piątek, 22 stycznia 2016

After Book Tag


Za nominację dziękuję Angie Rose z CRh+ czyli Czytanie we Krwi
(Mam nadzieję, że mnie nie zabijesz za to, że robię go dopiero teraz)

1. Tessa
Książka, do której masz mieszane uczucia.
Znalazłoby się kilka takich pozycji, ale pierwszy na myśl przyszedł mi "Charlie". Wszyscy zachwycają się tą powieścią, a mnie nie do końca przekonałam. Początek był nużący, a główny bohater wydawał mi się strasznie dziecinny, dopiero później zaczęłam go rozumieć.


2. Hardin

Książka o nieodpartym uroku.
"Girl Online"- wiem, że to nie jest literatura najwyższych lotów, ale ta historia tak mnie zauroczyła, że nie mogę się doczekać przeczytania kolejnego tomu.


3. Zed

Książka, której nie skończyłaś czytać.


"Jeden dzień" Davida Nichollsa. Kupiłam ją jakoś pod koniec wakacji, a do tej pory leży na półce nieprzeczytana. Nie chodzi o to, że była zła, bo bardzo mi się podobała, ale... W sumie to nie wiem, dlaczego przerwałam czytanie. Mam nadzieję, że uda mi się do niej wrócić. 


4. Steph

Książka, która Cię zaskoczyła.

"Korona w mroku"- ta książka to jedno wielkie pasmo [łamiących serce] zaskoczeń. 

5. Landon 

Książka, która jest zawsze.
Moja odpowiedź pewnie nikogo nie zdziwi. Są to oczywiście "Igrzyska śmierci". Ta seria naprawdę bardzo dużo zmieniła w moim życiu i jestem pewna, że zawsze będą ją uwielbiać. Na razie czytałam ją trzy razy, a za każdym razem zakochuję się w niej jeszcze bardziej.

6. Molly 

Książka, której nie mogłaś znieść.
Żadna książka nie przychodzi mi do głowy... Wydaje mi się, że żadna nie była aż tak zła, żebym nie mogła jej znieść. Czasem główne bohaterki bywały naprawdę irytujące, ale zawsze dla równowagi towarzyszył ich jakiś przystojniak.


7. Vance

Książka, która szybko się rozsławiła.
"Fangirl"- tej książki chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Nawet jeśli ktoś jej jeszcze nie czytał, to na pewno o niej słyszał. Było o niej głośno na długo przed tym jak została wydana w Polsce.

8. Ken

Książka, w której wszystko się szybko zmienia.
Pierwsze na myśl przyszło mi "Crescendo", czyli drugi tom "Szeptem". Ta część podobała mi się bardziej głównie dlatego, że bardziej mnie zaskoczyła, a zakończenie okazało się bardzo przewrotne. Autorka kilka razy wywracała mój sposób myślenia do góry nogami.

9. Karen

Słodka książka.
Skoro o "Girl Online" już wspominałam to teraz może wybiorę "Z innej bajki'? Tak, ta książka zdecydowanie wpasowuje się w kategorię.

10. Trish

Książka, pełna sekretów.


"Byliśmy łgarzami" to taki jeden wielki sekret. Sam tytuł mówi, że nic w tej książce nie jest oczywiste i takie jak nam się wydaje na pierwszy rzut oka.


11. Carol

Książka, która czyniła Cię nerwową.
Do tej kategorii nie mogę wybrać nic innego jak "After". Wielokrotnie miałam ochotę rzucać książką po pokoju, albo kopnąć w tyłek jakiegoś bohatera!

12. Seattle

Książka, której akcja dzieje się w miejscu, gdzie chciałabyś żyć.

Zawsze gdy to pytanie się pojawi w jakimś Tagu, mam problem z odpowiedzią. Harry'ego Pottera nie czytała, więc Hogwart odpada, w Panem raczej nie chciałabym żyć... Illea z "Rywalek"? Maxon kusi, ale chyba też nie... To pytanie zostawię bez odpowiedzi, bo nie mogę się zdecydować.



