piątek, 1 stycznia 2016

Postanowienia Noworoczne Book Tag



Pomysł na Tag zaczerpnęłam z bloga http://modnaksiazka.blogspot.com/


1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś).

Nicholas Sparks. Jego książki to już swego rodzaju klasyka, którą warto znać.

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać. 

"Światło, którego nie widać". Wszyscy chwalą tą książę, więc mam nadziejęże mi też się spodoba. 

3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać. 

Do wczoraj byłaby to "Duma i uprzedzenie", ale właśnie zaczęłam czytać tę powieść, więc teraz kolejnym klasykiem, który muszę przeczytać "Wichrowe wzgórza".

4. Książka, którą chciałbyś przeczytać jeszcze raz. 

"Czerwona królowa"- na początku roku wychodzi drugi tom, a ja z pierwszego pamiętam tylko to, że książka bardzo mi się podobała.

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.


"Oddam ci słońce"-kupiłam ją we wrześniu, bo bardzo mnie zaciekawiła, ale jakoś nie mogę czytać ją zimą, poczekam do wiosny...

6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.

"Dziedzictwo ognia" kupiłam w dniu premiery, ale od tej pory czeka sobie na półeczce. Nie chcę na razie jej czytać, bo czytania Sarah J. Mass równa się z ogromnym kacem książkowym, a nie chcę potem czekać tyle czasu na kolejny tom. Przeczytam "Dziedzictwo" gdy data premiery 4 tomu będzie znana.

7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej. 

John Green- jak na razie czytałam jego trzy książki, kolejną będzie "Szukając Alaski"- podobno najlepsza.

8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać. 

Niestety, ale nie dostałam książek na święta.

9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).

"Akademia wampirów". Chciałam już ją przeczytać w ubiegłe wakacje, ale mi się nie udało. W tym roku to mój absolutny Must Read.

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).

"Percy Jackson i bogowie olimpijscy". Na razie przeczytałam dwa pierwsze tom, a na półce czeka "Klątwa tytana"

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?

Nie biorę udziału, bo wiem z doświadczenie, że i tak nic by z tego nie wyszło.



Nominuję:

19 komentarzy

  1. o tak musisz przeczytać chociaż jedną książkę Sparksa! Światło, którego nie widać jest już u mnie na półce i czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.

    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz przeczytać "Oddam ci słońce" i "Szukając Alaski"!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno przeczytałam "Oddam ci słońce" i zakochałam się w tej książce. Zdecydowanie mogę Ci ją polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ciekawy TAG!
    Musisz koniecznie zabrać się za powieści Sparksa. Są bardzo ciekawe (choć niektóre w niewielkim stopniu przewidywalne)i wzbudzają w czytelniku wiele emocji.
    Ja w tym roku mam zamiar zacząć czytać klasykę, by dowiedzieć się co w takich książkach, jak np. "Duma i uprzedzenie" czy "Cień wiatru" zafascynowało tak wielu ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doradzisz mi od jakiej książki najlepiej zacząć przygodę ze Sparksem?

      Usuń
  5. Mogę też poczuć się nominowana ?? :D
    Bardzo mi się spodobał ten tag i też bym chętnie u siebie go zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Wyślij linka, chętnie przeczytam twoje odpowiedzi.

      Usuń
  6. Czekam aż przeczytam na Twoim blogu recenzję któreś książki Sparksa! :)

    Zapraszam do mnie po dość długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakieś propozycję od jakiej książki mogę zacząć?

      Usuń
    2. Pierwszą książką Sparksa, którą przeczytałam był 'Szczęściarz', więc proponuje Ci od niej zacząć :)

      Usuń
  7. Z klasyką jestem strasznie do tyłu - również bardzo chcę przeczytać "Dumę i uprzedzenie".
    "Oddam ci słońce" to cudowna książka - polecam gorąco.
    Bardzo dziękuję za nominację. Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy TAG, pozdrawiam gorąco :).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie kończę Czerwoną królową. Dobrze wiedzieć, że niedługo nowa część. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tag. W serii kilka dni temu wpisałabym "Igrzsyka...", ale dzięki Tobie je zaczęłam, a ostatnio skończyłam. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały TAG!
    Też chcę przeczytać ''Akademię wampirów''.
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam w planach "Wichrowe wzgórza" oraz "Dumę i uprzedzenie" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny TAG na rozpoczęcie kolejnego roku! Chyba wykonam go również na swoim blogu ;)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/podaruj-mi-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  14. https://www.youtube.com/watch?v=2sxHusVMpks

    Troszkę spóźnione, ale proszę bardzo - book tag zrealizowany! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.