czwartek, 23 lipca 2015

ZWIASTUN "Kosogłos,część 2"-MOJA REAKCJA #2


120 dni przed premierą wreszcie mamy możliwość obejrzenia oficjalnego zwiastunu, na który wszyscy fani z niecierpliwością oczekiwali!

Mimo, że zwiastun zaczyna się dość spokojnie -Katniss, Snow, przemówienia serce o mało nie wyskoczyło mi z piersi! Od razu czuć to napięcie i czyhającą śmierć.. Szkoda tylko, że dużo ujęć powtarza się z wcześniejszego zwiastunu, ale wiem, że twórcy nie mogą za dużo pokazać, choć spoilerów nie brakuje. Może do "sezonowców" nie są zauważalne, ale ja od razu je wychwyciłam.
Ku mojej wielkiej radości jest znacznie więcej Peety, chociaż patrzenie na mojego ukochanego bohatera, który jest w t a k i m stanie jeszcze bardziej łamię mi serce...
Tak jak na początku było spokojnie, pod koniec akcja zdecydowanie rusza! Widzimy przebitki z różnych scen, między innymi spadochrony, tak t e spadochrony, które wiecie co zrobię. Ale zdecydowanie największe wrażenie zrobił na mnie zmiech, którego widzimy może przez sekundę, ale dosłownie podskoczyłam na krześle gdy się pojawił. Nie wiem czy dobrze zauważyłam, ale czy tam był pokazany pocałunek Peety i Katniss? Wydaje mi się, że tak. Zobaczyliśmy też Tiggris, która moim zdaniem jest trochę za bardzo "tygrysia"? Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi...
Aha, no i najważniejsza sprawa Coin ścięła włosy! Moim zdaniem teraz wygląda gorzej, ale i tak jej nie lubię, więc mi bez różnicy... i tak (dobra bez spoilerów)
Bardzo podoba mi się, że na początku jest spokojnie, a potem akcja szybko się rozkręca. Bardzo fajnie to się ogląda i myślę, że z filmami jest podobni. Cześć I to była taka rozgrzewka, a finał dosłownie wbije nas w fotel!

Przepraszam, że pewnie piszę tak chaotycznie, ale chciałam to zrobić na świeżo. Ciągle nie mogę się uspokoić, to cud, że zawału nie dostałam. Jak już wiele razy mówiłam: Nie przeżyję tego filmu.
O ile wcześniej nie umrę przez to całe czekanie.

                                                                                                                                                     I Niech Los Zawsze Wam Sprzyja!




35 komentarzy

  1. Nieważne, że chaotycznie :) Ważne są Twoje emocje!
    Świetne podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Czego jak czego, ale emocji to na pewno tam nie brakuję :-)

      Usuń
  2. Tiggris jest stanowczo za bardzo 'tygrysia' :D
    A zwiastun cudowny :D

    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, wow! Jestem pod wrażeniem i już nie mogę się doczekać tego filmu :O Ja chce już premierę! :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty! Mam nadzieję, że jakoś zleci...
      Ale co ja zrobię gdy już obejrzę ten film? Moje życie straci sens.

      Usuń
  4. Aa, ja już nie mogę doczekać się filmu ;) Tylko zanim trafi do kin trzeba sobie przypomnieć wszystkie poprzednie części ;)
    Zwiastun rewelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed premierę planuję przeczytać i obejrzeć wszystkie części.

      Usuń
  5. AAaaaach, oglądam i mam dreszcze! Ja chcę już listopaaaad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuuuu uwielbiam! Kocham "Igrzyska Śmierci". Peeta ❤❤❤
    http://book-timesjt.blogspot.com

    2 konkursy na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezuuuu uwielbiam! Kocham "Igrzyska Śmierci". Peeta ❤❤❤
    http://book-timesjt.blogspot.com

    2 konkursy na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie nie wiem co myśleć, z jednej strony to wygląda bardzo epicko, a z drugiej boję się znowu rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przyjmuję do wiadomości innej opcji. Ten film musi być epicki! Nie ma innej opcji.

      Usuń
  9. Boże, zdajecie sobie sprawę, że później to już koniec? Nie będzie więcej filmów z Katniss... Będę płakać na 100% :'(.

    Pozdrawiam gorąco,
    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony tak bardzo chcę już obejrzeć ten film, a z drugiej nie chcę, bo to już będzie koniec.

      Usuń
  10. Czekam na ten film, boję się, że się rozczaruję :< Zwiastun niby cudny, ale z drugiej strony różnie może być :<

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po prostu wiedziałam, że druga część musi być lepsza, ponieważ tam się dzieje o wiele więcej ;) Zmiechy są paskudne, Tiggris chyba jeszcze bardziej z tym jej wyglądem, ale Peeta- nawet jakbym nie lubiła Igrzysk i tak oglądałabym film dla niego <3 A w tym zwiastunie jest taki uroczy, kochany, zagubiony i boski, że nie mam pojęcia jak wytrzymam do listopada ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Peeta jest cudowny <3 I już teraz wiem, że będę płakać w kinie.

      Usuń
  12. AAA ja też z niecierpliwością czekam kocham Kosogłosa. Ah te zwiastun jest niesamowity a film będzie pewnie jeszcze lepszy asa nie mogę się doczekać ja chce juz listopad! !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no po prostu niesamowite! I ta fantastyczna muzyka przez która przez cały czas miałam ciarki... normalnie mistrzostwo! Już się nie mogę doczekać to będzie coś wielkiego! Aż normalnie brak mi słów :D po prostu genialne i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,
    Zwiastun jest cudowny. Najważniejsze są emocje, a on je daje.
    Z niecierpliwością czekam na film.

    Zapraszam do siebie na recenzję książki
    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity zwiastun! Ciary, ciary i jeszcze raz ciary! 'Welcome to the 76th Hunger Games' aaa <3 Ja już chcę to obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finnick <3 Zdecydowanie najlepszy cytat z całego zwiastunu!

      Usuń
  16. Uwielbiam ten zwiastun i nie moge doczekać się filmu!
    Przynoszę nominację do Winnie The Pooh Book Tag ^^
    http://w-krolestwie-slow.blogspot.com/2015/07/kolejne-book-tagi.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham trylogię Collins z całego serca. Nie mogę doczekać się tego filmu chociaż wiem, że koniec przyniesie śmierć moim ukochanym postaciom oraz załamanie przez co najmniej tydzień. Nie jestem w stanie opisać moich uczuć po przeczytaniu Kosogłosa i nie będę w stanie ich opisać po tym filmie. Każdy kto kocha tą trylogię tak jak ja, powinien dobrze mnie zrozumieć :'(
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumie i gdy po myślę o śmierci *** aż chce mi się płakać :'-(

      Usuń
  18. Już nie mogę się doczekać. Jestem taka szczęśliwa, że to już za 120 dni, a jednocześnie taka smutna, bo to ostatnia rzecz z Igrzysk Śmierci na którą mogę czekać

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. PS. Zostałaś nominowana do Summer Books Reader Tag na moim blogu. Zapraszam do wzięcia udziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Mam nadzieję, że odpowiesz na moje pytania.
    http://ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam się do Liebster Blog Award, mam nadzieję, ze odpowiesz na nominację :)
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award_25.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś mi się zdaję, że w kinie łzy polecą strumieniami :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczynam szykować zapas chusteczek :'-(

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.