wtorek, 12 lipca 2016

Literacka podróż po świecie: Francja


OPIS AKCJI:
"Literacka podróż po świecie" to comiesięczną akcję, którą współtworzę wraz z innymi blogerkami. Pomysłodaczynię jest Ola K. Planujemy co miesiąc zabrać Was w podróż do jednego państwa na świecie, przedstawiając książki napisane przez autorów danej narodowości, bądź też rozgrywających się w danym państwie. Chcemy przez to zainteresować Was wieloma krajami i nowymi lekturami! 


Pierwszym 
krajem 
jest 
FRANCJA!








MOJA REKOMENDACJA: 

Gayle Forman - "Ten jeden dzień"

Paryż to miasto miłości, więc to, że "Ten jeden dzień" mnie w sobie rozkocha było dla mnie oczywiste od samego początku. Niepowtarzalny paryski klimat sprawił, że poczułam jakbym tam naprawdę była. Uroki tego magicznego miejsce poznajemy z równie wyjątkowymi bohaterami. Allyson w pewnych momentach była do mnie podobna - zazwyczaj spokojna i poukładana, ale również potrafiła zaryzykować, żeby spełnić marzenia. Willem był chłopakiem, którego chciałabym spotkać na swojej drodze i przeżyć z nim, chociaż jeden dzień. Naprawdę zachęcam, żebyście wybrali się w tą podróż.




POST Z INNYMI REKOMENDACJAMI (Naprawdę polecam, są tam same wyjątkowe lektury. Kilka z nich sama planuję w najbliższym czasie przeczytać. )



2 komentarze

  1. Uwielbiam wszystko co związane z Francją, ale na "Ten jeden dzień" chyba się nie skuszę. Trochę zraziłam się do twórczości Gayle Forman i chyba nawet miejsce akcji nie jest w stanie mnie przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że sama nie byłam przekonana do tej autorki, ale "Ten jeden rok" mnie zachwycił. Według mnie to idealna książka na wakacje, naprawdę polecam.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.