poniedziałek, 11 lipca 2016

Podsumowanie: BOOKATHON LATO 2016




1. WAKACJE Z DUCHAMI
 "Charlie St. Cloud"- Ben Sherwood (232 strony)
ZALICZONE (Dzień 1)
2. DOKOŃCZENIE LUB ROZPOCZĘCIE SERII
 "Obsesja"Jennifer L. Armentrout (400 stron)
ZALICZONE (Dzień 2 i 3)
3. AUTOR O TWOIM IMIENIU LUB INICJAŁACH
"Obsesja"Jennifer L. Armentrout 
ZALICZONE
4. LATO Z KRYMINAŁEM
"Obsesja"Jennifer L. Armentrout 
ZALICZONE
5. KSIĄŻKA Z TWOIM ZAWODEM 

"Odkąd cię nie ma"- Morgan Matson (358 stron)

 NIE ZALICZONE
6. WAKACYJNA MIŁOŚĆ

"Kiedy pada deszcz"-Lisa De Jong (550 stron)

NIE ZALICZONE
7. PRZECZYTAJ 1500 STRON
 NIE ZALICZONE



(Zajrzyjcie to recenzji, bo naprawdę polecam tą książkę)
Ilość stron: 232

Dzień 2:
"Obsesja"
(Również bardzo polecam)
Ilość stron: 240

Dzień 3:
"Obsesja"
Ilość stron: 160

Dzień 4, 5, 6 i 7:
Ilość stron: około 200 stron
Czwartego dnia zaczął się mój kryzys czytelniczy. Mimo, że na brak czasu nie mogłam narzekać, to zwyczajnie zabrakło mi chęci. Przed BookAThonem czytałam książkę dziennie, a teraz zupełnie straciłam ochotę. Za to wkręciłam się w oglądanie seriali i to zajmowało mi dużo czasu. Na początku byłam na siebie zła, ale na szczęście zrozumiałam, że czytanie ma być przyjemnością. Jeśli nie chcę czytać, nie czytam. To była mój pierwszy raz z tą akcją i niestety chyba ostatni. Pomysł sam w sobie jest genialny, ale do mnie nie pasuję. Zamiast motywacji czuję presję i tracę ochotę na czytanie. 

A Wam jak poszedł BookAThon?
Chwalicie się swoimi wynikami, które są na pewno lepsze, niż mój :-D

9 komentarzy

  1. W BookAthonie nie brałam udziału, chociaż wahałam się. Ostatecznie kaprysząc uznałam, że nie wpasuje w te kategorie nic co by mnie interesowało. W następnej edycji chcę wziąć udział, aby zobaczyć jak to jest. Kto wie, może mi się spodoba.
    Pozdrawiam Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :-)

      Usuń
  2. Nie brałam udziału, ale uważam tak jak Ty, że czytanie ma być radością i nic na siłę :) Sama mam fazę raz na książkę a raz na serial, także w pełni to rozumiem. I tak dobrze Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie rozumiesz :-)

      Usuń
  3. Także niestety nie brałam udziału w Bookathonie, ko wie może następnym razem się skuszę.
    Gratuluję wyniku. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/2016/07/goscinna-recenzja-z-tatiana-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło Ci bardzo dobrze - gratuluję :) "Kiedy pada deszcz" polecam przeogromnie, bo to cudowna i wzruszająca powieść - mam nadzieję, że uda Ci się ją wkrótce przeczytać, bo naprawdę warto :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że w czasie BookAThonu si nie wyrobiłam to planuję przeczytać "Kiedy pada deszcz".

      Usuń
  5. Gratulacje, bardzo dobrze Ci poszło! Ja nie brałam udziału w BookAThonie, ale kto wie, może następnym razem się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie akurat Bookathon motywuje do czytania. Ale zgadzam się z Tobą, czytanie ma być przyjemnością, dlatego też takie maratony nie są dla wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.