wtorek, 29 grudnia 2015

Sylwestrowy Tag Książkowy


Za nominację dziękuję http://asik-recenzuje.blogspot.com

Zasady:
Losujemy, która książka będzie w danej kategorii. Następnie otwieramy ją na przypadkowej stronie i pierwsze imię, które zobaczymy będzie dopasowane do numerka.

Moja lista książek do tego tagu:
1. Szklany Tron- Sarah J.Maas
2. Dotyk Julii- Teherah Mafi
3. Igrzyska Śmierci- Suzanne Collins
4. Rywalki- Kiera Cass
5. Złodziej pioruna- Rick Riordan
6. Maybe Someday- Collen Hoover
7. Angelfall- Susane Ee
8. Obsydian- Jennifer L. Armentrout
9. Utrata- Rachel Van Dyklen
10. After. Płomień pod moją skórą- Anna Todd



1. Osoba tańcząca do rana na imprezie sylwestrowej.


(Rywalki) America.
Ami pasuje idealnie do tej kategorii! Przecież ona uwielbia muzykę, więc z tańcem też sobie świetnie poradzi.

2. Osoba puszczająca fajerwerki na Nowy Rok.


(Angelfall) Raffe
Raffe jako anioł chyba sprawdzi się w tej roli.

3. Osoba tak pijana, że będzie leżeć pod stołem.


(After. Płomień pod moją skórą) Hardin
Czy muszę coś pisać? Każdy kto czytał "After" wie, że nikt (no może oprócz Haymitcha z "Igrzysk śmierci") nie pasowałby lepiej do tej kategorii. Mam tylko nadzieję, że Tessa za bardzo się nie wkurzy.

4. Osoba, której nikt nie zaprosi na imprezę.


(Złodziej pioruna) Grover
Ale jak to? Ja uwielbiam Grovera, więc na pewno bym go zaprosiła!

5. Osoba, która będzie imprezowym DJ.


(Utrata) Gabe
Widzę, że szczęście mi sprzyja, bo znowu wylosowałam bohatera idealnego do kategorii. 
Nie chcę za dużo mówić, żeby wam nie spoilerować, ale Gabe świetnie śpiewa i gra na instrumentach, więc DJ będzie z niego fantastyczny! 
Chyba zapowiada się Sylwester moich marzeń!

6. Osoba, która z własnej woli będzie oglądała Sylwestra w telewizji.


(Maybe Someday) Sydney
Sydney była raczej spokojną osobą, więc może ma z Ridgem inne plany na Sylwestra i wolą zostać w domu?

7. Osoba, do której przyjedzie policja, bo za głośno puszcza muzykę.


(Obsydian) Daemon
W sumie to mnie nie dziwi, mój kochany kosmita zawsze musi narozrabiać, ale jestem pewna, że używając swojego uroku osobistego wywinie się od kary.

8. Osoba tak niezdarna, że przewróci się na śniegu.


(Szklany Tron) Dorian
Mimo całej mojej miłości do Doriana uważam, że czasem jest troszeczkę niezdarny, więc to możliwe, że się przewróci.

9. Osoba odpowiedzialna za wystrój sali.


(Igrzyska Śmierci) Peeta
Czy ktoś mógłby zrobić to lepiej niż Peeta? W końcu uwielbia malować, więc z tym sobie też da radę. Coś czuję, że to byłaby najlepiej ustrojona sala na świecie!

10. Osoba, która na następny dzień obudzi się z wielkim kacem.

(Dotyk Julii) Warner
Mój kochany Aaron? No cóż, zdarza się najlepszym...


Nominuję: 




23 komentarze

  1. Też zostałam nominowana do tego Tagu i pewnie niedługo go zrobię. Bardzo fajnie ci wyszedł, przyznam Ci, że świetnie trafiłaś z Hardinem. XD
    Buziaki :*
    http://ksiazkowy-duet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypuszczam, że do Deamona policja nie przyjedzie (z wiadomych powodów) haha :D On jest taki słodki, że nawet policjantów owinie sobie wokół palca! :D
    Buziaki :*
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Aż dziwne, że kochany Aaron użył alkoholu! :O Biedactwo<3

      Usuń
    2. Może Aaron pokłócił się się Julką? Jakby co to ja się nim mogę zaopiekować <3

      Usuń
  3. Haha Daemon! :D Juz widze te scene oczami wyobrazni! :D Ale Ci sie swietnie ten tag ulozyl! :D
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG! Nasz Aaron i kac? Niemożliwe! Biedaczysko!
    Pozdrawiam :-*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! Idealny tag na zbliżający się czas! Buziaki, Idalia <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Pytałaś się o te darmowe e-booki. Wydaje mi się, że jak napiszesz do wydawnictwa jaki jest twój gust czytelniczy, to napiszą jakie książki mogą ci wysłać.

      Usuń
  6. Super tag! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyszły odpowiedzi :) Choć naprawdę nie znałam kilku postaci.

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominację! Z przyjemnością odpowiem w najbliższym poście. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że sala udekorowana przez Peetę wyglądałaby świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. America tańcząca, tak to do niej pasuje! :D
    Świetny tag i odpowiedzi :)
    Pozdrawiam ~ Bacha
    http://dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA na moim blogu :) http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-5-6.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    +obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hardin, Sydney i America idealnie wpasowali się w kategorię. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy TAG, rzeczywiście może to być Sylwester marzeń, mnie tez zaprosicie? :D. Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Grovera też bym zaprosiła :(
    Mnie Deamon też nie dziwi, że będzie za głośno puszczał muzykę xD
    Boski TAG! :D Pożyczam go sobie :)

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.