wtorek, 29 grudnia 2015

PODSUMOWANIE 2015 ROKU


W tym roku przeczytałam:
  1. W śnieżną noc
  2. Dziewczyna, która chciała zbyt wiele
  3. Black Ice
  4. Wróć, jeśli pamiętasz
  5. Obsydian
  6. Onyks
  7. Z kim płaczą gwiazdy
  8. Julia. Trzy tajemnice
  9. Zac & Mia
  10. After. Płomień pod moją skórą
  11. Opal
  12. Eleonora i Park
  13. Misja 100
  14. Czerwona królowa
  15. Utrata
  16. Oskar i pani Róża
  17. Złodziej pioruna
  18. Maybe Someday
  19. Rywalki
  20. Elita
  21. Jedyna
  22. After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem
  23. DUFF. Ta brzydka i gruba
  24. Książę i gwardzista
  25. Wybacz mi, Leonardzie
  26. Przeznaczeni
  27. Losing Hope
  28. Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata
  29. Angelfall. Penryn i Świat Po
  30. After. Ocal mnie
  31. Delirium
  32. Pandemonium
  33. Requiem
  34. Kochani, dlaczego się poddaliście?
  35. Origin
  36. Następczyni
  37. Moje życie od teraz
  38. Morze potworów
  39. Papierowe miasta
  40. Z innej bajki
  41. Ten jeden dzień
  42. Szklany tron
  43. Zaczekaj na mnie
  44. Korona w mroku
  45. Trzy metry nad niebem
  46. After. Bez siebie nie przetrwamy
  47. Angelfall. Penryn i kres dni
  48. Ten jeden rok
  49. Toxic
  50. Kochając pana Danielsa
  51. Wstyd
  52. Fangirl
  53. Przypadki Callie i Kaydena
  54. Ocalenie Callie i Kaydena
  55. Szukając Kopciuszka
  56. Pod drugiej stronie kartki
  57. Byliśmy łgarzami
  58. Girl Online 
  59. Pułapka uczuć
  60. Charlie
  61. Zaufaj mi
 ♥ Najlepsze książki 

Maybe Someday
Wybacz mi, Leonardzie
Eleonora & Park


 Najlepsze serie

Angelfall
Zatraceni
Lux













 Największe rozczarowania 

Fangirl
Kochani, dlaczego się poddaliście?
Misja 100



    13 komentarzy

    1. Gratuluję, aż tylu przeczytanych książek.
      Szczęśliwego Nowego Roku.

      OdpowiedzUsuń
    2. Wspaniałe podsumowanie, dobry pomysł z przedstawieniem tych najlepszych i najgorszych książek ^^. Życzę jeszcze więcej książek w nadchodzącym 2016 roku :). Pozdrawiam gorąco ;).

      http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Sporo tego przeczytałaś :)

      Szczęśliwego! :)

      Buziaczki! :*
      rodzinne-czytanie.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Krótko, zwięźle i na temat. :D Gratuluję przeczytania 61 książek i życzę jeszcze lepszego wyniku w nadchodzącym roku. :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Szczęśliwego nowego roku! Buziaki, Idalia :**

      http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    6. Gratuluję takiego świetnego wyniku :) "Maybe someday" również zaliczam do grona najlepszych książek 2015 :D
      Szczęśliwego Nowego Roku!
      Pozdrawiam.
      houseofreaders.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    7. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku! :)
      Dużo przeczytałaś tych książek, też wiele z nich czytałam. Przykro, że się rozczarowałaś "Misją 100" mi się bardzo podobała. :)
      http://kochamczytack.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    8. Podziwiam cię i to bardzo.. tyle książek w jeden rok?! :)
      Ja bym nawet 30 nie przeczytała bo jestem tak leniwa..
      Złodziej Pioruna i Morze Potworów to z serii "Percy Jackson" co nie?
      Kocham te książki! <3
      Pozdrawiam stvokrotka.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Podziwiam cię i to bardzo.. tyle książek w jeden rok?! :)
      Ja bym nawet 30 nie przeczytała bo jestem tak leniwa..
      Złodziej Pioruna i Morze Potworów to z serii "Percy Jackson" co nie?
      Kocham te książki! <3
      Pozdrawiam stvokrotka.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. wow! taką ilość książek, które przeczytałaś mogę tylko pomarzyć ;) Gratulacje!
      http://darcybetweenbooks.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Gratuluję wyniku :) Zdziwiłam się, że rozczarowaniem okazała się powieść "Fangirl". Ogólnie nie czytałam wcześniej żadnej negatywnej opinii o tej książce, a tu proszę...

      I życzę Ci wszystkiego co najlepsze w obecnym roku 2016 :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Sama byłam bardzo zaskoczona, że Fangirl okazała się powieścią bardzo przeciętną. Żałuje, miałam wobec niej dużo oczekiwania.

        Usuń

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.