piątek, 11 marca 2016

ZWIASTUN "Zieleń szmaragdu"- MOJA REAKCJA


Od początku byłam sceptycznie nastawiona to ekranizacji "Zieleni szmaragdu". Po obejrzeniu dwóch pierwszych części wiem, że na nic wybitnego nie mogę liczyć, ale po cichu liczyłam, że może jednak nie mam racji i twórcy w finałowej części powalą nas na kolana. Po zwiastunie nie mogę wiele powiedzieć na temat zgodności z książką, ponieważ Trylogię Czasu czytałam już dość dawno temu i zbyt wiele z niej nie pamiętam, ale Gwen ćwicząca karate (?) na szczycie góry? Takiej sceny sobie nie przypominam. Mimo wszystko jestem zadowolona ze zwiastuna. Widać wizualny postęp i zauważyłam, że Gideona będzie całkiem sporo, a odkąd pozbył się tych okropnych włosów z pierwszej części, mogę na niego patrzeć przez cały film. Również bardzo spodobała mi się piosenka, którą słyszymy w tle. Podsumowując: zwiastun mnie zaciekawił i napewno obejrzę film, mam nadzieję, że finał trylogii mnie nie zawiedzie.

A wy czytaliście Trylogię Czasu? Oglądaliście filmy?
Jaka jest wasza opinia?



30 komentarzy

  1. Cała trylogia jeszcze przede mną, ekranizacje też mam planie zobaczyć! :)
    Buziaki!
    StromWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki bardzo polecam! Uprzedzam- seria wciąga :-)

      Usuń
  2. Książki mam za sobą, także pierwszą część filmu :) Pozostałe też planuję obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga jest nieco lepsza od pierwszej, więc mam nadzieję, że trzecia będzie najlepsza!

      Usuń
  3. Trylogia dopiero przede mną. Mam pozytywne nastawienie do tej serii i mam nadzieję, że się nie zrażę. Filmy na pewno obejrzę dopiero po lekturze :) nie chciałabym sobie psuć przyjemności czytania :)

    pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że ekranizacja moim zdaniem nijak ma się do książek to i tak z chęcią ją obejrzę. A piosenka rzeczywiście jest fajna.
    Pozdrawiam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie nieudane jest zakończenie pierwszej części. Naprawdę nie wiem dlaczego tak wszystko pozmieniali... Chcieli być lepsi od książki? Nie wyszło.

      Usuń
  5. Mamy zamiar się za nią zabrać, a film widziałyśmy pierwszą część i bardzo nam się podobało :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jako film jest dość przyjemny, ale jako ekranizacja...

      Usuń
  6. Czytałam całą trylogię i oglądałam dwie części filmu, i jestem niezaprzeczalnie nieodwołalnie niepodważalnie zakochana w całej serii! Z niecierpliwością czekam na ostatnią część :) ♥
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to się bardzo cieszę <3 Mam nadzieję, że trzecia część będzie najlepsza ze wszystkich!

      Usuń
  7. A mnie ekranizacje tej serii bardzo się podobają ze względu na aktorów, którzy moim zdaniem pasują idealnie do Gwen i Gideona <3 <3 <3 Kocham tę serię całym sercem i już nie mogę się doczekać filmu do trzeciej części! *,* Zwiastun fantastyczny <3 <3 <3
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię Gwen, co do Gideona to w pierwszej części te włosy... ale teraz to cud, miód i orzeszki!

      Usuń
  8. Nie oglądałam jeszcze pierwszej części, ponieważ najpierw chciałam poznać całą trylogię w wersji książkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książki ci się spodobają!

      Usuń
  9. Czytałam trylogie i bardzo ciepło ją wspominam. Film oglądała moja siostra i jej się spodobał. Musze sama sprawdzić. Trailer rzeczywiście ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze Trylogii Czasu, ale mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam i mam do niej wielki sentyment. Naprawdę mi się podobała.
    A co do filmów - obie części obejrzałam z młodszym bratem i jak tylko trzecia ujrzy światło dzienne, również razem ją obejrzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki jeszcze przede mną, wiec z filmem się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Możesz oglądać przed czytaniem, niezaspoilerujesz sobie za dużo.

      Usuń
  13. Niestety jeszcze nie czytałam, a już dawno miałam to zrobć. Słyszałam o filmie na jej podstawie, ale był to opinie tylko negatywne :/
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film sam w sobie jest ciekawy, ale jako ekranizacja wypada fatalnie :-(

      Usuń
  14. Czytałam wszystkie części i były świetne. Również nie przypominam sobie sceny z Gwen ćwiczącą karate :)
    Natomiast jeśli chodzi o film, to nie podobała mi się tylko 1 cz. a druga była całkiem fajna - głównie ze względu na włosy Gideona... (no dobrze, może nie chodzi tylko o jego włosy)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie włosy Gideona mają decydujący wpływ na cały film. Wiem, że w książce cały czas były długie, ale nie oszukujmy się aktor w krótkich jest boski <3

      Usuń
  15. Czytałam wszystkie części i były świetne. Również nie przypominam sobie sceny z Gwen ćwiczącą karate :)
    Natomiast jeśli chodzi o film, to nie podobała mi się tylko 1 cz. a druga była całkiem fajna - głównie ze względu na włosy Gideona... (no dobrze, może nie chodzi tylko o jego włosy)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Książkę czytałam już dość dawno temu i z chęcią przypomnę sobie jej fabułę dzięki filmowi, mam tylko nadzieję, że okaże się on warty obejrzenia ;)
    http://timeofbook.blogspot.com/
    Mówiłam już, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award :P Zapraszam :P
    http://timeofbook.blogspot.com/2016/03/1-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominację, mam nadzieję, że uda mi się odpowiedzieć na pytania, bo masa się już ich nazbierała...

      Usuń
  17. Serię tę czytałam jeszcze w podstawówce, ale wtedy była jedną z moich ulubionych. Kiedyś szukałam filmu Czerwień rubinu, ale nie mogłam znaleźć. W związku z premierą ostatniej części ekranizacji, może uda mi się wreszcie zabrać za oglądanie :)
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed premierę trzeciej części, napewno odświeżę sobie drugą. Żałuję, że filmu nie ma w polskich kinach, bo przez to będziemy musieli na niego trochę poczekać.

      Usuń
  18. Nie czytałam jeszcze Trylogii Czasu, ani nie oglądałam filmów, ale zaciekawiłaś mnie i być może kiedyś to nadrobię :). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.