sobota, 28 maja 2016

Książkowe Nowości MAJ-CZERWIEC #15




      Tytuł: "Mimo moich win"

      Autor: Tarryn Fisher

      Wydawnictwo: Otwarte

      Data premiery: 23 maja 2016r.






Nie, nie jestem bez winy, ale zanim mnie osądzisz, pozwól, że coś Ci powiem. Pomyśl o mężczyźnie, którego kochasz najbardziej. Pomyśl o każdej wspólnej chwili wypełnionej rozmowami i milczeniem, o lepszych i gorszych dniach, o budzeniu się u jego boku. A teraz wyobraź sobie, że go tracisz. Ktoś wyszarpał, wydarł ukochanego z Twojego życia i zostawił pustkę. Cholernie niesprawiedliwe.
prawda? Mogłabym odpuścić, zapomnieć, wyjechać… Jednak czy zrobiłabyś to samo, gdyby w grę wchodziło odzyskanie każdego wspólnego dnia z ukochanym? Do tej pory cierpiałam. Teraz postanowiłam zawalczyć, nawet jeśli to oznacza, że inni też będą cierpieć. Bo miłość zawsze boli i nadszedł czas, by przygotować się na rany i blizny. A Ty, mimo moich win, nie potępisz mnie. Widzę, że już się wahasz, patrzysz w stronę ukochanego i myślisz, ile byłabyś w stanie poświęcić, by go odzyskać. 



      

      Tytuł: "Fobos"

      Autor: Victor Dixen

      Wydawnictwo: Otwarte

      Data premiery: 1 czerwca 2016r.






Léonor wchodzi na pokład statku kosmicznego. Doskonale pamięta moment, w którym zobaczyła ogłoszenie o naborze do programu „Genesis”, pierwszego reality show w kosmosie. Sześć dziewczyn i sześciu chłopaków wybranych w ogólnoświatowym castingu ma założyć pierwszą ludzką kolonię na Marsie. Będą poznawać się podczas sześciominutowych randek, by zdecydować, z kim założą rodzinę, gdy dotrą do celu.
Léonor uważa, że to jej jedyna szansa nie tylko na zdobycie sławy, ale i na lepsze życie. Przez całe dzieciństwo przechodziła od jednej rodziny zastępczej do drugiej. Nie ma nic do stracenia i zamierza rozegrać tę grę po swojemu.



królowa cierni

     
      Tytuł: "Królowa cierni"

      Autor: Sarah J. Maas

      Wydawnictwo: Uroborus

      Data premiery: 2 czerwca 2016r.







Celaena Sardothien do tej pory traciła wszystkich, których kochała. Zamordowano jej rodziców, jej ukochany, Sam, także zginął w męczarniach. Jej przyjaciółka, Nehemia, poświęciła życie, by Celaena mogła odkryć swoje dziedzictwo i pójść za przeznaczeniem… Ale dość tego. Teraz, gdy okiełznała już swoją moc, nadszedł czas na zemstę. Dziewczyna znana do tej pory jako Zabójczyni Adarlanu zniknęła – narodziła się Aelin Ogniste Serce, królowa podbitego przez Adarlan Terrassenu. Nadszedł czas walki o wszystko, co ważne. Aelin wraca do Adarlanu, by zemścić się na tych, którzy skrzywdzili jej bliskich, odzyskać tron i stanąć twarzą w twarz z cieniami przeszłości. A przede wszystkim po to, by chronić tych, którzy jej pozostali.



      Tytuł: "Alive/Żywi"

      Autor: Scott Sigler

      Wydawnictwo: Feeria

      Data premiery: 2 czerwca 2016r.





Po obudzeniu się nastoletnia bohaterka odkrywa, że jest uwięziona w trumnie. Dodatkowo nie ma pojęcia, kim jest,
gdzie jest i jak się tu znalazła. Okazuje się, że w połączonym z jej więzieniem pomieszczeniu znajdują się równie zaskoczeni ocalali.
Za ich pokojem znajduje się korytarz pełen zakurzonych kości, ale żadnych ludzi, żadnych odpowiedzi. Dziewczyna wie o sobie tylko jedno – nazywa się Savage, co wypisano w nogach trumny. Zauważa
też, że inni na nią liczą. Nie jest największa ani najodważniejsza, ale z
pewnych powodów budzi powszechne zaufanie. Teraz, jeśli ma im się udać, dziewczyna musi sprawić, żeby zaufali sobie nawzajem. Muszą zmierzyć się z prawdą, niezależnie od tego jak bolesna by była.




      Tytuł: "Arktyczny dotyk"

      Autor: Jennifer L. Armentrout

      Wydawnictwo: Filia

      Data premiery: 6 czerwca 2016r.





