piątek, 5 lutego 2016

ZWIASTUN "Me Before You"- Moja Reakcja



Nie czytałam książki, więc teoretycznie ten film nie powinien mnie aż tak bardzo zainteresować, jednak gdy zauważyłam, że główną rolę gra Sam Claflin, czyli jeden z moich ulubionych aktorów, musiałam bliżej zapoznać się z tym tytułem.

Louisa "Lou" Clark (Emilia Clarke) mieszka w niewielkim angielskim miasteczku i nie wie jeszcze, co zrobić ze swoim życiem. Ekscentryczna 26-latka próbuje sił w wielu dziedzinach, by pomóc swej rodzinie związać koniec z końcem. Zostaje opiekunką Willa Traynora (Sam Claflin), młodego, bogatego bankiera, którego losy całkowicie zmieniły się na skutek tragicznego zdarzenia sprzed dwóch lat. Niegdyś pełen energii, dziś cyniczny do szpiku kości Will wyzbył się już wszelkiej nadziei na szczęście. Dziewczyna postanawia pokazać mu, że jest jeszcze inna droga... 

Od razu gdy oglądamy zwiastun rzuca nam się w oczy ów "kolorowy ptak", czyli Lou. Dziewczyna wydaje się bardzo zabawna i żywiołowa, więc myślę, że się polubimy. Również Will od pierwszej chwili zaskarbił sobie moją sympatię, mimo że może wydawać się trochę cyniczny i ponury, ale przecież spotkała go wielka tragedia, więc trudno mu się dziwić. Jak widać Lou wywróci świat Willa do góry nogami, będzie słodko, romantycznie, ale i wzruszająco- już nie mogę się doczekać! Jestem pewna, że ta dwójka zagwarantuje nam jeden z najlepszych i najbardziej oryginalnych romansów ostatnich lat. Jednak wydaje mi się, że podczas oglądania wyleję morze łez. Skoro popłakałam się już na samym zwiastuni.
Zwróciliście uwagę na muzykę? W zwiastunie możemy usłyszeć "Photograph"- Eda Sheerana, czyli jedną z moich ukochanym piosenek.

Oczekując premiery mam zamiar przeczytać książkę.

A wy czytaliście "Zanim się pojawiłeś"? Czekacie na ekranizację?
















37 komentarzy

  1. Nie czytałyśmy, ale obejrzałyśmy właśnie zwiastun i na pewno obejrzymy i przeczytamy :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale oglądałam trailer. Ryczę jak bóbr. Muszę to obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie popłakałam się na zwiastunie, więc ten film już jest dla mnie wyjątkowy <3

      Usuń
  3. Nie czytałam tej książki i chyba zrobię to po obejrzeniu filmu. Zapowiada się wspaniale! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/02/ember-in-ashes-imperium-ognia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun wiedzę po raz pierwszy, ale bardzo mnie zainteresował :) jeśli uda mi się dorwać książkę, na pewno przeczytam, film też obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale chyba warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zwiastun, film na pewno warty uwagi :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, ale z chęcią film obejrzę! :D
    Fajny zwiastun!
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam książki, jednak skoro gra tam Claflin (człowiek o najpiękniejszym uśmiechu świata), muszę to obejrzeć.
    Świetna okazja do fangirlingu i zachwycania się Claflinem.

    Pozdrawiam! :w:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT: A do tego fabuła bardzo przypomina moich ukochanych "Nietykalnych".

      Usuń
    2. Zgadzam się co do słowa! Sam jest najlepszy <3

      Usuń
  9. Z pewnością wybiorę się na premierę. Już nie mogę się doczekać.

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać premiery, ale najpierw chcę przeczytać książke :)
    darcybetweenbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam łzy w oczach po obejrzeniu, a co będzie po filmie! Nie mogę sie doczekać bo kocham Sama!
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten film jest na podstawie książki?! W takim razie idę szukać wersji papierowej!
    Muszę przyznać, że zakochałam się w zwiastunie i liczę, że się nie zawiodę :)
    P.s.
    Też ubóstwiam tego autora! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno papierowa wersja jest trudno dostępna, ale jest w moje bibliotece, więc nic tylko czytać!

