sobota, 21 listopada 2015

Mockingjay Book Tag


Za nominację dziękuję właścicielce bloga: Żebraczka Spod Księgarni !



1. Katniss Everdeen - "ognista" książka, która zapaliła twoje 

serce.  

Do tego pytania idealnie pasuję mi cała seria "Igrzyska śmierci", bo to właśnie ona zmieniła mnie w taką "zapaloną" czytelniczkę.


2. Peeta Mellark - najcięższa książka w Twojej biblioteczce.

*trochę czasu, zajęło mi rozgryzienie dlaczego do Peety została dopasowana właśnie taka kategoria, to przez to dźwiganie ciężkich worków z mąką, tak?*
Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że jest to "After. Ocal mnie"


3. Gale Hawthorne - książka, za którą byś zabił/-a.


Nie wiem jak mam rozumieć to pytanie... Chodzi o książkę a) tak dobrą, że zabiłabym kogoś kto chciałby mi ją zabrać, czy b) książkę tak złą, że zabiłabym autora za jej napisanie?
A może chodzi o książkę, która złamała mi serce i dlatego mam ochotę zabić autora?
Chyba najbardziej skłaniam się ku trzeciej opcji, więc wybiorę dość mało znaną książkę "Przeznaczeni" To zakończenie... nie chcę nikomu spoilerować, ale po skończeniu książki nie mogłam się pozbierać przez kilka dni.


4.  Primrose Everdeen - ulubiona książka z dzieciństwa.


Odpowiedź jest prosta-"Dzieci z Bullerbyn"! Do tej pory mam wielki sentyment do tej powieści, jak i do jej ekranizacji.


5. Finnick Odair - książka z najładniejszą okładką.


Prawie zawsze przy pytaniu tego rodzaju wspominam o  "Dotyku Julii", a nie chcę was zanudzić, więc tym razem wybiorę "Eleonorę i Parka". Okładka jest przepiękna w swoim minimalizmie i prostocie.


6. Johanna Mason - książka, która Cię zraniła, wywołała łzy.


Oh, ile to było takich książek! Ale z tym niedawno przeczytanych to chyba najbardziej płakałam przy "After. Bez siebie nie przetrwamy".


7. Cornelius Snow - znienawidzona przez Ciebie książka.


Co mogę powiedzieć? "Pięćdziesiąt twarzy Greya"? 
Chyba nawet ta książka, nie była tak zła żeby jej nienawidzić.


8. Galeniss vs. Peetniss - książkowa para, której kibicujesz.


Mam wybrać tylko jedną?! Decyzja jest trudna, ale chyba zdecyduję się na Katy i Daemona z serii "Lux". Przede mną lektura finałowego tomu i mam nadzieję, że autorka nie zrobi czegoś co złami mi serce.



7 komentarzy

  1. Fajne typy, z kilkoma zgodziłabym się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go dzisiaj robiłam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten tag. Niestety nie czytałam żadnego z przytoczonych przez Ciebie tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Właściwie to uwielbiam czytać wszelkie tagi książkowe, bo mogę się dowiedzieć o jakiś tytułach, których nie miałam okazji do tej pory przeczytać. ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy teraz robią ten TAG. :D Ale jest fajny i tyle różnych odpowiedzi można udzielić. ;)

    Finnick taki cudowny. <3
    Pozdrawiam!

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny TAG, też uwielbiam "Dzieci z Bullerbyn" :). Pozdrawiam gorąco i zapraszam na konkurs ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.