sobota, 26 grudnia 2015

Christmas Tag



1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać? 

W czasie przerwy świątecznej lubię sobie czasem posiedzieć cały dzień w piżamie, bo tak jest mi najwygodniej, ale w Święta zawsze staram się ładnie wyglądać.

2. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? 

Wydaje mi się, że dość wcześnie.. Szukam ozdób i stroje swój pokój jakieś dwa tygodnie przed świętami. Zaczynam się już wtedy rozglądać za prezentami, ale najczęściej i tak kupuje coś dopiero na ostatnią chwilę.

3. Posiadasz kalendarz adwentowy? 

Pamiętam, że gdy byłam młodsza miała taki kalendarz, ale teraz zaprzestałam tej tradycji, chociaż może w przyszłym roku do niej powrócę? Jestem ciekawa czy udałoby mi się nie zjeść wszystkich czekoladek w jeden dzień.

4. Prezenty otwierasz w świąteczny poranek, czy wieczorem w Wigilię? 

Gdy byłam młodsza zawsze w Wigilię, teraz czasem trochę wcześniej. Na przykład w tym roku dostałam od mamy bluzę z motywem Star Wars, tydzień przed Świętami, bo dzięki temu mogłam założyć ją na premierę do kina. Więc czasem po postu dostaje prezenty wtedy gdy ich potrzebuje, nie ma określonej pory.

5. Gdybyś mógł w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był? 

To bardzo trudny wybór, ale chyba mojej mamie. Nie umiałabym wybrać między braćmi.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia? 

Spotkania z bliskimi. W ciągu roku czasem nie mamy czasu się spotkać, a w święta zawsze staram się nadrobić zaległości i poświęcić jak najwięcej czasu rodzinie.

7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa? 

Pierogi z kapustą i grzybami i ryba po grecku <3

8. Makowiec czy sernik? 

Bezapelacyjnie sernik! Nie lubię makowca.

9.Co lubisz najbardziej robić podczas przerwy świątecznej?

Lubię siedzieć z kubkiem gorącej kawy i rozkoszować się spokojem, dużo też czytam i nadrabiam zaległości na blogu. Również bardzo chętnie oglądam świąteczne filmy i spędzam czas z rodziną.
10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt? 

Zdecydowanie Wigilię. Pierwszy dzień Świąt też bardzo lubię, ale Wigilia ma swój niepowtarzalny klimat.

11. Jak nazywa się twoja ulubiona świąteczna piosenka? 

Odsyłam was do poprzedniego postu.

12. Który ze świątecznych filmów jest twoim ulubionym? 

Na to pytanie również już wcześniej odpowiedziałam.

13. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny? 

Zapach tych wszystkich potraw roznoszący się po całej kuchni w wigilijny wieczór- to coś cudownego.

14.Jaki kolor lampek lubisz najbardziej? 

Chyba wole te kolorowe, chociaż na swojej choince mam klasyczne- białe.

15. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Sztuczną.


Nominuję wszystkich, którzy kochają jeść pierogi.

15 komentarzy

  1. Jak byłam mała wszystkie czekoladki z kalendarza adwentowego zjadałam w jeden dzień. Też jestem ciekawa, czy teraz udałoby mi się wytrzymać i zjadać tylko jedną dziennie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku miałam kalendarz adwentowy z biedry i z młodszym bratem na pół dzieliliśmy się co dziennie czekoladką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie nr 6 i odpowiedz- tak samo jak ja, czasem bardzo cieżko znaleźć czas i spędzić z najbliższymi chodz troche a świata to idealny moment aby poświecić im swój czas

    OdpowiedzUsuń
  4. Największe, świąteczne wyzwanie: jeść tylko po jednej czekoladce dziennie z adwentowego kalendarza :D

    Nominowałam Cię do mojego TAGu - "Ubieramy choinkę". Zajrzyj, zobacz i koniecznie weź udział w zabawie! :)
    http://limobooks.blogspot.com/2015/12/ozdabiamy-choinke-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, ale nie wiem czy w tym roku zdążę zrobić ten Tag.

      Usuń
  5. Świetny TAG :) Fajnie jest się dowiedzieć czegoś więcej z życia książkoholiczek :) I bliżej poznać blogerki, sama uwielbiam robić TAGi,a także je czytać na innych blogach, pozwalają także poznać bliżej samego siebie :)

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nomniację, wprost kochm pierogi i z radością wykonałam TAG ^^
    Pozdrawiam!
    http://wyznania-fangirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag! :)
    Pierogi, pierogi, pierogi! Kocham je jeść *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie na święta mogłyby stać jedynie miski z pierogami i byłabym w siódmym niebie. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag. Ja również nie lubię makowca :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga, na którym dzisiaj rozpoczęłam przygodę blogową:
    http://endoorfiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący TAG, także nie lubię makowca :). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.