piątek, 7 sierpnia 2015

Książkowe Nowości SIERPIEŃ-WRZESIEŃ #6

 
      Tytuł: "Oddam ci słońce"

      Autor: Jandy Nelson 


      Wydawnictwo: Otwarte


      Data premiery: 10 sierpnia 2015r.




JUDE
Czasem nawet najpiękniejszy świat, w którym wschody słońca trwają cały czas, nie może wynagrodzić doznanych krzywd.Pełna energii buntowniczka zabiegająca o uwagę matki. Samotna i skrycie romantyczna. Podjęła wiele złych decyzji, których skutki musi ponieść.Kiedyś brat bliźniak był jej najlepszym przyjacielem...
NOAH
Czasem pragniesz czegoś tak bardzo, że jesteś gotów oddać za to cały świat. Nawet słońce.Noah jest nieśmiały i delikatny. Skonfliktowany z ojcem, silnie związany z matką. Zakochany w sztuce. Marzy o tym, żeby zostać artystą. Jednak staje się kimś, kim nigdy nie chciał być.Kiedyś on i Jude, jego siostra bliźniaczka, byli nierozłączni…



     Tytuł: "Źródło"

      Autor: J.D. Horn

      Wydawnictwo: Feeria

      Data premiery: 12 sierpnia 2015r.






Pod południowym splendorem Savannah, pełnego dostojnych, starych drzew i historycznych budynków, biegną mroczne, magiczne korzenie miasta. Członkowie miejscowych klanów wiedźm za wszelką cenę starają się ochronić miasto przed niszczycielskimi siłami. Wiedzie w tym prym rodzina Taylorów – najpotężniejszych wiedźm Południa. Teraz kotwiczącą tego klanu jest Mercy, która jeszcze niedawno sądziła, że nie ma żadnych magicznych mocy. Teraz za wszelką cenę stara się je opanować, ale nie jest to łatwe – jest w ciąży, a do tego wciąż próbuje dojść do siebie po zdradzie, której doznała od swojej siostry bliźniaczki, najbliższej jej osoby. Gdy w mieście pojawia się jej matka, od dawna uważana za zmarłą, Mercy zaczyna się zastanawiać, ile jeszcze nierozszyfrowanych tajemnic ukrywa jej rodzina, i czy komukolwiek w niej jeszcze można ufać.




     Tytuł: "Wybrana o zmroku"

      Autor: C.C. Hunter

      Wydawnictwo: Feeria

      Data premiery: 27 sierpnia 2015r.




Kylie musiała opuścić "Wodospady cienia" ze swoją rodziną. Gdy jej trop wpada najpotężniejszy wróg, dziewczyna widzi przed sobą tylko jedną możliwość: musi przejść przemianę i w pełni zawładnąć swoją mocą. Tylko to pozwoli jej powstrzymać Maria. Jej podróż ku własnej tożsamości nie zakończy się jednak, dopóki jej serce nie dokona ostatecznego wyboru. Wszystko zmierza ku tej decydującej chwili, gdy Kylie ostatecznie przypieczętuje swój los i na zawsze odda komuś serce.




     Tytuł: "Angelfall. Penryn i kres dni"

      Autor: Susan Ee

      Wydawnictwo: Filia

      Data premiery: 2 września 2015r.





Po brawurowej ucieczce z gniazda aniołów Penryn i Raffe muszą się ukrywać. Oboje za wszelką cenę chcą znaleźć lekarza, który potrafiłby odwrócić wynaturzone efekty operacji przeprowadzonych przez anioły na Raffem i siostrze Penryn. Ledwie zaczynają szukać wyjścia z sytuacji, Penryn odkrywa zaskakujący sekret z przeszłości Raffego, budząc jednocześnie mroczne, zagrażające wszystkim bohaterom siły. Anioły sprowadzają do świata ludzi apokaliptyczne bestie. Obie strony szykują się do wojny, zawierając nietypowe sojusze i modyfikując strategie. Kto wyjdzie zwycięsko z tego starcia? Raffe i Penryn zostają zmuszeni do opowiedzenia się po którejś ze stron. Stają przed wyborem: dołączyć do przedstawicieli swoich gatunków albo trzymać się razem.


ZBIORCZE WYDANIA W TWARDEJ OPRAWIE

 
    

      Tytuł: "Dotyk Julii. Trylogia"

      Autor: Taherah Mafi

      Wydawnictwo: Otwarte

      Data premiery: 12 sierpnia 2015r.





Julia jest przeklęta. A może obdarowana? Na pewno jest kimś więcej niż zwykłym człowiekiem. Jej dotyk zabija, dlatego od wielu dni żyje w izolacji. Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem, ale Julia nie ma zamiaru im pomagać. Co więcej – postanawia się im przeciwstawić. W tej walce nie będzie sama. W jej życiu pojawi się ktoś, kogo pokocha. Tylko czy będzie mogła mu zaufać?




