sobota, 25 czerwca 2016

Książkowe Nowości CZERWIEC-LIPIEC #16


Wakacje zaczęłam od odświeżenia "Książkowych nowości", mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)
P.S. Udanych i... zaczytanych wakacji!



      Tytuł: "Moje życie obok"

      Autor: Huntley Fitzpatrick

      Wydawnictwo: Zysk i S-ka

      Data premiery: 27 czerwca 2016r.



Garrettowie są absolutnym przeciwieństwem Reedów. Głośni, bałaganiarscy, emocjonalni. Siedząc w swoim punkcie obserwacyjnym Samantha Reed codziennie marzy o tym, by stać się jedną  z nich. Aż do pewnego letniego wieczoru, kiedy Jase Garrett wspina się na dach obok niej i zmienia wszystko.
Zakochują się w sobie bez pamięci, przedzierając się przez potknięcia i cuda pierwszej miłości. Rodzina Jase'a przyjmuje Samanthę jak swoją, chociaż dziewczyna początkowo ukrywa swój związek z nim. Wtedy zdarza się coś nie do pomyślenia i świat Samanthy się rozpada. Dziewczyna staje przed niemożliwą do podjęcia decyzją. Która rodzina idealna zdoła ją ocalić? A może nadszedł czas, by sama ocaliła siebie?



      Tytuł: "Błąd"

      Autor: Elle Kennedy

      Seria:  Off-Campus (tom 2)

      Wydawnictwo: Zyska i S-ka

      Data premiery: 4 lipca 2016r.


John Logan może mieć każdą dziewczynę. Dla tej gwiazdy hokejowej ligi uniwersyteckiej życie to nieustająca zabawa i szybkie numerki, ale za zabójczym uśmiechem i luzackim wdziękiem kryje się przybierający na sile strach przed nieuchronną przyszłością bez perspektyw, która czeka go po ukończeniu studiów. Spotkanie z seksowną Grace Ivers, studentką pierwszego roku, jest odskocznią, której właśnie tak bardzo potrzebuje… Jednak gdy po bezmyślnym błędzie ona znika z jego horyzontu, Logan postanawia udowodnić, że zasługuje na drugą szansę.
Po kiepskim pierwszym roku studiów Grace Ivers wraca na uniwerek w Briar starsza, mądrzejsza, a do tego wybiła sobie z głowy aroganckiego hokeistę, któremu niemal oddała dziewictwo. Nie jest już tą naiwną i prostolinijną dziewczyną, która dawała się wodzić za nos, gdy spiknęli się po raz pierwszy. Jeśli John Logan myśli, że ona znów będzie na każde jego skinienie jak wszystkie znane mu hokejowe króliczki, to jest w błędzie. 


twoim-sladem
      Tytuł: "Twoim śladem"

      Autor: Meredith Walters

      Seria: Twisted Love (tom 1)


      Wydawnictwo: YA!

      Data premiery: 6 lipca 2016r.


Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do „latającego” klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?


Chłopak na zastępstwo
      Tytuł: "Chłopak na zastępstwo"

      Autor: Kasie West

      Wydawnictwo: Feeria

      Data premiery: 6 lipca 2016r.


Przez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą? Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardzo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła… Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny…



      Tytuł: "Mroczniejszy odcień magii"

      Autor: V. E. Schwab

      Wydawnictwo: Zysk i S-ka

      Data premiery: 11 lipca 2016r.


Witajcie w Szarym Londynie – brudnym i nudnym, pozbawionym magii, rządzonym przez szalonego króla Jerzego III. Istnieje też Czerwony Londyn, w którym w równej mierze szanuje się życie i magię, oraz Biały, miasto wycieńczone wojnami o magię. A niegdyś, dawno temu, istniał jeszcze Czarny Londyn… Teraz jednak nikt o nim nawet nie wspomina. Oficjalnie, Kell jest podróżnikiem z Czerwonego Londynu – jednym z ostatnich magów, którzy potrafią przemieszczać się pomiędzy światami – i działa jako posłaniec między Londynami i ambasador Czerwonego królestwa rodziny Mareshów. Nieoficjalnie, uprawia przemyt – bardzo niebezpieczne hobby, o czym przekonuje się na własnej skórze, kiedy wpada w pułapkę wraz z zakazanym przedmiotem z Czarnego Londynu. Ucieka więc do Szarego, gdzie z kolei naraża się Lili Bard, złodziejce o wielkich aspiracjach. To właśnie z nią Kell wyrusza w podróż do alternatywnej krainy, której stawką jest uratowanie wszystkich światów…


Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej
      Tytuł: "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej"

      Autor: Sarah Dessen

      Wydawnictwo: 
HarperCollins Polska


      Data premiery: 6 lipca 2016r.


