środa, 11 listopada 2015

Książkowe Nowości LISTOPAD-GRUDZIEŃ #9




     Tytuł: "Girl Online. W trasie"

      Autor: Zoe Sugg


      Wydawnictwo: Insignis


      Data premiery: 4 listopad 2015r.






Gwiazdor rocka Noah wyrusza w europejskie tournee. Zamierza zabrać ze sobą Penny, która wprost nie może doczekać się, aż w końcu spędzi ze swoim niesamowitym chłopakiem więcej czasu. Jednak okazuje się, że życie w trasie nie jest spełnieniem marzeń dziewczyny. Wiecznie zajęty Noah boryka się z kłopotliwym kolegą z zespołu oraz przepełnionymi groźbami wiadomościami od zazdrosnych fanek. Penny zaczyna tęsknić z rodziną, Elliotem i swoim blogiem, Girl Online. Czy uda jej się odnaleźć w nowej sytuacji? Czy może straci wszystko w pogoni za wymarzonym latem?




     Tytuł: "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań"

      Autor: Opracowanie zbiorowe


      Wydawnictwo: Otwarte


      Data premiery: 4 listopad 2015r.




Popularna piosenkarka ucieka przed sławą, udając kogoś innego.
Czy dla miłości dziewczyna adoptowana przez Świętego Mikołaja opuści krainę elfów?
W przygotowaniach do jasełek uczestniczy młodociany przestępca. Podczas prac społecznych zakochuje się w najmniej odpowiedniej dl siebie osobie...
Uwierz w magię świąt - bez względu na to skąd pochodzisz i kim jesteś! Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś podarował nam miłość.

    

     Tytuł: "Rozkaz zagłady"

      Autor: James Dashner


      Wydawnictwo: Papierowy księżyc


      Data premiery: 18 listopad 2015r.





Choć myśleli, że koniec świat już nastąpił, to najgorsze dopiero nadchodzi.
Zanim powstał Dreszcz, zanim zbudowano Strefę, zanim Thomas znalazł się w Labiryncie, słoneczne rozbłyski doprowadziły do zagłady znacznej części ziemskiej populacji.
Wśród ocalałych wybucha epidemia. Wirus zmienia ludzi w mordercze bestie. Nie ma leku. Nie ma ucieczki. Mark i Trina przetrwali i wierzą, że istnieje ratunek dla tych, którzy przeżyją.
W nowej rzeczywistości każde życie ma swoją cenę. A dla niektórych martwy jest więcej wart niż żywy...

   
     
     Tytuł: "Początek mnie i ciebie"

      Autor: Emery Lord


      Wydawnictwo: Amber


      Data premiery: 10 listopad 2015r.





Paige ma siedemnaście lat. Mówią o niej Dziewczyna, Której Chłopak Utonął. Chce żyć normalnie, pokonać lęki, ale nie potrafi znaleźć swojego miejsca w szkole i w domu. To się zdarzyło rok temu. Od tamtej pory Paige ma senne koszmary, boi się wody i chodzi na terapię. I mimo tragedii bardzo chce normalnie żyć. I ma poczucie winy, że tak bardzo tego chce.
Postanowiła, że w nowym roku szkolnym wróci do normalnego życia i przestanie być Dziewczyną, Której Chłopak Utonął. Robi listę: nowi znajomi, randki, imprezy, pływanie. Nawet upatrzyła sobie chłopaka. Jeśli zacznie z nim chodzić, wszyscy zobaczą, że z Paige już wszystko w porządku. 

 



     Tytuł: "Królowa i faworytka"

      Autor: Kiera Cass

      Wydawnictwo: Jaguar


      Data premiery: 2 grudnia 2015r.




"Królowa i Faworytka" ukazują nieznane wydarzenia z życia dwóch ulubionych przez czytelniczki bohaterek "Rywalek". Zanim zaczęła się opowieść o Americe Singer, inna dziewczyna przyjechała do pałacu, by rywalizować o rękę innego księcia. W "Królowej" możemy śledzić losy przyszłej matki księcia Maxona, Amberly, podczas eliminacji, dzięki którym została ukochaną przez wszystkich królową. Marlee Tames przybyła do pałacu, by zdobyć serce księcia Maxona – ale jej własne serce miało inne plany.
"Faworytka" pokazuje sceny ze wspólnego życia Marlee i Cartera, od pamiętnej nocy, gdy ich sekret wyszedł na jaw, aż po wydarzenia z finału "Jedynej".


14 komentarzy

  1. Tyle ciekawych nowości a pieniędzy brak :( Może rodziców wybłagam i niektóre książki wpadną w moje ręce.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle ciekawych nowości a nie ma pieniędzy na nie niestety, ale nie długo gwiazdka więc coś nowego do czytania można się spodziewać pod choinką ;) Podaruj mi miłość chciałabym dostać właśnie na gwiazdkę ;)
    Muszę wreszcie wziąć się za Girl Online bo jeszcze pierwszej części nie czytałam a już wyszła druga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez Ciebie tytułów na pewno przeczytam "Rozkaz zagłady" i może kiedyś "Początek mnie i ciebie". Jeśli chodzi o "Podaruj mi miłość", cały czas się waham i nie mogę się zdecydować. Do "Girl online" jakoś mnie nie ciągnie. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Królowa i faworytka" od tego momentu jest moim wymarzonym prezentem gwiazdkowym! :O Nawet nie wiedziałam, że taka książka ma się pojawić w Polsce, a że uwielbiam całą "Selekcję".. muszę ją mieć ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z powyższego zestawienia muszę mieć koniecznie "Podaruj mi miłość", ale pewnie kupię ją gdzieś na początku grudnia, by na spokojnie przeczytać ją na Święta ;) Cudowne wydanie <3

    Pozdrawiam,
    Czytelnicze turbulencje- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze dwie pozycje mam w planach przeczytać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Rozkaz zagłady" chyba najbardziej z tych wszystkich pozycji zwrócił moją uwagę :)
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam tylko na Rozkaz zagłady, ale nie mogę się już doczekać, ach! *-*

    zebraczka-spod-ksiegarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Girl Online już mam , teraz tylko poczekać na gwiazdkę i prezent w postaci Podaruj mi miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Królowa i faworytka ^^ Najlepszy możliwy prezent pod choinkę teraz :)
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej listy interesuje mnie tylko "Podaruj mi miłość" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 książki na pewno muszę przeczytać... ("Girl online w trasie" i "Rozkaz zagłady")

    OdpowiedzUsuń
  13. "Igrzyska śmierci" i "Girl online,, kocham .Świetne rzeczy dodajesz na pewno zagoszczę tu na dłużej i zaobserwuje. Zapraszam na mój blog może nie o książkach ale mam nadzieje ci się spodoba http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak wiele interesujących pozycji a tak mało czasu... Pozdrawiam gorąco :).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.