poniedziałek, 1 sierpnia 2016

KONKURS NA 50 000 WYŚWIETLEŃ!!


Zacznę od tego jak bardzo Wam dziękuję!!!! Mam podwójny powód do świętowania, bo 50 000 wybiło mi w miesiącu, w którym mija półtorej roku prowadzenia bloga! Nadal nie mogę uwierzyć, że już tyle czasu minęło! A 50 tys. to dla mnie niewyobrażalna liczba! Wierzycie w to, że tyle razy odwiedziliście mojego bloga? Jestem w szoku, ale również niesamowicie się cieszę! Z tej okazji mam dla Was konkurs, który już od dawna planowałam. Najchętniej nagrodziłabym Was wszystkich, ale niestety nie dysponuję takim środkami. Jeszcze raz z całego serca dziękuję!


DO WYGRANIA JEST JEDEN (NOWY) EGZEMPLARZ "BEZ SŁÓW" MII SHERIDAN!


Oto co powinnaś/powinieneś zrobić, jeżeli chcesz wygrać:
  • zgłosić chęć udziału w komentarzu
  • na mojego maila wysłać odpowiedź na pytanie konkursowe
  • być obserwatorem mojego bloga 
  • polubić stronę na FB [klik]

Rozumiem, że nie każdy ma konto na Facebooku lub Google+, więc jeśli nie możecie spełnić, któregoś z wymaganych punktów udostępnijcie informacje o konkursie na Instagramie, Twitterze itp. i podajcie linka w komentarzu.

Jak pewnie zauważyliście nie dawno zmieniłam nazwę bloga i chciałam, żebyście jeszcze lepiej ją zapamiętali, więc w pytaniu konkursowym do niej nawiązałam:

Jaka książka jest Twoją Supermocą? Uzasadnij.

Możecie wybrać książkę, która Was uszczęśliwia, motywuję do działania, albo leczy kaca książkowego. (INTERPRETACJA DOWOLNA)


Mam nadzieję, że pytanie Wam się spodoba, a odpowiadanie na nie sprawi Wam dużo przyjemności. Życzę kreatywności :-)


ODPOWIEDZI WYSYŁAJCIE NA MAILA: 
czytam.ogladam.recenzuje@interia.pl
 

KONKURS TRWA od 01.08. do 14.08.2016r.



Ogłoszenie wyników nastąpi 17.08.2016r.
Zwycięzca na wysłanie swojego adresu ma czas do 23.08.2016r. Jeśli tego nie zrobi, wybiorę innego zwycięzce.
Nagrodę wyślę do 31.08.2016r. 

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Adres z którego wysłałem/am odpowiedź:
Obserwuję bloga jako:
Polubiłem/am Fanpage jako: (Nie musicie podawać pełnego nazwiska)
lub
Udostępniłem informacje:


Regulamin konkursu:


  1. Organizatorem konkursu jest Julia Armanowska autorka bloga http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com
  2. Nagrodą w konkursie jest książka ufundowana przez organizatorkę konkursu.
  3. Konkurs trwa od 01.08.2016 r. do 14.08.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
  4. Aby wziąć udział w konkursie należy: odpowiedzieć na pytanie konkursowe, być obserwatorem bloga i polubić Fanpage, lub udostępnić informacje o konkursie.
  5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski. 
  6. Zwycięzca zostanie wybrany przez organizatorkę konkursu.
  7. Zwycięzcę o wygranej powiadomię drogą mailową.
  8. Żeby konkurs się odbył musi zgłosić się minimum 10 uczestników. W przeciwnym wypadku nagroda przejdzie do następnego konkursu, który zorganizuje.



10 komentarzy

  1. Zgłaszam się!
    Adres z którego wysłałem/am odpowiedź: paulin0942@o2.pl
    Obserwuję bloga jako: Miasto Książek
    Polubiłem/am Fanpage jako: Paulina Balcerzak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Adres z którego wysłałam odpowiedź: angie-rose@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Angie Rose
    Polubiłam Fanpage jako: Angie Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Adres z którego wysłałem/am odpowiedź: 4violaever@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Viola4Ever
    Polubiłem/am Fanpage jako: Wiola Dobrzeniecka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Adres z którego wysłałam odpowiedź: angarad@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: -
    Polubiłam Fanpage jako: Angelika R.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Adres z którego wysłałem/am odpowiedź:idealnienieidealna828@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Lekkość Pióra
    Polubiłem/am Fanpage jako: Lekkość Pióra

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością się zgłaszam!
    Adres, z którego wysyłam odpowiedź: iza.poletylo@gmail.com
    Obserwuję jako: Isabelle West
    Lubię jako: Isabelle Poletyło

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Adres z którego wysyłam odpowiedź: kingairecenzje@gmail.com
    Obserwuje jako: Kinga Recenzuje
    Lubię fanpage jako: Kinga Z.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;)
    Adres z którego wysyłam odpowiedź: goschebooks@gmail.com (odpowiedź wysłałam jakiś czas temu, ale zapomniałam napisać tu zgłoszenie ;D)
    Obserwuję jako: Gosche
    Lubię fanpage jako: Gosche Books

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!:)
    Adres z którego wysłałam odpowiedź : nidale222@gmail.com
    Obserwuje jako: Last Smile
    Lubię fanpage jaki: Martyna P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Adres z którego wysłałem/am odpowiedź: djasnoch11@onet.pl
    Obserwuję bloga jako: BiczesLoveCake
    Polubiłem/am Fanpage jako: Dawid J.
    i
    Udostępniłem informacje: BiczesLoveCake (tt)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.