niedziela, 20 września 2015

Medyczny TAG Książkowy



Za nominację serdecznie dziękuję właścicielce bloga:
http://citeofbooks.blogspot.com/








1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.

Chyba jeszcze żadna książka aż tak mnie nie znudziła... Bywało,że początek nie do końca mi się podobał,ale potem się wciągałam.

2. Diagnoza- smutna książka.

Tutaj chyba nic nie pasuję lepiej niż wszystkim dobrze znane "Gwiazd naszych wina"-przy żadnej książce aż tak nie płakałam,ale warto też wspomnieć o "Kosogłosie",który po prostu mnie zmiażdżył!

3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.

"Pandemonium"-a dokładniej zakończenie, po którym dosłownie musiałam zbierać szczękę z podłogi.

4. Dentysta- książka której szczerze nie lubisz.

Są lepsze i gorsze książki, ale na razie żadna nie była aż tak beznadziejna.



5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.

Od razu na myśl przyszła mi "Jedyna", w której było całkiem sporo zgonów, których się nie spodziewałam.

6. Operacja- książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.

Tutaj muszę wymienić kilka: "Igrzyska śmierci", "Angelfall" i "Lux"
7. Pobieranie krwi- krwawa książka!

Bez wahania wybiera oba tomy "Angelfall", w których nie brakuje krwi i wypadających wnętrzności.

8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.

"Kosogłos", który niby skończyły się "szczęśliwie", ale wszyscy ponieśli straty, po których nie jest tak łatwo się otrząsnąć. 

9.Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.

Do tej kategorii mogłabym wybrać bardzo dużo książek , ale chyba zdecyduje się na "Angelfall"-wątek romantyczny, którego n i e ma, czyli niebanalna miłość Penryn i Raffe'go.


10. Rozprzestrzeniająca się zaraza czyli kogo tagujesz?



16 komentarzy

  1. Nigdy nie przestanę się dziwić kreatywności podczas wymyślania tagów. ;D
    Widzę że będę musiała w końcu przeczytać Angelfall.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, jakie jeszcze tagi powstaną, haha.
    Właśnie mam wkrótce zamiar zacząć czytać "Igrzyska śmierci" i pozostałe części. Nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, rzeczywiście, Pandemonium skończyło się koszmarnie! Dobrze, że akurat miałam przy sobie Requiem, bo nie wiem, jak bym wytrzymała czekanie na dalszy rozwój wydarzeń... Niestety u mnie w bibliotece nie ma opowiadań, a raczej są, tylko oczywiście bibliotekarki je gdzieś zgubiły :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem. Niemal codziennie spotykam się z nowym tagiem. Ile pomysłów mają ludzie na te tagi. Ciekawe czy na długo jeszcze starczy im pomysłowości.
    Bardzo fajne odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  5. Napięcie w serii Lux ! To jest to ! "Opal" miażdży <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten tag, sama robiłam go u siebie, jest naprawdę ciekawy. :) "Gwiazd naszych wina" aż tak Cię wzruszyło? Dla mnie osobiście ta książka była dobra, poruszająca istotny problem, to fakt, ale jednak nie zrozumiałam jej fenomenu. Ścisnęła za serce, sprawiła, że łezka się polała, ale myślałam, że więcej emocji będzie mi jednak towarzyszyć.
    Pozdrawiam
    A.


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W 100% zgadzam się z "Gwiazd naszych wina". To bardzo smutna książka :'( Ale przez to jest bardzo wartościowa.
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Kosogłosem, ech, ta książka zmiażdżyła mi serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie widziałam tego TAG'u, ale bardzo mi się spodobał! Gwiazd Naszych Wina to na prawdę bardzo łzawa książka, wiem z własnego doświadczenia ;)

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tego rodzaju TAG książkowy, ale bardzo dziękuję za nominację! ;) Wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, a to Ci dopiero TAG! Nie dość, że chwytliwa nazwa to jeszcze całkiem ciekawe "zadania"! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny TAG, taki niekonwencjonalny... Inny. Czekam na ten, do którego ja Cię, sztamaku, nominowałam!
    Pozdrawiam! ♥

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag! Pierwszy raz go widzę. Muszę go zrobić koniecznie u siebie.
    Zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o smutną książkę. "Gwiazd naszych wina pasuje tutaj idealnie! :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz chyba spotykam się z tym tagiem :)
    Jest naprawdę ciekawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny TAG, szczególnie dla klasy biol-chem (to już styl życia, jak mawia Tessa ^^). Pozdrawiam gorąco :).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.