czwartek, 24 grudnia 2015

All I Want For Christmas Book Tag


1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką? 


Peeta. To takie oczywiste. Moglibyśmy sobie razem piec pierniczki, czy to by nie było wspaniałe?

2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą? 


Mam nadzieję, że Peeta nie będzie zazdrosny gdy pocałuję Daemona z "Obsydianu", ale jak mogłabym się oprzeć mojemu słodkiemu kosmicie?

3. Piszesz list do Św.Mikołaja jakie 5 książek by się w nim znalazło? 


* Zapytaj księżyc
Carry On (po polsku)
Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)
* Graficzna podróż
* Opposition

4. W Hogwarcie jest sekretny Mikołaj co chciałabyś od niego dostać? 

Chyba zażyczyłabym sobie po prostu różdżkę. Dzięki temu mogłabym sobie wyczarować co tylko bym chciała (czyt. książki, całe mnóstwo książek)

5. Masz możliwość spędzenia 1 dnia z postaciami z książki i z aktorami, którzy wcielili się w nich w filmie. Kogo byś wybrała? 

Nad tym pytaniem nie muszę się zastanawiać, to oczywiste, że wybieram postacie z "Igrzysk śmierci" i aktorów wcielających się w nich w filmie! To byłoby coś! Spotkać Jenn, Liama i JOSHA <3

6. Jakie fikcyjne zwierzę chciałabym zobaczyć na dachu swojego domu zamiast Rudolfa? 

Jaskra? Oj tak to byłoby coś, chociaż nie wiem czy dałby radę ciągnąć Mikołaja z saniami? 

7. Możesz zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na Sylwestra. Kogo wybierasz? 

* Peeta (Igrzyska śmierci)
* Daemon (Obsydian)
* Haymitch (Igrzyska śmierci)
* Johanna (Igrzyska śmierci)
* Finnick (Igrzyska śmierci)
* Wes (Utrata)
* Rigde (Maybe Someday)
* Raffe (Angelfall)
* Chaol (Szklany tron)
* Cameron (Zaczekaj na mnie)

8. Jaka postać mogłaby być dobrym Św. Mikołajem? 

Pierwszą osobą, która przyszła mi na myśl był Maxon z serii "Selekcja", ale nie ten młody, tylko starszy z "Następczyni". Biorąc pod uwagę jego charakter, Maxon pasuje do tej roli idealnie- jest taki kochany <3




14 komentarzy

  1. Haymitch na sylwestra! No, to byłby świetny sylwester! Wesołych świąt życzą Idalia, Melania i Arystea z bloga Koło Anonimowych Książkoholiczek <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też Wam życzę Wszystkiego Najlepszego! Niech spełnią się wszystkie wasze marzenia :-)

      Usuń
  2. Hahah, genialne odpowiedzi :P Zdecydowanie też chciałabym stanąć pod jemiołą z Deamonem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeta i pierniczki jak to cudownie brzmi <3

    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, dużo tu o igrzyskach, których nie czytałam. A za Obsydian i reszte części mam zamiar się zabrać tylko jak skończy czytać je moja koleżanka . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag c: Nie obrazisz się, gdybym zrobiła go u siebie?
    Pozdrawiam!

    Shi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę bardzo szczęśliwa! Koniecznie daj mi linka, gdy już go zrobisz :-)

      Usuń
  6. Mogłabym wykonać ten TAG u siebie? Uważam, że jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz! Daj linka, chętnie przeczytam twoje odpowiedzi :-)

      Usuń
    2. http://biblioteka-moim-domem.blogspot.com/2015/12/all-i-want-for-christmas-book-tag.html :)

      Usuń
  7. Świetne odpowiedzi :D Mogę zrobić u siebie tag ?
    Życzę Ci Szczęśliwego nowego roku 2016 i dużo nowych książek.
    Ciekawy blog.
    pasjanaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny tag na mój tydzień książkowy :D
    Mam nadzieję że mogę go wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG, chociaż ja bym wolała Gale'a zamiast Peety ^^. Pozdrawiam gorąco :).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.