      Usuń
  13. Kurczę nie wiedziałam, że jest książka ! <3 Koniecznie muszę przeczytać i oczywiście oglądnąć !
    Pozdrawiam :))
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam w planach książkę, bo na film niestety musimy trochę poczekać :-(

      Usuń
  14. Ta książka cierpliwie czeka na mojej półce, bo do tej pory nie miałam czasu, by po nią sięgnąć, zawalona nauką i egzemplarzami recenzenckimi. Ale gdy obejrzałam ten zwiastun - jak nie lubię ekranizacji powieści - tak wiem, że chcę zobaczyć ten film. Ale najpierw, zgodnie z moją zasadą - książka, więc chyba niebawem się za nią zabiorę... :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chyba nie przeczytałabym książki (a na pewno nie tak szybko) gdyby nie zwiastun. Zauważyłam, że dużo osób, właśnie teraz czyta "Zanim się...". Bardzo się z tego powodu cieszę i za to lubię ekranizację, że zachęcają ludzi do przeczytania książek.

      Usuń
  15. Nie czytałam jeszcze książki, ale na pewno zrobię to przed obejrzeniem filmu, którego już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę, jednak dwójka moich ukochanych aktorów i jak tu nie oglądać?
    Widząc zwiastun już mam łzy w oczach, uwielbiam takie historie i jestem pewna, że zarówno film, jak i książka bardzo przypadną mi do gustu.
    Pozdrawiam, Kinn.
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że Sam ma aż tyle fanek w blogesferze :-)

      Usuń
  17. W książce się zakochałam i odliczam dni do premiery filmu :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czytałam książkę i mam wobec niej tak mieszane uczucia.. Książka jest przepiękna, wzruszająca, tak bardzo wciąga, że nie mogłam się od niej oderwać.. Ale z drugiej strony jedna kwestia kłóci się z moimi przekonaniami i nie wiem, co mam myśleć.. Jestem w potrzasku. Mimo to, film i tak zobaczę - Sam Claflin jest również moim ulubionym aktorem, więc chociażby dla niego zobaczę film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy chwalą książkę, więc tym bardziej chcę ją przeczytać! Potem napewno porównam ją z ekranizacją.

      Usuń
  19. Przyznam się szczerze, że nie słyszałam o tym filmie. Ale Emilia Clarke to przepiękna kobieta i dobra aktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę zwiastun... ale na pewno nie ostatni! Dziękuję Ci, że go pokazałaś, nie odpuszczę sobie tego filmu. A z książką poczekam na Twoją recenzję. Czasami jest tak, że ekranizacja wypada jednak lepiej od pierwowzoru... wtedy wolę najpierw obejrzeć obraz - żeby pierwsze wrażenie było dobre. Czekam na Twoje zdanie o powieści! ;)

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zaczynam czytać, więc recenzja powinna pojawić się za tydzień, może trochę dłużej, bo ostatnio nie mam dużo czasu na czytanie.

      Usuń
  21. MUSZĘ przeczytać książkę! Niestety nigdzie nie można jej dostać a na allegro ceny są śmiesznie wysokie... Sam zwiastun mnie wzruszył, więc przed obejrzeniem filmu muszę zaopatrzyć się w dużą paczkę chusteczek ;)
    Pozdrawiam, http://maw-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książka niedługo zostanie wydana w okładce filmowej, bo teraz kupno jej graniczy z cudem!

      Usuń
  22. Ja jak zobaczyłam zwiastun bardzo się ucieszyłam i już nie mogę się doczekać filmu! Książka bardzo mi się podobała, dlatego naprawdę polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero przedwczoraj trafiłam na zwiastun filmu, który okropnie przypadł mi do gustu. Co potwierdza fakt, że oglądałam go 3 razy. ;)
    Dopiero na twoim blogu dowiedziałam się, że film jest ekranizacją książki! Oczywiście błyskawicznie po nią sięgnęłam. Jestem dopiero na początku, ale już jestem mega zachwycona!

    k-jak-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo już się nie mogę doczekać filmu! Również uwielbiam Sama :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam książkę właśnie po to, aby przygotować się na ekranizację i powiem jedno - ta książka złamała mi serce! :(((

    Zapraszam także do siebie, trwa konkurs :)
    livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytałam i nie widziałam ekranizacji, bo romanse raczej nie są dla mnie, ale być może kiedyś się przekonam ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.