poniedziałek, 25 lipca 2016

Zwiastun 4 sezonu serialu "Sherlock" - MOJA REAKCJA



Nie wiem po co to piszę? To jest "Sherlock", więc to oczywiste, że już w pierwszej sekundzie tego zwiastuna dostanę apopleksji. Zacznę od najważniejszej kwestii: Sherlock, skoś trawnik z twarzy! No, ale na pocieszenie mam nową fryzurę Johna - rozpływam się. Już w pierwszej scenie z Moriartym miałam ochotę krzyczeć: "Oczywiście, że tęskniłam, kochanie". Umieram z ciekawości jak rozwiąże się wątek jego "zmartwychwstania". Już po tej zapowiedzi widać, że będzie się działo jeszcze więcej i będzie dużo mroczniej. Pościgi, porwania, wybuchu i te sprawy... Czy tylko mnie przeraził śmiech tego pana (wygląda jakoś znajomo, ale nie pamiętam skąd go kojarzę)? I czy dobrze widziała, że pani Hudson wyrzucała Mycrofta? Bardzo niepokoją mnie te sceny w szpitalu i mina Sherlocka na końcu, w głowie miałam tylko jedną myśl: "Nie zabijajcie mi Johna!". Już wiem, że ten sezon złamie mi serce, ale mimo to będę go z utęsknieniem wyczekiwać. P.S. Wcale nie puszczam sobie tego zwiastunu, żeby posłuchać Bena, zamiast muzyki. Wcale...


A Wy widzieliście już zwiastun? Oglądaliście Sherlocka? 
Jeśli tak, to... nie musicie pisać, czy Wam się podobał. 
Każdy kto obejrzał chociaż jeden odcinek - przepadł na zawsze...




7 komentarzy

  1. Nie doczekam się. Nie mogę już wytrzymać. Ja chcę już to obejrzeć!
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam, że pojawił się ten zwiastun, to moje serce aż zabiło szybciej :D Jestem niesamowicie podekscytowana i już nie mogę się doczekać czwartego sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 <3 Nie mogę się doczekać!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obejrzałam jeden odcinek i - możesz mnie znienawidzić - nie przepadłam :) ale może jak obejrzę drugi, to mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę cię nienawidzić, ale koniecznie musisz oglądać dalej! Moim zdaniem naprawdę warto!

      Usuń
  5. "Sherlock, skoś trawnik z twarzy" XDDDD WYGRAŁAŚ. Normalnie Cię kocham.
    Więc nie tylko ja dostałam apopleksji? ♥♥
    Szkoda, że ten sezon będzie ostatnim, bo normalnie kocham ich wszystkich!
    I wiesz co? Obstawiam, że Mary zaliczy zgona, więc raczej nie John.
    I w ogóle, Sherlock to życie, życie i życie. I Moriarty to życie. I Ben to życie. Życie.
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mi kilka sekund na napawanie się tym komentarzem :-D Nawet nie masz pojęcia jak, wiele przyjemności mi sprawił :-D Dziękuję!
      Nigdy nie lubiłam Mary, więc nie będę po niej płakać. Tylko trochę żal mi Johna :-(
      Ja również pozdrawiam :-D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.