poniedziałek, 13 lipca 2015

KONKURS "Pocztówka dla książkoholika"




















Już dawno obiecałam sobie,że gdy wybije mi jakaś okrągła liczba obserwacji zrobię dla Was książkowe rozdanie,jednak pomyślałam,że fajnie będzie już wcześniej zrobić jakiś konkurs tak "na rozgrzewkę" :-)


DO WYGRANIA JEST PIĘĆ POCZTÓWEK ZNAD MORZA!
Czyli jak łatwo się domyślić- nagrodzę pięć osób i każdej wyślę kartkę.

Oto co powinnaś/powinieneś zrobić, jeżeli chcesz wygrać:
  • zgłosić chęć udziału w komentarzu
  • podać swój adres e-mail
  • być obserwatorem mojego bloga 
  • polubić stronę na FB [klik]


KONKURS TRWA od 13.07. do 01.08.2015r.

Ogłoszenie wyników nastąpi 01.08.2015r.
Zwycięzcy na wysłanie swojego adresu mają czas do 06.08.2015r. 
Postaram się jak najszybciej wysłać pocztówki (najpóźniej 17.08.2015r.)

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Adres e-mail:
Obserwuję bloga jako:
Polubiłem/am Fanpage jako:

Nie musicie udostępniać baneru, aczkolwiek byłoby miło gdybyście to zrobili :-)

Regulamin konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest Julia Armanowska autorka bloga http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com
  2. Nagrodą w konkursie jest pięć pocztówek ufundowane przez organizatora konkursu.
  3. Konkurs trwa od 13.07.2015 r. do 31.07.2015 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
  4. Aby wziąć udział w konkursie należy: być obserwatorem bloga i polubić Fanpage.
  5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski. 
  6. Wyniki zostaną opublikowane 1 sierpnia na blogu. 
  7. Zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losową.
  8. Zwycięzców o wygranej powiadomię drogą mailową.
  9. Laureaci na podanie adresu mają czas do 06.08.2015r. do godziny 23:59.
  10. Jeśli nie dostanę adresu nagroda przepada.

60 komentarzy

  1. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: isabel2001@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Isabel Czyta
    Polubiłem/am Fanpage jako: Izabela Sypka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: agata.readingmylife@o2.pl
    Obserwuję bloga jako: ►Reading my life◄
    Polubiłem/am Fanpage jako: Agata W......

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się zgłoszę!
    e-mail: ola111201@gmail.com
    Obserwuje jako Alek .
    Lubię na Facebook'u jako Alek Czyta
    Świetny pomysł, życzę miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym zaszczycona dostaniem pocztówki od Ciebie! ♥
    Adres e-mail: zofijka.7@gmail.com
    Obserwuję jako Cynka7
    Lubię jako Zosia Der... :3

    Pozdrawiam i gratuluję kreatywnego umysłu! <3

    www.cynka7.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    E-mail -> k.karbowa@wp.pl
    Obserwuję jako Klaudyna Karbowa
    Lubię jako Klaudia Karbowa :)

    świetny pomysł ;)
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: dymekani@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Ania Dymek
    Polubiłem/am Fanpage jako: Ania Dymek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: paulina0942@o2.pl
    Obserwuję bloga jako: Paulina Balcerzak
    Polubiłem/am Fanpage jako: Paulina Balcerzak

    OdpowiedzUsuń
  8. Te, a jak wygram, to dostanę 2 pocztówki? Jedną konkursową, a drugą tak po prostu?
    Zgłaszam się!
    Adres e-mail: ach-te-moje-blogi@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Angie Rose
    Polubiłem/am Fanpage jako: Nie będę podawać swojego nazwiska XD Jako Angelika R. XD Przecież i tak możesz sprawdzić XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: aleksnadra@interia,.eu
    Obserwuję bloga jako: Aleksandrowe myśli
    Polubiłem/am Fanpage jako: Ola J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Adres e-mail: aleksandra.g17@interia.pl
    Obserwuję bloga jako: Zawsze uśmiechnięta!
    Polubiłam Fanpage jako: Ola G (podałam pierwszą literę nazwiska)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł :) Kiedyś pisałam listy, ale pocztówki zawsze mi gdzieś ginęły i szkoda by mi było zgubić i nagrodę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: annwars3@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Ann Wars
    Polubiłam Fanpage jako: Namalować świat słowami
    Baner: namalowac-swiat-slowami.blogspot.com/p/konkursy_17.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: juliaaa2600@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Julia111
    Polubiłam Fanpage jako: Julia Tomasiak
    Baner: ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: niunia3_17@o2.pl
    Obserwuję bloga jako: Sandi Cullen
    Polubiłam Fanpage jako: Sandi Cullen
    Baner: http://palcempomapiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: karola8399@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Słodka Karolina
    Polubiłem/am Fanpage jako: Słodka Karolina
    Baner: karola8399.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: madamekot@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: madamekot
    Polubiłem/am Fanpage jako: Zuzanna Indilriel Adamska

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł :D
    Zgłaszam się :)
    Adres e-mail: DoMa765@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Clevleem
    Polubiłem/am Fanpage jako: Dominika Wę....

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:)

    @: kosek337@gmail.com
    Obserwuje jako: Opinium Kosa
    Fb: Opinium Kosa

    Czekam na pocztówkę hah :P + miłych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: anna.drzyzga1@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Ania D.
    Polubiłam Fanpage jako: Piżama w koty

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: pauli798@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Pauli798
    Polubiłem/am Fanpage jako: Paulina Pintal

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: patrycja.dorotka@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Patrycja Waniek
    Polubiłam Fanpage jako: Magia Książek

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się! :D
    E-mail: chronieskrzydlasmokow@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Lucy Lomar
    Polubiłam Fanpage jako: Klaudia Jurczyk

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: verierra@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: verierra
    Polubiłem/am Fanpage jako: Daria Naprawa

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: julia.tyszka@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Julia Żulietka Tyszka
    Polubiłem/am Fanpage jako: Julia Tyszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: klaudia.m@x.wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Polubiłam Fanpage jako: Klaudia Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: kinga529@onet.pl
    Obserwuję bloga jako: Kibicowelove
    Polubiłem/am Fanpage jako: Kinga Krzanowska

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    kotowykocikot@gmail.com
    Obserwuję jako Mounty

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się!
    E-mail: powerelss251298@wp.pl
    Obserwuję jako: Patrycja Sudoł
    Lubię jako: Patrycja Sudoł

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się !
    E-mail: estera.miod@onet.pl
    Obserwuję jako: Najarana_Marzeniami x3
    Polubiłam Fanpage jako: Estera Miod...

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Adres e-mail:kasia_nowakowska99@o2.pl
    Obserwuję bloga jako: Kasia Nowakowska
    Polubiłem/am Fanpage jako:Katarzyna Nowakowska

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.