czwartek, 19 listopada 2015

TAG: Recenzentki w "Igrzyskach Śmierci"





1. Lofney czyli "Najbardziej dziecinny bohater"

Effie Trinket - Czy już wspominałam jak bardzo lubię Effie? Wiem, że przygotowywała Katniss na Igrzyska, ale jak to nie jej wina, tylko środowiska w jakim życia. Ona po prostu nie zdawała sobie sprawy z tego jakie to złe, tak została wychowana, a poza tym jak można nie lubić Effie? Jest taka pozytywna, radosna i kolorowa.



2. Angie czyli "Najbardziejkontrowersyjna postać"

Johanna Mason - Johanna jest dla mnie kontrowersyjna głównie, dlatego że sama nie jestem pewna jakie uczucia do niej żywię. Z jednej strony Johanna sceną w windzie zdobyła moją sympatię, a potem na arenie tylko ją powiększała, ale przypomnijcie sobie, że Johanna głosowała za ponownymi Igrzyskami z dziećmi z Kapitolu. Chociaż jak mogę ją za to winić? Przecież tyle się nacierpiała przez Snowa...

3. Julia czyli "Największy spiskowiec w serii"

Peeta Mellark - mój mąż pasuję do mojej kategorii *taniec radości*. No ale jak mogłabym wybrać kogoś innego?Peeta zawsze potrafił wymyślić coś takiego, że wszystkim szczęka opada! Szczególnie jego wyznania podczas wywiadów przed rozpoczęciem Igrzysk.

 
4. Lucy czyli "Najzabawniejszy bohater z Igrzysk"

Haymitch Abernathy - wahałam się między nim, a Finnickiem, ale myślę, że Haymitch minimalnie wygrywa :-)Podoba mi się, że pod przykrywką żartownisia z problemem alkoholowym ukrywa się naprawdę inteligenty facet!
"Masz w sobie tyle uroku, co zdechła dżdżownica."~ H.



5. Alex czyli "Największy igrzyskowy leń"

Jaskier? Mam problem z tą kategorią, bo jakoś nikt nie przychodzi mi do głowy. Ale powiedzmy, że największym leniuchem był nasz kochany kocur.



6. Cynka czyli "Najbardziej beztroska postać”

Morfinistka z Szóstego Dystryktu - jeśli dobrze pamiętam to w książce nie było jej imienia, ani nazwiska. W każdym bądź razie idealnie pasuje mi do tej kategorii.



A wy kogo dopasowalibyście do nas i naszych kategorii?
I co najważniejsze: podoba Wam się TAG?

11 komentarzy

  1. bardzo fajny Tag :)
    w niedzielę lecę do kina, nie mogę się doczekać :D

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam imienia, loooool.
    Też Was kocham ♥♥♥
    Już jutro piątek, czaisz? Piątek, piąteczek, piątunio... ^^

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będę jutro cały dzień przeżywać, że nie mogę iść na premierę, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. Muszę jakoś wytrzymać ten tydzień.

      Usuń
    2. Kobieto, ja nawet nie próbuję iść na premierę - kończę pierwszą część xD
      A dzisiaj już Nasza niespodzianeczka, jestem ciekawa, jaki będzie odzew :3

      Usuń
  3. Ja bym dała do Największego spiskowca - Haymitcha :D
    Też nie mam jak iść na premierę więc łączę się w bólu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG, choć ja bym inaczej odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Effie jest kochana! I pasujemy do siebie pod względem kolorowych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny TAG, zgadzam się praktycznie ze wszystkimi odpowiedziami co do niego :). Pozdrawiam gorąco ;).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.