piątek, 22 kwietnia 2016

Playlist for... Ugly love


Witajcie! 
Dziś przychodzę do was z postem z nowe serii! 
Jak pewnie zauważyliście będzie ona dotyczyła moich dwóch największych miłości, czyli muzyki i książek! 
Zasady są proste: do konkretnej książki dopasowuje piosenki, które słuchałam podczas czytania, albo po prostu kojarzą mi się z treścią. Tym razem na tapetę wzięłam "Ugly love",  ale w komentarzach możecie pisać propozycje książek do jakich mam ułożyć swoją PLAYLISTĘ w kolejnym poście.



A wam jakie piosenki kojarzę się z "Ugly love"? 
Czekam na wasze propozycje!



11 komentarzy

  1. Nie czytałam ugly love, ale uwielbiam takie posty :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Ugly love! Świetnie dobrałaś te piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam Ugly Love, piosenki super moje koleżanki ostatnio cały czas śpiewają Sorry po polsku i chociaż nie przepadam za Biberem to ten cover przypadł do gustu ;)
    A Ugly Love - Griffin Peterson jest cudowna tak jak wszystkie piosenki do Maybe Someday <3
    http://karola8399.blogspot.com/2016/04/biblioteczka-karoliny.html Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem fanką Justina, ale zakochałam się w tym coverze!

      Usuń
  4. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale już ją wielbię, skoro Skubas i Happysad do niej pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Happysad idelanie pasuje prawie do każej książki, ale co zrobić? Nie moja wina, że ten zespół jest taki genialny!

      Usuń
  5. Nie czytałam jeszcze Ugly love, ale pewnie zrobię to najwcześniej w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Happysad! Mają bardzo ciekawe utwory!
    A po "Ugly Love" mam zamiar sięgnąć w przyszłości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na muzyczny post,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze Ugly Love, ale zrobię to niebawem, bo ksiązka juz leży u mnie na półce.
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie czytałam jeszcze "Ugly love" więc nie wiem, jakie piosenki dobrałabym do tej książki, ale wkrótce na pewno po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie czytałam tej pozycji, więc nie mam za bardzo co szukać piosenek. :3 Mam ją na liście, więc na pewno po nią sięgnę.

    http://rev-from-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.