niedziela, 28 lutego 2016

✩ ✩ ✩ JESTEM Z WAMI JUŻ OD ROKU ✩ ✩ ✩


"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wtedy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?"


ROK
52 tygodni
365 dni
8760 godzin
31536000 sekund...
...właśnie tyle już z Wami jestem!

Długo zastanawiałam się, co chciałabym tu napisać, ale chyba żadne słowa nie są w stanie wyrazić moich emocji. Nie mogę uwierzyć, że dokładnie rok temu dodałam swój pierwszy post. Wydaje mi się jakbym dopiero wczoraj zakładała bloga. To niewiarygodne jak szybko to zleciało... Odkąd prowadzę bloga w moim życiu zmieniło się bardzo wiele. Sama zauważam, że stałam się dużo bardziej otwarta, a przede wszystkim szczęśliwa. Czasem w trudnych momentach miły komentarz sprawiał, że znowu się uśmiechałam. I właśnie za to chcę Wam najbardziej podziękować. Jestem Wam tak strasznie wdzięczna za każdą obserwację, komentarz- nawet nie marzyłam, że będzie was aż tylu. Pod niektórymi postami jest nawet 40 komentarzy, co jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego pisania.

Q&A
Jestem tu z Wami już jakiś czas, a zauważyłam, że bardzo słabo mnie znacie, więc pod tym postem możecie zadawać pytania, a ja na pewno na nie odpowiem w osobnym poście.

STATYSTYKI:

Wyświetlenia: 33 122
Obserwacje: 233
Komentarze: 1 900
Posty: 163
Fanpage: 1 042

ZA WSZYSTKO JESZCZE RAZ BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!

"Spotkamy" się w kolejnym takim poście za rok?
Mam nadzieję :-)


38 komentarzy

  1. Życzę Ci takiego samego wpisu rownież za rok i gratuluje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. - Jeżeli mogłabyś coś zmienić w swoim życiu to co by to było ?
    - Z czego jesteś najbardziej dumna na blogu ?
    - Jeżeli mogłabyś zrobić każda wymarzoną rzecz to co by to było ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jeju życzę następnego roku jeszcze bardziej udanego :)
    -kiedy urodziła sie w twoim życiu myśl o założeniu bloga?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i pytania!
      Ja również pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Gratuluję roczku i życzę więcej takich blogowych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Życzę Ci wytrwałości i sił na dalsze blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i wielu, wielu lat blogowania <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się spełni...

      Usuń
  7. Gratulacje :) Życzę kolejnego roku, kolejnych lat :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Pytania:
    - Masz rodzeństwo?
    - Masz zwierzaka?
    - Ulubione seriale?
    - Czy uważasz, że Leo Di Caprio zasługuje na Oscara?
    - Ulubuiony film animowany?
    - Masz jakieś gadżety lub ubrania książkowe?

    Pozdrawiam i życzę kolejnych owocnych lat !
    books-world-come-in.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne pytania! Bardzo dziękuję *_*

      Usuń
  9. Gratuluje! Wytrwałości w pisaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to pozostaje życzyć sto lat zarówno Tobie, jak i blogowi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i blog-bardzo dziękujemy :-)

      Usuń
  11. Wszystkiego co najlepsze i oby kolejny rok przyniósł Ci jeszcze więcej zadowolenia z prowadzenia bloga i oczywiście więcej czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę dużo wytrwałości na kolejne lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) i dużo wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, świetne statystyki jak na rok! U mnie rok mija pod koniec kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tobie również należą się Gratulację!

      Usuń
  16. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości oraz sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :D rok to kupa czasu, sama widzę po sobie i swoim blogu :D ja mam nadzieję, że spotkamy się w taki poście i za rok i za dwa, trzy , cztery.... że będziemy się spotykać tak co roku! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i dalszych wspaniałych sukcesów! ♥

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję! Bardzo dziękuję ♥✩✩♥

      Usuń
  19. Gratuluję takich sukcesów i jak zwykle pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.