NOMINUJĘ WSZYSTKICH, KTÓRZY CZYTALI "AFTER"'
(Nie orientuję się za dobrze kto z bloggosfery czytał tą serię, więc jeśli ty to zrobiłeś- czuj się nominowany)




21 komentarzy

  1. Ja chętnie zrobię ten TAG, mimo że jakoś bardzo nie przepadam za tymi książkami :)

    Pozdrawiam!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka rozdziałów i podziękowałam, bo to nie dla mnie. Ciągłe kłótnie, powroty i rozterki miłosne jak piętnastolatkowie. Co nie zmienia faktu, że tag całkiem ciekawy, buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam After i z jednej strony chcę to zrobić, a z drugiej nie... I się waham, może kiedyś! Mam pobrane na ebooka, ale kiedy nastąpi lektura tych tomiszcz to prawdziwa tajemnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Igrzyska śmierci również zmieniły moje życie, może wyda się to głupie, ale totalnie inaczej postrzegam świat po tej trylogii.
    A co do Crescendo, to mi się średnio podobała, byłam wkurzona na Patcha i Mercie XD
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w obu kwestiach. "Igrzyska..." też zmieniły mój sposób patrzenia na świat, a Marcie to skończona suka, chociaż Patch też sobie nagrabił w "Crescendo".

      Usuń
  5. Masz rację, "Korona w mroku" niejednokrotnie potrafiła zaskoczyć, a to co stało się na końcu, już całkowicie wbiło mnie w fotel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory boję się przeczytać trzeci tom. Jak sobie pomyślę co tam się może wydarzyć...

      Usuń
  6. "Jeden dzień" złamało moje serce :( Świetna książka.
    W 100% zgadzam się z Twoją odpowiedzią co do punktu 11 - "After" również niesamowicie działało mi na nerwy.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać "Jeden dzień", bo nie jesteś pierwszą osobą, która tak chwali ten tytuł.

      Usuń
  7. Ciekawy TAG ciekawych udzieliłaś odpowiedzi. Afer nie czytałam całej serii, zatrzymałam się w połowie pierwszego tomu, może kiedyś jeszcze do niej wrócę.

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać "After" drugą szansę, bo bo potem stopniowo się rozkręca.

      Usuń
  8. Nie czytałam tych książek, ale jak już to zrobię to na pewno wykonam tag :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam na razie 3 części, ale czwarta już stoi na półce. Seria mi się bardzo podoba (chociaż jest wkurzająca to i tak mam wielki sentyment do niej). Tag chętnie kiedyś zrobię ;)
    ''Jeden dzień'' kupiłam kiedyś za 5zł, ale jeszcze nie czytałam. Mam zamiar przeczytać niedługo bo bardzo chcę obejrzeć film, ale - najpierw książka, potem film.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny TAG niestety ksiazek After nie mialam okazji przeczytac ale moze znajdzie sie okazja zeby je zdobyc pozdrawiam :) Zapraszam do siebie http://wswiecieksiazeek.blogspot.com/2016/01/cjdaugherty-zbuntowani.html

    OdpowiedzUsuń
  11. O "Fangirl" słyszałam, jednak nie miałam jeszcze okazji czytać. Z chęcią to zmienię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam "After", ale ciekawy pomysł na BOOKTAG :D


    Tydzień z Agnieszką Opolską do wygrania 3 egzemplarze Anny May z autografem :)
    http://artemis-shelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Korona w Mroku' to zaskakująca książka, nawet za bardzo. Przez kilka dni nie mogłam się otrząsnąć, a czytając końcówkę tak chciało mi się płakać, że nie mogłam wycisnąć z siebie ani jednej łzy :_: Zwłaszcza, że Sarah J. Maas pisze genialnie i nigdy nie przeżywałam większych feelsów :_:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... To co się dzieję z moim kochanym Choalem <3... Chyba żadna inna książka tak mnie nie przeczołgała jak "Korona...", ale było warto!

      Usuń
  14. Nie czytałam jeszcze "After", ale może kiedyś się przekonam :). Świetny TAG, pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam całą serię AFTER, więc może niedługo zrobię ten TAG u siebie. Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie olewam sprawdzanie Empty, żeby dodać dla Ciebie ten komentarz, także się ciesz i szanuj swoją drogą Angie!
    To takie żałosne, że większości tych książek, o których mówiłaś, nie czytałam. Kojarzę, ale jeszcze niestety nie wpadły w moje ręce. Ale nadgonię! Kiedyś...
    Tag spoko, chociaż mogłaś się bardziej postarać, skoro to Tag ode mnie :D Żartuję :* Jestem w szoku, że nie wybrałaś After jako książkę, która szybko się rozsławiła. LOL. After nie był jeszcze książką, a już każdy wiedział co to, kto to i wg.
    Cieszę się, że końcu zrobiłaś ten tag. Dałabym Ci po dupie, ale za to, że tak późno komentuję, może Ci odpuszczę.
    Jestem taka mega happy, że mój tag się roznosi! ^^ Nieważne, że tak naprawdę to tag Hiszpanów, ale to ja go wprowadziłam do Polski! Dobra, już nie truję i nie zachwycam się. Idę pracować nad moją książką :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.