czwartek, 6 sierpnia 2015

ZAPRASZAM na Tydzień ze "Szklanym Tronem" !


Filmik informacyjny: 



Organizatorki:


CZAS TRWANIA: 17-23 sierpnia 

Krótko mówiąc cała zabawa polega na tym, że wspólnie czytamy "Szklany tron", "Koronę w mroku" oraz nowelki dołączone do serii. Bardzo się cieszę, że dziewczyny zorganizowały taką akcję, bo od dawna chcę przeczytać książki Sarah J. Maas, ale nadal mi się to nie udało. Ja swój tydzień czytelniczy zacznę trochę później, bo 20 sierpnia, gdyż dopiero wtedy wracam znad morza. Jednak mam nadzieję, że uda mi się przeczytać przynajmniej pierwszy tom, a jeśli mi się spodoba na pewno sięgnę po kolejne.

Was również zachęcam do brania udział w "Tygodniu ze Szklanym Tronem"!
Nawet jeśli już czytaliście serię, może to dobra okazja by ją sobie odświeżyć?



Siedemnastoletnia Celaena jest wyszkolonym zabójcą, jednym z najlepszych, ale popełniła fatalny błąd. Została złapana i skazana na dożywotnią niewolniczą pracę w kopalni soli Endovier. Książę Dorian składa jej ofertę.
Celaena musi walczyć na śmierć i życie w turnieju o tytuł królewskiego zabójcy. Jeśli wygra – będzie wolna, jeśli przegra – jej wybawieniem będzie śmierć.  Uczestnicy turnieju giną w tajemniczych okolicznościach.
Czy Celaena zdoła zdemaskować zabójcę zanim sama stanie się ofiarą?



13 komentarzy

  1. Fajny pomysł, ale najpierw muszę zdobyć książkę :) Może do 17 zdążę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie ciągnie do tej książki, ale ogólnie bardzo podoba mi się ta akcja :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, jeszcze nie miałam szansy na przeczytanie Szklanego Tronu :c Może spróbuję skombinować pierwszy tom do 23, aby choć troszkę uczestniczyć w wyzwaniu :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja, mam nadzieje, że uda mi sie do tego czasu zdobyć książki i w niej uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna akcja, mam nadzieje, że uda mi sie do tego czasu zdobyć książki i w niej uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, akcja fajna, ale nie mam, jak zdobyć książki, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już miałam "tydzień ze Szklanym Tronem", kiedy przeczytałam dwa tomy oraz nowelki na początku wakacji. Teraz czekam na trzecią część, która ukaże się we wrześniu, ale nie potrzebuję odświeżania serii, gdyż bardzo dobrze pamiętam nawet szczegóły z treści :) Za to szczerze zachęcam do udziału w akcji, bo te książki są naprawdę świetne, idealne dla fanów fantasy. Wprost je uwielbiam!
    Carpe books

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie ciągnie mnie do przeczytania Szklanego Tronu. Mam wiele innych książek czekających w kolejce, aż je przeczytam i raczej się nie wyrobie.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wzięłabym udział ale niestety nie mam egzemplarzy a do biblioteki mam dosyć daleko i zazwyczaj jeśli już coś wypożyczam to jak wracam ze szkoły.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja, ale niestety nie będę mogła do niej dołączyć, bo muszę nadrobić pewne książkowe zaległości ;/ Niemniej życzę wszystkim biorącym udział w wyzwaniu powodzenia ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Niestety nie posiadam tych książek, ale jeśli uda mi się od kogoś pożyczyć to na pewno wezmę udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie mam żadnego egzemplarza z książek tej serii. No nic, kiedy indziej to nadrobię :). Pozdrawiam serdecznie ;).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłabym udział, gdybym miała te egzemplarze pod ręką, ale nie mam, a książek nie czytałam. Bardzo fajna akcja :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.