niedziela, 14 lutego 2016

My Big Bookish Wedding TAG




Autorką Tagu jest  Abigail Jailette



Zasady:
Losujemy, która książka będzie w danej kategorii. Następnie otwieramy ją na przypadkowej stronie i pierwsze imię, które zobaczymy będzie dopasowane do numerka.

Lista książek do Tagu:

1. Kosogłos (seria: Igrzyska śmierci)
2. Requiem (seria: Delirium)
3. Korona w mroku (seria: Szklany tron)
4. Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata (seria: Angelfall)
5. Pułapka uczuć (seria: Pułapka uczuć)
6. Skazani na ból
7. Duma i uprzedzenia
8. After. Płomień pod moją skórą (seria: After)
9. Utrata (seria: Zatraceni)
10. Obsydian (seria: Lux)


1. Osoba, którą pomoże wybierać Ci suknię ślubną (kobieta)

"Obsydian"- Dee. Z tego co pamiętam Dee znała cię na modzie, więc mogę mieć pewność, że będę dobrze ubrana na własnym ślubie.


2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta)
"Korona w mroku"- Cealaena. Uwielbiam ją i mogę mieć pewność, że nie będę się nudzić.

3. Osoba odprowadzająca do ołtarza (mężczyzna)

"After. Płomień pod moją skórą"- Hardin.  To napewno będzie ciekawe przeżycie, bo jak wiadomo Hardin nie należy do fanów ślubów, ale bardzo go lubię, więc nie mogę narzekać.

4. Ksiądz (mężczyzna)

"Utrata"- Gabe. Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić! Rockowy muzyk jako ksiądz? To moje wesele robi się coraz ciekawsze.

5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)

"Requiem"- Grace. Teraz mi powiedzcie kim ona jest? Zupełnie jej nie kojarzę. No, cóż... gratuluję Grace, złapiesz bukiet! I przepraszam, że nie wiem kim jesteś...


6. Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna)
"Skazani na ból"- Aleks. Idealnie! Na pierwszy rzut oka może wam się to wydać dziwne. Skinhead wygłaszaja mowę, a ja się z tego cieszę? Jednak każdy kto czytał książkę i pamięta list Aleksa, wie że nie ma chyba lepszej osoby do tego zadania!

7. Osoba odpowiedzialna za muzykę na weselu (mężczyzna)

"Duma i uprzedzenia"- Darcy. Nie przepadam  za muzyką klasyczną, ale Darcy to Darcy- nie mogę się nie cieszyć!

8. Król parkietu (mężczyzna)
"Kosogłos"- Peeta. Po cichu miałam nadzieję, że to z nim stanę przed ołtarzem, ale niestety... Ma nadzieję, że przynajmniej ze mną zatańczy!

9. Osoba, która wypije za dużo i wyląduje pod stołem (mężczyzna)

"Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata"- Abi. Nie spodziewałabym się tego po nim. Zawsze wydawał mi się taki rozsądny i poukładany.


10. Mąż (mężczyzna)
"Pułapka uczuć"- Will. Przyznam, że liczyłam na kogoś innego, ale jestem zadowolona. Will jest taki troskliwy, zabawny, kochany i czuję, że do siebie pasujemy.


NOMINUJĘ:




20 komentarzy

  1. Świetny TAG, Peeta - król parkietu, brzmi ciekawie! :D
    Pozdrawiam! ;)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa jego wyczynów!

      Usuń
  2. Skoro Dee wybierze Ci sukienkę, to ja z chęcią spojrzę, bo pewnie będziesz wyglądać zjawiskowo <3
    Czytałam Requiem i też nie wiem kim jest Grace O.o
    Świetny tag! :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  3. Hardin prowadzący do ołtarza? Haha na pewno, ciekawe czy by chociaż do kościoła wszedł ;D Gabe jako ksiądz.. zdecydowanie nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabe jako ksiądz! Padłam XD
    Uwielbiam losowane tagi, nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, że mnie nominowałaś:D Dziękuję:)
    PS Ten banner na początku jest przepiękny *.*
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag, Peeta z całą pewnością będzie królem parkietu!
    Czy Grace to nie jest ta mała dziewczynka, po którą wróciła Lena na końcu?
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/
    Wesołych Walentynek! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś takiego mi się przypomina, ale czytałam "Delirium" dość dawno temu, więc nie wiem napewno...

      Usuń
  6. Ja z Willa byłabym mega zadowolona - jest świetny :D Możesz mi go oddać :D
    Przy niektórych odpowiedziach nieźle się pośmiałam: Gabe jako ksiądz, czy Hardin prowadzący do ołtarza... :D
    TAG bardzo ciekawy. Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój ślub napewno będzie "interesujący".
      P.S. Podzielę się Willem <3

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi, a ja muszę wreszcie przeczytać "Dumę i uprzedzenie". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Mi zabranie się za czytanie zajęła rok, ale w końcu się udało!

      Usuń
  8. Król parkietu, chciałabym to zobaczyć. :D Również muszę w końcu przeczytać ,,Dumę i uprzedzenie", a następnie obejrzeć film. :)

    nie-tylko-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie byłoby zobaczyć Peetę jako króla parkietu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag, a Celaena na pewno urządziłaby niezapomniany wieczór panieński :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zaprosiłaby Choala jako striptizera? O tak! Chciałabym to zobaczyć!!!

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe wesele, mam nadzieję, że mogłabym wpaść zatańczyć z Peetą :D. Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Will zapraszamy na nasze wesele! Mówiąc szczerze sama mam nadzieję na taniec z Peetę ;-)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.