wtorek, 15 grudnia 2015

Świąteczni ulubieńcy: MUZYKA






8 komentarzy

  1. Także uwielbiam "Christmas Lights" oraz "Shake up Christmas" :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię te piosenki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Shake up Christmas" moja świąteczna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham "Shake up Christmas" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna z tych piosenek do mnie nie przemawia, ale wiadomo, ile ludzi na świecie, tyle playlist na święta. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam LemOn, ale teraz mi chyba przeszło. Desu i tą piosenkę uwielbiam, a Train'a... dawno nie słyszałam. Dzięki za odświeżenie pamięci ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :-*
      U mnie z LemON-em też jest różnie. Raz lubię bardziej, a raz mniej...

      Usuń
  7. Uwielbiam "A kto wie", śpiewam to z przyjaciółmi przez całe święta ^^. Pozdrawiam gorąco :).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.