czwartek, 29 października 2015

"Ktokolwiek powiedział, że od przeszłości nie da się uciec, wiedział co mówi." -RECENZJA KSIĄŻKI- "Zaczekaj na mnie"


       Oryginalny tytuł: Wait for you

        Autor:  J. Lynn 

        Wydawnictwo: Amber
      
        Seria: Czekam na ciebie

        Liczba stron: 304




Upokorzona, zraniona na całe życie, odrzucona przez rodziców i napiętnowana szuka spokoju i zapomnienia. Znajduje je dzięki miłości. Lecz tragedia ma ciąg dalszy… Dziewiętnastoletnia Aveny Morgansten ma nadzieję, że po wyjeździe do college’u ucieknie od tragedii sprzed pięciu lat, która odmieniła jej życie. Czy miłość zdoła przezwyciężyć największy ból i żal? Avery szuka spokoju i nie wyobraża sobie już miłości. Ale przystojny i niebezpieczny Cameron budzi w niej uczucia, które dawno umarły… Wtedy przeszłość powraca. Zaczynają się maile i telefony z pogróżkami...


Po powieść tej autorki sięgnęłam ze względu na moją miłość do serii "Lux", również jej autorstwa. W oczekiwaniu na premierę finałowej części postanowiłam przekonać się, czy jej książki już nie o kosmitach są równie ciekawe i poruszające. Po lekturze mogę przyznać, że...są! Ta powieść to emocjonalne mistrzostwo! Jest sympatyczna i zabawna, wzruszająca i pełna ciepła, poza tym wciąga już od pierwszych stron. J. Lynn ma niesamowitą zdolność do pisania o rzeczach pozornie błahych, ale jednak istotnych z podszytym humorem i urokiem. Tak lekkie, pełne humoru i ironii, tak realne i swobodne. Wypełnia ją humor i delikatne, subtelne opisy pierwszych doświadczeń erotycznych bohaterów. Nic tu nie jest nachalne, albo wprowadzone na siłę. Czytanie to przyjemność w czystej postaci. Cała fabuła jest oparta na niemiłych przeżyciach głównej bohaterki. Tutaj będziemy mogli zaobserwować jak to zdarzenie działa na jej psychikę i jak przechodzi w coś na kształt metamorfozy.
A to wszystko dzięki wsparciu grupki przyjaciół. Jednak największą rolę odgrywa tutaj Cameron- który zresztą też skrywa smutną tajemnicę. Ci dwoje stanowi idealne połączenie, oni stanowią przykład, że warto walczyć, warto ufać i warto mieć nadzieje.  Główna bohaterka zdobyła moją sympatię, chociaż czasem irytowała mnie swoim zachowaniem. Również jej przyjaciele, wywarli na mnie bardzo pozytywne wrażenie. O rodzicach dziewczyny się nie wypowiem, bo nie warto. Zauważyłam, że J. Lynn ma niebywały talent do kreowania męskich postaci, które zdobywają moje serce. Tak samo jak Daemona z "Lux", pokochałam Camerona, ale jak można oprzeć się chłopakowi, który ma żółwia i piecze ciasteczka? "Zaczekaj na mnie" to naprawdę przyjemna historia z humorem. Nie jestem w stanie opisać jak często się przy niej uśmiechałam. Połykałam te strony. Chłonęłam ten świat i razem z bohaterami przeżywałam wydarzenia, które miały miejsce. Może jest czasem odrobinkę schematyczna i przewidywalna, ale nie można obmówić jej uroku. Jest to powieść zapewniająca kilka godzin emocjonującej rozrywki.



12 komentarzy

  1. Czytałam. To była moja pierwsza książka z nurtu New Adult - dzięki niej zakochałam się w w tym gatunku. Miło ją wspominam - mam w planie dalsze części tego cyklu - ale cóż czasu mało - książek dużo :(

    ps też czekan na finał LuX :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle książek, a tak mało czasu- odwieczny problem każdego książkoholika.

      Usuń
  2. Książka bardzo mi się podoba :)

    Ps. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award!
    http://modnaksiazka.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis mi pasuje! ;)
    Chyba kiedyś ją odnajdę, jak tylko przeczytam swój domowy stosik....

    OdpowiedzUsuń
  4. O zainteresował mnie opis i twoja recenzja muszę się rozejrzeć za tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria zbiera tak pozytywne oceny, że w końcu będę się musiała zapoznać chociaż z jej jednym tomem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kupić tę powieść w Biedronce, ale niestety wykupili mi wszystkie egzemplarze :/ teraz widzę, że mogłam jednak szybciej zawlec tam swoje cztery litery... no cóż, musze ruszyć na poszukiwania trochę dalej :)

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale brzmi naprawdę ciekawie :). Może kiedyś się skuszę? ;). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.