piątek, 18 marca 2016

ZWIASTUN "Osobliwy dom pani Peregrine"- MOJA REAKCJA


16-letnim Jacob podążając za wskazówkami trafia na tajemniczą wyspę, na której odnajduje ruiny domu pani Peregrine. Podczas zwiedzania opuszczonych sypialń oraz korytarzy dochodzi do wniosku, że byli rezydenci posiadłości nie tyle byli osobliwi co posiadali niezwykłe moce. Niektórzy z nich wciąż mogą żyć.

Na razie nie czytałam książki i pewnie nie zainteresowałabym się filmem aż tak bardzo gdyby nie nazwisko reżysera. Tim Burton to klasa sama w sobie, więc mam spore oczekiwania co do filmu. Na pierwszy rzut oka widać, że połączenie świetnej muzyki z pięknymi ujęciami daje naprawdę niesamowity efekt i tworzy magiczny klimat.  Tytułowa pani Peregrine jakoś mi nie pasuję. Jak już mówiłam, nie czytałam książki, ale dużo o niej słyszałam, więc miałam już jakieś wyobrażenie głównej bohaterki, a to filmowe zupełni się z nim nie pokrywa. Za to podoba mi się wizja autora jeżeli chodzi o przedstawienie osobliwych dzieci i samego domu. Szczerze mówiąc, po opisie książki spodziewałam się czegoś bardziej mrocznego, a tymczasem zwiastun wydaje się baśniową historią o dzieciach z magicznymi zdolnościami. Jednak pod koniec widać, że zaczyna się robić poważniej...

Ja napewno z niecierpliwością będę oczekiwać premiery filmu i mam nadzieję, że końcowy efekt okaże się równie magiczny co zwiastun.


CZYTALIŚCIE KSIĄŻKĘ? CZEKACIE NA FILM? 
PODOBAŁ WAM SIĘ ZWIASTUN?



17 komentarzy

  1. Książka jest naprawdę rewelacyjna ale o film się martwię - w zwiastunie wszystko jest bardziej wesołe i rajskie, zaś w książce było inaczej :(
    Ale to przecież Tim Burton więc mam nadzieję, że mnie pozytywnie zaskoczy dlatego z niecierpliwością czekam na film ^.~
    Pozdrawiam 😘
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też zwiastun wydaje się zbyt wesoły, ale pod koniec zaczyna się coś dziać, więc warto poczekać na końcowy efekt.

      Usuń
  2. Książkę czytałam i średnio mi się podobała. Spodziewałam się bardziej mrocznej, a dostałam przygodową. Film może obejrzę, ale jeszcze się nie zdecydowałam :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie książki nie czytałam, bo nie ciągnie mnie do horrorów, a skoro to bardziej przygodówka, to czemu nie?

      Usuń
  3. Ja się dopiero ze zwiastunu dowiedziałam, że to jest mini fantastyka! :O
    Muszę przeczytać!
    A film też z chęcią obejrzę :3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co nie czytałam książki, ale po zwiastunie z pewnością sięgnę już idę szukać książki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam książki, ale po po zwiastunie mam na nią jeszcze większą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być genialny film...
    Kocham Burtona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Mam ogromną nadzieję, że się nie zawiedziemy...

      Usuń
  7. Nie czytałam książki, ale też nie do końca jest to mój klimat. Może się przekonam, a wtedy postaram się zarówno przeczytać, jak i obejrzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie czytałam i dla tego wolę nie oglądać zwiastunu :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam książkę, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Całkowicie inne odczucia mam co do "Miasta Cieni", stanęłam w połowie i od roku zmuszam się, żeby doczytać do końca.
    Nie mogę doczekać się filmu. Kocham produkcje Burtona i jestem bardzo ciekawa, czy i tym razem przemyci w jakiś sposób Helenę Bonham Carter i Johnn'ego Deppa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :-D Jeśli w tym filmie wystąpi J. Depp to od razu wpisuję go na listę "Ulubionych"!

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do "Co by było gdyby... Book TAG"!

    Po dokładniejsze szczegóły zapraszam do siebie:
    http://zakochana-w-czytaniu.blogspot.com/2016/03/co-by-byo-gdyby-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację! Wcześniej nie słyszałam o tym Tagu, więc jestem bardzo ciekawa pytań :-)

      Usuń
  11. Racja, w zwiastunie wszystko jest bardziej wesołe, a książka ma jednak ten swój niesamowity klimat. Być może Tim Burton ma jakiś szczególny plan na ten film, zobaczymy. Tak samo Pani Peregrine, również mi zupełnie nie pasuje aktorka, wyobrażałam ją sobie jako osobę trochę starszą. No nic, zobaczymy, jak to wyjdzie ;). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy zaufać Burtonowi- on wie co robi.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.