyś, żeby stworzyć jeden epicki świat? 
Świat z "Angelfall" i "Percy'ego Jacksona". Percy jest dla nieco młodszych odbiorów, więc nie ma tam zbyt wielu brutalnych momentów, a ja z chęcią przeczytałabym o kilku krwawych walkach między herosami i Bogami.

6. Jaką trylogię lub serię chciałabyś zobaczyć połączone w jedną książkę?

"Ostatnia spowiedź" - Już kilka razy pisałam o tym, że wolałabym, gdyby do pierwszego tomu autorka dodała kawałek drugiego i na tym poprzestała. Obyłoby się bez wylanych łez, złamanych serc i wszyscy byliby szczęśliwi...

DO WYKONANIA TAGU NOMINUJĘ WSZYSTKICH BLOGERÓW, KTÓRZY MAJĄ W ROKU SZKOLNYM ZDECYDOWANIE ZBYT MAŁO CZASU NA CZYTANIE...
(Łączmy się w bólu)

9 komentarzy

  1. Nieee Lou jest zbyt fajna dla Gale'a!
    Ona jest wspaniała, zabawna i superpomysłowa, a Gale... jest taki nijaki xD No i nie przepadam za nim, szczerze mówiąc. ^^
    Bardzo zakręcony ten TAG i miałabym problem z większością pytań. :D
    Pozdrowionka!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za Gale'm, ale mimo to myślę, że stworzyli by ciekawą parę.

      Usuń
  2. Oo też nie mam prawie czasu na czytanie,
    Collen Hoover czytałam tylko "Never never" wiec za dużo nie mogę o niej powiedzieć tak samo też i o Taryn Fisher :(
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwórką jestem zaskoczona tym złączeniem bohaterów.Lubię Hoover właśnie dziś skończyłam jedną z jej pierwszych książek. Lubię jej powieści, ale czasem pisze trochę niezgrabnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś robiłam ten TAG. :D Bardzo fajny i ciekawy. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Fangirl online" byłoby z pewnością bardzo ciekawe :D
    Ponad połowy książek z tych, które wykorzystałaś jeszcze nie czytałam, ale może kiedyś to nadrobię... W każdym bądź razie czuję się nominowana, bo czas płynie a książek nie mam możliwości zbytnio czytać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oficjalnie cię nominuję :-D

      Usuń
  6. W "Ostatniej spowiedzi" wszystkiego było za dużo, autorka przesadziła i w moim mniemaniu wyszła z tego telenowela.
    Lou + Gail... hmm... ciekawe połączenie, na które zapewne w życiu bym nie wpadła, ale w sumie Lou ze swoim usposobieniem mogłaby trochę rozruszać sztywnego Gail'a ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Never nerver zdecydowanie genialna książka <3 A duet Hoover i Fisher jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.