Layla Shaw próbuje pozbierać kawałki swojego roztrzaskanego życia. Nie jest to łatwe w przypadku siedemnastolatki święcie przekonanej, że gorzej już być nie może. Co gorsza, z uwagi na tajemniczą moc, jaką włada dziewczyna, jej niewiarygodnie przystojny przyjaciel, Zayne, na zawsze pozostanie dla niej nieosiągalny.
Klan strażników, który od zawsze chronił Laylę, nagle zaczyna skrywać przed nią niebezpieczne sekrety. Do tego dziewczyna nie potrafi przestać myśleć o Rocie – grzesznym, seksownym, demonicznym księciu, który rozumie ją lepiej niż ktokolwiek.
Nagle moc Layli zaczyna się przekształcać, przez co może ona poznać smak zakazanego do tej pory owocu. W najmniej oczekiwanym momencie wraca do niej Roth, przynosząc wieści, które na zawsze mogą odmienić los dziewczyny. W końcu dostaje to, czego pragnęła, jednak na ziemi rozpętuje się piekło, liczba ofiar zaczyna wzrastać, a cena za szczęście może okazać się zbyt wysoka…


      Tytuł: "Kiedy odszedłeś"

      Autor: Jojo Moyes

      Wydawnictwo: Między Słowami

      Data premiery: 6 czerwca 2016r.





Nie myśl o mnie za często…
Po prostu żyj dobrze.
Po prostu żyj.
Will

Tyle że Lou nie ma pojęcia, jak to zrobić. I trudno jej się dziwić.
A jednak Kiedy odszedłeś to nie tylko historia o podnoszeniu się po utraconej miłości, lecz także inspirująca opowieść o nowych początkach. Pamiętając o obietnicy złożonej ukochanemu, Lou stara się znajdować nowe powody, dla których warto czekać na każdy kolejny dzień.



   
     Tytuł: "Heaven. Miasto elfów"

      Autor: Christoph Marzi

      Wydawnictwo: Muza

      Data premiery: 8 czerwca 2016r.







Londyn jest jego miastem. Ponad dachami brytyjskiej stolicy osiemnastoletni David znalazł swój drugi dom. Tylko tutaj czuje się wolny i może zapomnieć o swojej niechlubnej przeszłości.
Pewnej nocy na jednym z dachów spotyka dziwną i piękną dziewczynę. Ma na imię Heaven i błaga o pomoc. Twierdzi, że właśnie wycięto jej serce. Choć David nic z tego nie rozumie i nie dowierza słowom Heaven, postanawia jej pomóc. W szpitalu lekarz potwierdza, że Heaven naprawdę nie ma serca. W ten sposób rozpoczyna się ich wspólna niebezpieczna przygoda. Przeżyją tylko wtedy, gdy uda im się poznać tajemnicę Heaven.




      Tytuł: "Przekroczyć granice"

      Autor: Katie McGarry

      Wydawnictwo: Muza

      Data premiery: 8 czerwca 2016r.





Nikt nie wie, co zdarzyło się tamtego wieczoru, kiedy Echo Emerson z popularnej dziewczyny stała się outsiderką z dziwnymi bliznami na rękach. Nawet Echo nie pamięta całej prawdy o tym strasznym wieczorze. Jedyne, czego pragnie, to aby jej życie wróciło do normalności. Kiedy pojawia się Noah Hutchins, zabójczo przystojny i wykorzystujący dziewczyny samotnik w czarnej skórzanej kurtce, świat Echo zmienia się w niewyobrażalny sposób. Pozornie nic ich nie łączy. Z tajemnicami, które oboje skrywają, bycie razem jest w zasadzie niemożliwe.
Jednak niezwykłe przyciąganie między nimi nie chce zniknąć. W takiej sytuacji Echo musi zadać sobie pytanie, jak daleko mogą przesunąć granice i co zaryzykuje dla chłopaka, który może nauczyć ją znowu kochać.

     

      Tytuł: "Ból za ból"

      Autor: 
Vivian SiobhanHan Jenny

      Wydawnictwo: Feeria

      Data premiery: 15 czerwca 2016r.






Pocztówkowo idealna wyspa Jar jest pełna uroczych sklepików dla turystów, dziewiczych plaż i bajecznych domów. To na niej splatają się losy trzech dziewczyn, które kończą szkołę średnią, ale zdążyły już poznać gorycz zawodu na kimś bardzo ważnym. Jak inaczej mają zareagować na zdradę zaufania, na bezmyślne okrucieństwo czy karygodne traktowanie niż zemstą?! W pojedynkę żadna z nich nie mogłaby urzeczywistnić swoich planów. Ale razem… wszystko jest możliwe. I gdy to wszystko zaczyna się realizować, rzeczywistość okazuje się bardziej złożona, niż się wydawało. Kto jest bardziej bezmyślny, okrutny i niewrażliwy? Łatwo jest zagubić się w ferworze rozpalonych emocji i meandrach relacji z prawdziwymi, czującymi ludźmi.



