środa, 16 września 2015

ZWIASTUN "Kosogłos,część 2"-MOJA REAKCJA #3


Nawet nie wiecie jakie było moje zaskoczenie gdy po szkolę wchodzę na Facebooku, a tam co?
Nowy zwiastun! A właściwie filmik promocyjny, bo nie mamy tu nowych scen tylko połączenie kilku z wcześniejszych filmów, ale mimo wszystko efekt jest niesamowity!
Zwiastun jest kwintesencją miłości Prim i Katniss. Wszystkie najpiękniejsze momenty z trzech wcześniejszych filmów są zamknięte w dwu i pół minutowym filmiku. Bardzo się wzruszyłam, a muzyka którą słyszymy w tle dodatkowo dopełnia całości.
Szkoda, że twórcy nie pokazali nam jakiś nowych scen, chociaż z drugiej strony mogli by za dużo zdradzić osobą, które nie czytały książki.
Uważam, że filmik jest pięknym podsumowaniem serii, myślę, że jeszcze lepszym pomysłem byłoby zrobienie kilku innych na przykład poświęconych Peecie, Finnickowi, itp.
Chętnie bym coś takiego zobaczyło i myślę, że nie tylko ja :-)


Jak zwykle, jeśli chodzi o Igrzyska, jest trochę chaotycznie, ale rozumiecie- emocje!
Koniecznie napiszcie jak wam się podobał zwiastun.
I przypominam 64 dni do filmu!

I niech los zawsze Was sprzyja!



11 komentarzy

  1. Ja się chyba nie doczekam *.* z każdym filmikiem coraz bardziej chce już znaleźć się w kinie i obejrzeć zakończenie mojej ukochanej serii ♥

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Ale z drugiej strony to jakoś tak smutno, bo to już koniec...

      Usuń
  2. Mnie nie poruszyła ta zapowiedź, ale na film czekam :> Obejrzałam już zaległe, więc teraz tylko skończyć :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezusie chyba się nie doczekam!!! Już w telefonie ustawiłam sobie odliczanie do premiery!
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już odliczam odkąd obejrzałam 1 część, nie mogę uwierzyć, że niedawno było 364 dnii,a teraz tylko 64!

      Usuń
  4. Kocham Igrzyszka, więc oczywistym jest, że ten zwiastun bardzo mnie poruszył. Aż 64? Ech, to sobie poczekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się! Ani się obejrzysz, a już będzie listopad...
      Przecież jeszcze tak niedawno była premiera 1 części.

      Usuń
  5. Piękny zwiastun. Mi się bardzo podobał Film i już chcę ostatnią część, za długo ją robią. Szkoda że książki nie przeczytałam, ale i tak film świetny.
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, jest to bardzo klimatyczny filmik (bo zwiastun to raczej nie jest ^^). Będę strasznie płakać na tym filmie coś czuję:). Pozdrawiam gorąco ;)

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.