piątek, 13 maja 2016

WIELKA KSIĄŻKOWA KONFRONTACJA!

Pomysł zaczerpnęłam z kanału Maja K.

Maja zachęcała do napisaniu posta/nagrania filmiku, więc stwierdziłam, że czemu nie?

Może jeszcze nie widzieliście filmiku, więc opowiem wam na czym polega "Wielka Książkowa Konfrontacja!"
Jakiś czas temu dużo blogerów/vlogerów książkowych tworzyło listę "100 KSIĄŻEK, KTÓRE CHCE PRZECZYTAĆ", a teraz nadszedł czas na rozliczenie z tych postanowień. Przyznam się, że nie pamiętam za dobrze, jakie książki umieściłam w tym zestawieniu, więc tym bardziej jestem ciekawa, ile z nich udało mi się przeczytać.


PRZECZYTAŁAM (24 książki)




JUŻ NIE CHCĘ CZYTAĆ:
  1. Zbuntowana
  2. Wierna
  3. Cztery
  4. Piękne Istoty
  5. Istoty Ciemności
  6. Istoty chaosu
  7. Beta
  8. Jesteś cudem
  9. Bóg nigdy nie mruga
  10. Bóg zawsze znajdzie ci prace
  11. Cudowne tu i teraz
  12. Wilka z Wall Street
  13. Polowanie na Wilka z Wall Street 
  14. Jutro

Z tego wynika, że ze stu książek do przeczytania zostały mi jeszcze 62 z mojej listy!

A wy robiliście listę "100 książek, które chcecie przeczytać"? 
Z iloma z nich udało wam się zapoznać? 
A może dopiero teraz chcecie zrobić takie zestawienie?

11 komentarzy

  1. Ostatnio zastanawiałam się czy nie zrobić takiej listy :) może zrobię w najbliższym czasie 62 książki to nie tak źle ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno zrobiłam taką listę i myśle, że idzie mi nawet nie zle.
    Pozdrawiam :)
    http://zapoczytalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robiłam listy. Jeśli chodzi o twoją większość tytułów już też za mną. Tylko, że ja przeczytałam całą trylogię Niezgodnej :) Cztery te nie dawno (recenzja na blogu za jakiś czas) - nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już po pierwszym tomie doszłam do wniosku, że "Niezgodna" nie jest dla mnie...

      Usuń
  4. Nigdy nie robiłam podobnej listy i nie sądzę, by u mnie sprawdziła się jakoś rewelacyjnie ;) Choć ostatnio chodziło mi po głowie spisanie tytułów, które najbardziej chciałabym posiadać w swojej biblioteczce :D
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ten post ze 100 książkami i wstyd się przyznać, ale chyba nie przeczytałam zbyt wiele z tej listy od tamtej pory :( Na kilka też już nie mam ochoty. Fajny pomysł z postem, aż w wolnej chwili sprawdzę jak to u mnie się sprawdziło ;)
    Po za tym uważam, że 24 książki to niezły wynik! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem pewna, że u ciebie tez nie będzie tak źle jak myślisz. Ja sądziłam, że ani jednej książki nie przeczytałam.

      Usuń
  6. Nie robiłam aż tak rozległej listy, bo zawsze coś się zmienia i moje plany wywracają się do góry nogami :) Może w przyszłym roku nad tym pomyślę.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam listę książek, które chcę przeczytać, ale jest ona znacznie dłuższa. Nie mam pojęcia jak to wszystko przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam filmik Majki i spodobał mi się pomysł tego rozliczenia, dlatego ciesze się, że ktoś poszedł w jej ślad, przyznając otwarcie co przeczytał, a czego nie.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia!
    jeszcze dużo roboty przed tobą ;)
    Pozdrawiam,
    Posy z https://bibliotekaamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.