      Tytuł: "Ktoś mnie pokocha"

      Autor: Zbiór opowiadań

      Wydawnictwo: Otwarte

      Data premiery: 15 czerwca 2016r.





Geek filmowy podkochuje się w koleżance z pracy. Do zrobienia pierwszego kroku popycha go… zombie.
Mark i Margaret utknęli w czasie. W kółko przeżywają ten sam dzień, 4 sierpnia.
Chłopak w śpiączce i jego najlepsza przyjaciółka mają szansę powrócić do przeszłości i na nowo przeżyć najlepsze wspólne chwile. Co się stanie, jeśli jedno z nich postanowi zmienić bieg wydarzeń?



18 komentarzy

  1. ,,ALIVE, ŻYWI'' wydaje się przede wszystkim oryginalna. Nie lubię czytać kserokopii innych książek dlatego cenie sobie ponad wszystko nowe pomysły. Będę miała na uwadze wszystkie recenzje tej książki jakie się pojawią. Reszta opisów jest albo przynudzająca jak ,,Mimo moich win'', albo mam wrażenie, że już gdzieś słyszałam o tej historii - ,,Kiedy odszedłeś''. ,,Ktoś mnie pokocha'' wydają się okey, ale nie ufam temu opisowi na tyle, by od razu zamawiać tę książkę.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wielopasja.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście niesamowicie spodobał się opis "Mimo moich win" i na pewno sięgnę po tę powieść. Tak samo jak po "Kiedy odszedłeś" (bo uwielbiam pierwszą część) i "Ktoś mnie pokocha", bo bardzo lubię autorów większości z tych opowiadań.

      Usuń
  2. "Alive. Żywi" mam już na swojej półce i zabiorę się za tę książkę przy najbliższej okazji, chociaż ostatnio mój entuzjazm względem niej nieco osłabł :/ Na pewno kupię "Królową cieni", bo to w końcu Maas i już się nie mogę doczekac tego, co dla nas przygotowała w czwartym tomie, chociaż obawiam się, że wybór Celaeny złamie mi serduszko. Muszę się najpierw zabrać za "Ognisty pocałunek", a dopiero potem myśleć o "Arktycznym dotyku", ale to Armentrout, jedna z moich ulubionych autorek, więc musi być dobrze <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam Mass i Armentrout. W przypadku serii "Szklany tron" to zatrzymałam się na drugim tomie (+nowelki), bo boję się złamanego serca, a znając tą autorkę wiem, że to nastąpi. Myślę, że z czytaniem trzeciego tomu przeczytam do premiery czwartego i wtedy zrobię sobie maraton.

      Usuń
  3. Mam ogromną ochotę na "Alive. Żywi". Książka po opisie wydaje się być oryginalna, a ja mam dość pozycji schematycznych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kilka miesięcy temu "Podaruj mi miłość" i teraz jestem bardzo ciekawa jak wypadnie kolejny zbiór opowiadań.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chciałam przeczytać "Podaruj mi miłość", ale udało mi się ją kupić dopiero na początku marca, więc stwierdziłam, że poczekam do następnych Świąt. Za to "Ktoś mnie pokocha" muszę koniecznie kupić i przeczytać w wakacje.

      Usuń
  5. ,,Królowa cieni" i ,,Arktyczny dotyk" bardzo mnie kuszą. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe propozycje wydawnictw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na 100% sięgnę po "Królową cieni" oraz "Alive. Żywi".
    "Kiedy odszedłeś" raczej sobie odpuszczę - dla mnie ta historia skończyła się na pierwszym tomie.
    "Przekroczyć granicę" czytałam po angielsku, ale chętnie bym sobie ją odświeżyła :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sięgnę po "Kiedy odszedłeś", ale boję się, ze kontynuacja nie będzie tak dobra jak pierwszy tom i tylko się rozczaruje.

      Usuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tymi opowiadaniami wakacyjnymi. Mam na swojej półce te świąteczne i są ślicznie wydane a też wyglądają bardzo pięknie a po za tym ciekawie się zapowiadają.
    Dla mnie najbardziej wyczekiwaną premierą w maju była premiera Korony – Kiery Cass.
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karola8399.blogspot.com/2016/05/biblioteczka-karoliny_27.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej czekam na książkę Jojo Moyes :) Ciekawi mnie również "Alive" oraz "Fobos". Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać je wszystkie :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno muszę mieć "Królową cieni", a oprócz tego ciekawi mnie również "Fobos" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fobos to lektura, która z całą pewnością znajdzie się w moich łapkach. Co do reszty, zobaczymy. :D
    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszą z przedstawionych przez Ciebie książek już czytałam :) powiem Ci tylko - warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na "Kiedy odszedłeś" ♥♥♥
    Pozdrawiam i przypominam o konkursie,
    Z książkami przy kawie
    Ps. Nominowałam cię do LBA, szczegóły na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam, bardzo dziękuję za nominację :-)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.