Emaline właśnie skończyła liceum i jesienią wyjeżdża na studia. Na początku wakacji niespodziewanie zerwała z Lukiem. Chodzili ze sobą trzy lata i do niedawna myślała, że ten związek jest idealny. Tymczasem w nadmorskim miasteczku pojawia się Theo, nowojorczyk, ambitny student szkoły filmowej. Wakacyjny romans? Czemu nie. Do Colby przyjeżdża też na lato ojciec Emaline, który rzadko utrzymywał z nią kontakt. Emaline pociąga urok wielkiego świata, jaki roztaczają przed nią Theo i ojciec. Ambitna i pracowita, zawsze pragnęła gwiazdki z nieba i jeszcze więcej. Jednak nie można mieć wszystkiego, a marzenia nie zawsze się spełniają.


Najbardziej wyczekuję "Błędu" Elle Kenedy. Pierwszy tom tej serii bardzo mi się spodobał, więc ten pewnie również przypadnie mi do gustu. Już sam opis wydaje się jeszcze ciekawsze, więc nie pozostaje mi nic innego jak wyczekiwać 4 lipca. "Moje życie obok", "Chłopak na zastępstwo" oraz  "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" wydają się być idealnymi książkami na upalne dni, więc z pewnością w te wakacje którąś z nich (a może nawet wszystkie) przeczytam. "Twoim śladem" również wydaje się dobrą propozycją na lato. Opis obiecuję coś nieco mroczniejszego, więc tym bardziej jestem ciekawa tego tytułu. Opis "Mroczniejszego odcieniu magii" bardzo mnie zainteresował, ale wydaję mi się, że z tą powieścią zapoznam się dopiero jesienią, bo latem jestem po prostu zbyt leniwa na fantastykę. 


A Was jakie tytuły zainteresowały?


18 komentarzy

  1. ,,Mroczniejszy odcień magii" to tytuł, który mocno mnie kusi. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują mnie dwa tytuły. Pierwszym z nich jet ,Mroczniejszy odcień magii", na którą czekałam od bardzo, bardzo dawna i już myślałam, że się nie doczekam - moja radość jest nieskończona ;P
    Drugą powieścią, którą na pewno przeczytam jest "Błąd", bo pierwszy tom bardzo mi się podobał :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo ciekawa tych dwóch tytułów, bo o "Mroczniejszym..." nasłuchałam się dużo na zagranicznym BookTubie.

      Usuń
  3. Niestety na żadną z tych książek nie czekałam i żadna też mnie nie ciekawi. Ogólnie ostatnio jakoś w ogóle nie czekam na żadne książki. :)
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę xD Ja ciągle znajduję nowe książki, które muszę przeczytać "na teraz". Całe szczęście, że w wakacje trochę nadrobię zaległości, ale teraz nowości tam mnie ciekawią, że to właśnie po nie sięgam w pierwszej kolejności, a inne książki w dalszym ciągu czekają na swój czas.

      Usuń
  4. "Moje życie obok" jest bardzo interesującym tytułem :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, żaden z tych tytułów mnie nie zainteresował :/ Po przeczytaniu " Simona oraz innych homo sapiens"mam szczerze dość wszelkich romansideł. Wywołują za dużo emocji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po lekturze "Ostatniej spowiedzi" muszę się z tym zgodzić - zbyt dużo emocji! Co o "Simona..." to jestem bardzo ciekawa tej książki.

      Usuń
  6. Moje życie obok zainteresowała mnie najbardziej ;) Mam nadzieję, że będzie warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nic nie przykuło mojej uwagi. ,,Błąd'' wydaje mi się taką miłą, szybką i przyjemną lekturą, która ani trochę nie zaskakuje, ale mimo to dobrze się ją czyta. Jednak cała ta historia nie wydaje mi się na tyle pasjonująca, aby kupić całą serię. Ten miesiąc nie jest bogaty w nowości, które mnie ciekawią.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Błąd" z pewnością jest lekki i przyjemny, ale słyszałam, że w kilu kwestiach może zaskoczyć. Ja na pewno przeczytam :-)

      Usuń
  8. Z chęcią przeczytam powieść "Moje życie obok". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wraszcie wyjdzie po polsku "Mroczniejszy odcień magii" ! Czekałam na to odkąd zobaczyłam na amerykańskim booktubie jak się tym zachwycają :D Oprócz tego powieść Sarah Dessen mnie intryguje :D
    Pozdrawiam :D
    https://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dowiedziałam się o niej za sprawą kanałów na YouTubie. Już nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
  10. "Moje życie obok" brzmi calkiem nie źle. Może uda mi się podczas wakacji je przeczytać.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie "Mroczniejszy odcień magii". Muszę mieć tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam "Układ", jednak nadal stoi na półce i ją zagrzewa, ale już pragnę książki "Błąd" ♥♥♥
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Układ" polecam szczególnie na okres wakacyjny. Jest to naprawdę idealna powieść na lato.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.