czwartek, 24 marca 2016

馃巵 Urodzinowe Q&A 馃巵



W po艣cie z okazji pierwszych urodzin bloga prosi艂am Was, 偶eby艣cie zadawali mi pytania. Za wszystkie serdecznie dzi臋kuj臋, jestem r贸wnie偶 bardzo wdzi臋czna za 偶yczenia! Mam nadziej臋, 偶e si臋 spe艂ni膮 i b臋d臋 z Wami jeszcze przez kolejne lata :-)

1. Je偶eli mog艂aby艣 co艣 zmieni膰 w swoim 偶yciu to co by to by艂o ?
Przyznam, 偶e czasami bywa u mnie kiepsko, ale chyba nie zmieni艂abym niczego. Wszystko czego do艣wiadczy艂am mia艂a wp艂yw na to jak膮 jestem osob膮 i czego艣 mnie nauczy艂o.

2. Z czego jeste艣 najbardziej dumna na blogu ?
Trudno mi jest znale藕膰 tak膮 rzecz, bo ka偶dy komentarz jest dla mnie wa偶ny, a pierwsze urodziny to kolejny pow贸d do dumy! Jednak takim moim pierwszym ma艂ym sukcesem by艂 "Tydzie艅 z Igrzyskami 艢mierci". To wydarzenie wsp贸艂tworzy艂am z kilkoma innymi bloggerkami/vloggerkami, a wzi臋艂o w nim udzia艂 ponad 200 os贸b! Ponadto wydawnictwo Media Rodzina zaproponowa艂a nam wsp贸艂prace, dzi臋ki kt贸rej mog艂y艣my zorganizowa膰 konkurs.

3. Je偶eli mog艂aby艣 zrobi膰 ka偶da wymarzon膮 rzecz to co by to by艂o?
Odpowied藕 na to pytanie jest dla mnie oczywista: spotka膰 Josha Hutchersona. To moje najwi臋ksze marzenie i do tej pory 偶a艂uj臋, 偶e nie uda艂o mi si臋 pojecha膰 na premier臋 "Kosog艂osa" do Berlina, bo druga taka okazja mo偶e si臋 niepr臋dko zdarzy膰.

4. Kiedy urodzi艂a si臋 w twoim 偶yciu my艣l o za艂o偶eniu bloga?
Nie pami臋tam dok艂adnie, ale przed "Czytam..." na bloggerze mia艂am minibloga na Pingerze. By艂 on bardziej o tematyce filmowej, bo nie czyta艂am wtedy tyle co teraz. Wi臋c je艣li chodzi o mojego obecnego bloga, pomys艂 na jego za艂o偶enie zrodzi艂 si臋 kilka miesi臋cy wcze艣niej, jednak pisa艂am na r贸偶nych stronach ju偶 od dawna. R贸wnie偶 do艣膰 cz臋sto zmienia艂am tematyk臋, a偶 w ko艅cu ksi膮偶ki okaza艂y si臋 tym co kocham i mam nadziej臋, 偶e przez kolejne lata, b臋dzie mi to sprawia艂o r贸wnie du偶o rado艣ci co teraz.

5. Masz rodze艅stwo?
Tak, mam dw贸ch ma艂ych rozrabiak贸w, kt贸rzy codziennie wystawiaj膮 moj膮 cierpliwo艣膰 na pr贸b臋 i sprawiaj膮, 偶e moje 偶ycie nigdy nie jest nudne.

6. Masz zwierzaka?
Mieszkam na wsi, wi臋c zwierzak贸w troch臋 jest, ale je艣li chodzi o te domowe to mam psa i trzy koty.

7. Ulubione seriale?
Niestety nie mam czasu na seriale, ale ostatnio uda艂o mi si臋 obejrze膰 "Sherlocka" i si臋 ZAKOCHA艁AM!! Nigdy nie ogl膮da艂am nic tak genialnego, je艣li jeszcze jakim艣 cudem go nie widzieli艣cie z ca艂ego serca polecam!

8. Czy uwa偶asz, 偶e Leo Di Caprio zas艂uguje na Oscara?
Troch臋 sp贸藕ni艂am si臋 z odpowiedzi膮 na to pytanie, ale przed og艂oszeniem wynik贸w trzyma艂am kciuki na Leo i bardzo si臋 ciesz臋, 偶e w ko艅cu dosta艂 Oscara.

9. Ulubiony film animowany?
Jest ich masa! Ci膮gle jestem takim du偶ym dzieckiem, kt贸re nadal uwielbia ogl膮da膰 bajki. Moje ulubione to Pocahontas, Mulan, Kraina Lodu, Shrek i Ratatuj.

10. Masz jakie艣 gad偶ety lub ubrania ksi膮偶kowe?
Ubra艅 nie mam (jeszcze), ale mam du偶o plakat贸w, przypinek itp.



Korzystaj膮c z okazji 偶ycz臋 wszystkim czytelnikom mojego bloga zdrowych, radosnych i przede wszystkim zaczytanych 艣wi膮t wielkanocnych, smacznego jajka, mokrego dyngusa, ciep艂ej, rodzinnej atmosfery i pi臋knej wiosennej pogody!


9 komentarzy

  1. R贸wnie偶 zakocha艂am si臋 w Sherlocku, ale to ju偶 dawno temu, gdy wyemitowali pierwszy odcinek. :) R贸wnie偶 偶ycz臋 Ci weso艂ych 艣wi膮t!
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsu艅
  2. Musz臋 nadrobi膰 z tym "Sherlockiem" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te偶 uwielbiam Sherlocka <33 Jest po prostu 艣wietny! Weso艂ych 艣wi膮t!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Na "Sherlocka" chyba b臋d臋 musia艂a si臋 skusi膰 skoro polecasz:) Weso艂ych 艢wi膮t!

    OdpowiedzUsu艅
  5. R贸wnie偶 偶ycz臋 Ci weso艂ych 艣wi膮t. :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Zawsze gdy s艂ysz臋 o urodzinach bloga zastanawiam si臋 jak to jest... Zapewne rozpiera ci臋 duma i dobrze, bo pisanie post贸w nie jest spraw膮 艂atw膮! Mam nadziej臋, 偶e za rok r贸wnie偶 b臋d臋 mog艂a napisa膰 podobny post o swoich pierwszych urodzinach na blogosferze. 呕ycz臋 du偶ej ilo艣ci wspania艂ych ksi膮偶ek oraz jeszcze wi臋kszego grona czytelnik贸w :)
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gratuluj臋 rocznicy! Dzi臋kuj臋 za 偶yczenia i nawzajem! Uwielbiam Mulan <3
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Gratuluj臋 roczku!
    I 偶ycz臋 jak najwi臋cej sukces贸w na drodze oraz weso艂ych, spokojnych 艣wi膮t :)
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z ksi膮偶kami przy kawie

    OdpowiedzUsu艅

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.