      Tytuł: "Delirium. Trylogia"

      Autor: Lauren Oliver

      Wydawnictwo: Otwarte

      Data premiery: 12 sierpnia 2015r.





Rząd USA przejął kontrolę nad życiem obywateli. Jednym z jej przejawów jest poddawanie ludzi zabiegowi, który ma pozbawić ich głębszych uczuć.
Nastoletnia Lena z niecierpliwością oczekuje dnia, w którym przestanie jej zagrażać amor deliria nervosa, czyli miłość. Jednak na krótko przed planowaną operacją w jej życiu pojawia się Alex. To dla niego serce dziewczyny zabije mocniej i dla niego gotowa będzie zaryzykować swoje życie. Bo miłość – choć może zabić – może też ocalić.

27 komentarzy

  1. Czekam na Oddam Ci słońce, jakoś bardzo zaintrygował mnie opis :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z niecierpliwością wyczekuje premiery :-)

      Usuń
  2. Ja z kolei czekam na "450 stron", "29", "Bliźnięta z lodu", których nie ma w Twoim zestawieniu i na "Oddam ci słońce". Zapowiadają się mega intrygujące lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o "450 stronach" to nowa książka Patrycji Gryciuk jeśli się nie myle?

      Usuń
  3. Nie jestem zbyt zainteresowana tymi książkami, chociaż mogę zaliczyć Dotyk Julii, ale w 3 tomach oddzielnie i to dopiero pewnie w 2016. Niemniej jednak bardzo fajny pomysł na zbieranie tych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić "Źródło". Jestem strasznie zaintrygowana tą książką.
    Planuję jeszcze przeczytać obie trylogie, ale nie wiem czy będą one w wydaniu zbiorczym.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mnie interesuje to "Źródło", może być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te trylogie wyglądają świetnie <3 Delirium już czytałam, ale wszystkie trzy części wypożyczałam z biblioteki. Fajnie byłoby mieć swoje egzemplarze, również jeśli chodzi o "Dotyk Julii", którego jeszcze nie czytałam.
    Pozdrawiam! /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wydanie pięknie się prezentuje, ale chyba trudno by mi się czytało taką cegiełkę...

      Usuń
  7. "Dotyk Julii " chodź już czytałam fajnie byłoby mieć na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na ,,Wybrana o zmroku'' od dawna. Przyznam szczerze z trylogii ,,Delirium'' i ,,Dotyk Juli'' czytałam po pierwszej części i to w ebooku, :\ więc raczej się skusze na te wydania.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam "Delirium", ani "Dotyku Julii", dlatwgo fajnie byłoby mieć obie trylogie zebrane w dwóch książkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym miesiącu nie czekam na nic szczególnie... jestem tylko ciekawa Pięknej Katastrofy, której tu nie zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Oddam ci słońce" na pewno przeczytam, szalenie mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delirium i Dotyk Julii już tak długo na mnie czekają, obym szybko przeczytała to co mam do przeczytania.. :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo intryguje mnie książka "Oddam Ci słońce"... Pewnie się na nią skuszę. :)
    Pozdrawiam
    A. :)


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama czekam tylko na "Dziedzictwo ognia", ale to dopiero we wrześniu. Interesuje mnie trylogia o Julii w twardej oprawie, bo na razie czytałam tylko pierwszą część i intryguje mnie kontynuacja. Poza tym myślałam nad lekturą serii Susan Ee, ponieważ już dawno się o niej dowiedziałam i jak dotąd nie przeczytałam
    Carpe books

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do Albo, albo TAG.
    Więcej info: http://miedzy--stronami.blogspot.com/2015/08/albo-albo-tag.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią przeczytałabym ''Oddam ci słońce'', bo zainteresował mnie opis (bo sama okładka nie).
    Bardzo ładne wydanie serii o Julii, dobrze, że jest w jednym tomie. Historia godna polecenia! A okładka? Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać Angelfall, bo poprzednie części były niesamowite !!
    Chętnie przeczytalabym również trylogię Delirium :)
    Zapraszam do mnie dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,
    W tym miesiącu same fajne książki 📚.
    Przeczytałaby je. Zainteresował mnie książka o bliźniakach, bo sama z nich jestem.
    Współpracujesz z wydawnictwami, księgarniami?

    Zapraszam na mojego bloga moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  20. O, jak wydają trylogię "Dotyk Julii" to może w końcu ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja koniecznie muszę przeczytać "Oddam ci słońce". Po prostu muszę. Zapowiada się bardzo ciekawie.

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej czekam na te zbiorcze wydania w jednym tomie, ale inne pozycje także wydają się godne uwagi :). Pozdrawiam serdecznie ;)

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. och, bardzo bym chciała przeczytać Oddam ci słońce i Dotyk Julii <3 :)

    http://antosia-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Julia i Delirium - cztałam - Bardzo mi się podobało. Obie ksiązki miały swój klimat i były ciekawe ... :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.