wtorek, 16 sierpnia 2016

WYNIKI KONKURSU Z "BEZ SŁÓW"!


Na wstępie chcę podziękować wszystkim osobą, które zechciały wziąć udział w konkursie. Szkoda, że było tylko 10 zgłoszeń, ale wyjaśniam sobie to tym, że po prostu nie chcieliście utrudniać mi wyboru :-)
Chociaż i tak nie było łatwo, bo opinie były podzielone. Zaprosiłam do pomocy kilka osób z Twittera i wysłałam im odpowiedzi bez podpisów, więc możecie mieć pewność, że wynik jest obiektywny. 
Kończę już to przynudzanie, bo pewnie i tak nikt tego nie przeczyta, tylko od razu przejdziecie do wyniku :-)


MOJEGO KOCHANEGO ARCHERA WYGRYWA...
ANGELIKA R.

P.S. Tylko opiekuj się dobrze moją (już teraz Twoją) książką.

Ale to jeszcze nie koniec...

Z racji tego, że wybór był naprawdę bardzo trudny, postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę. Niestety, nie będzie to książka, tylko list i jakiś drobiazg ode mnie. Mam nadzieję, że i tak będzie to miła niespodzianka :-) A powędruje ona do....

ISABELLE WEST

Zwycięzcy na wysłanie swojego adresu mają czas do 23.08.2016r.
Nagrodę wyślę do
31.08.2016r.


6 komentarzy

  1. Zazdroszczę i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Booktube-tam Cię widzę ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym :)

    Książka urzeka mnie przede wszystkim swoją piękną okładką, która świetnie wyglądałaby w biblioteczce ^^

    Przy okazji zapraszam Cię do mnie na bloga, gdzie organizuję pierwszy Book Tour dla blogerów :) http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2016/08/pierwszy-book-tour.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przychodzę późno, jednak dziękuję za wybór mojej odpowiedzi, mimo że nie wygrałam. Miło z Twojej strony! ♥

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Izzy z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.