niedziela, 21 sierpnia 2016

Dookoła Świata Book TAG

Do wykonania TAGu zainspirowała mnie Lunatyczka z bloga Blondie in Wonderland

Jest wielu takich bohaterów, ale Daemon z serii "Lux" wydaje się pasować wręcz idealnie. Kto czytał serię ten wie, co wydarzyło się właśnie w Las Vegas między Katy i Daemonem. Chętnie zamieniłabym się z główną bohaterką.

"Bez słów" - ta kategoria jest trochę naciągnięta, ale chodzi mi o to, że Bree jeździła do Archera głównie na rowerze. W sumie, czy jest osoba, która nie chciałaby tego robić?

"Kamienie na szaniec" - Oczywistą odpowiedzią, jaka od razu nasuwa mi się na myśl, są "Igrzyska śmierci", ale nie chcę się powtarzać, więc tym razem mój wybór padł na jedną z lepszych lektur, jakie czytałam.

"Chłopak na zastępstwo" - Główna bohaterka - Gia przeszła ogromną przemianę na kartach powieści. Na początku była typowym przykładem "popularnej dziewczyny", lecz spotkanie z tytułowym "chłopakiem na zastępstwo" uświadomiło jej, że ma dość takiego życie.


Naprawdę długo się zastanawiałam nad tym pytaniem, ale nie mogłam nic wymyślić. Nie dlatego, że jestem taka odważna, tylko po prostu nie czytam strasznych książek. Nie widzę żadnej przyjmemności z czytania czego, po czym będę się bała pójść w nocy do łazienki...


"Szklany tron" - Sarah J. Maas ma ogromny talent to tworzenia postaci. Każda z nich jest inna, niepowtarzalna i nikt nie jest do końca dobry, albo do końca zły, tylko te cechy się przeplatają.

"Rywalki" - w tym pytaniu nie będę oryginalna, ale tylko to przyszło mi do głowy, chyba nie muszę pisać dlaczego? "Rywalki" zna już chyba każdy... W sumie "Szklany tron" też by pasował, ale o nim już mówiłam.

"Charlie St. Cloud" - Tutaj wybór był dość trudny, bo czytałam naprawdę dużo takich historii, ale taką najpiękniejszą i najbardziej magiczną była właśnie tak stworzona przez Bena Sherwooda.

"Dzieci z Bullerbyn" - Kochałam tą książkę mając 6 lat i teraz mając 16 nadal ją uwielbiam! Ostatnio udało mi się ją przeczytać ponownie, bo była to lektura mojego młodszego brata, więc czytaliśmy ją razem. Właśnie tak, Julka zachwyca się książką dla dzieci :-D


"Jak powietrze" - Zawsze gdy o niej pomyślę, uśmiech sam ciśnie mi się na usta. Historia Oliwii i Dominika mimo kilku bolesnych zdarzeń z przeszłości jest po prostu przeurocza i przekochana. Głównie za sprawą dwójki małych bohaterów - Hani i Kacpra.


10 komentarzy

  1. Pięknie dziękuję za nominację! Z chęcią nagram taki TAG :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na nominację :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajny Tag, już kiedyś go widziałam. ;) Jak dla mnie w Las Vegas najlepiej bawiłabym się z Magnusem. XD Jak dla mnie świetnie trafiłaś z Gią, psuje do tej kategorii.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Widzę, że jesteś fanką IŚ <3 Serię "Lux" planuję przeczytać jeszcze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IŚ ubóstwiam, a "Lux" zdecydowanie polecam. Nie tylko ze względu na Daemona, ale to dużo zaleta :-D

      Usuń
  4. Jejku, "Igrzyska" i "Rywalki". Kurczę, czytałam "Obsydian" i uwielbiam Damona, a przez ciebie zżera mnie ciekawość, co stało się w tym Las Vegas :P Chyba muszę czytać dalsze tomy!
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym kolejnym tomem seria "Lux" jest lepsza. Jeśli dobrze pamiętam to Las Vegas jest w czwartym - moim ulubionym- tomie.

      Usuń
  5. Również bardzo lubiłam w dzieciństwie "Dzieci z Bullerbyn", wtedy przeczytałam tę książkę dwa razy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak fajnie. Kolejne otagowanie. *entuzjazm*
    Niszczysz mi życie, siostro. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz :-D Sama mam mnóstwo zaległych nominacji, więc nie czuj się osamotniona :-D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.