niedziela, 26 lipca 2015

Favorite Songs Book Tag



Dziękuję za nominację, które dostałam od właścicielek blogów:

http://www.kolejnyrozdzial.pl/
http://porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com/





Zasady:
Wybieramy piosenkę i książkę, która naszym zdaniem najlepiej pasuje do danej kategorii. 


 1.Książka z piękną główną  bohaterką.

 Chyba w większości książek (a przynajmniej takich jakie ja czytam) bohaterki są uosobieniem piękna... Jednak chyba najbardziej do tej kategorii pasuje America z "Rywalek", bo to właśnie dzięki swojemu wyglądami dostała się do Eliminacji.







2.Najpiękniejszy książkowy pocałunek.


Bez chwili wahania wybieram pocałunek Peety i Katniss na plaży (W pierścieniu ognia).
To jednocześnie chyba jeden z moich ulubionych momentów z całej serii. 

"-W gruncie rzeczy nikt mnie nie potrzebuje (...)
-Nieprawda - sprzeciwiam się. - Ja ciebie potrzebuję."




3.Książka lub seria, którą zawsze będziesz kochać.

Chyba już was tym trochę znudziłam, ale nie mogę wybrać nic innego jak "Igrzyska śmierci".
Od tej serii tak naprawdę wszystko się zaczęło i zawsze będę miała do niej ogromny sentyment.






4.Bohater, który imponuje ci odwagą.

Mogłabym tu wspomnieć o Katniss, ale żeby nie być taka monotematyczna wybiorę Penryn z "Angelfall". Podziwiam ją za to, że jest zdeterminowana by chronić siostrę i nie bała się stawić czoła aniołom siejącym śmierć.





5.Najwspanialsza książkowa przyjaźń.

Chyba dawno nie wspominałam o swojej kolejnej ukochanej książce, czyli o "love, rosie"? Czas to nadrobić. Do tej kategorii idealnie pasują mi Rosie i...Nie! Nie Alex, a przezabawna, czerwonowłosa Rubi. Rosie i Alex również tworzyli świetny duet, ale moim zdaniem to od początku była miłość, a Rubi i Rosie to przyjaciółki na dobre i na
złe.




6.Ulubiony klasyk.

Aż wstyd się przyznawać, że rzadko sięgam po klasykę, ale obiecuję to nadrobić!
Jak na razie chyba najlepszym klasykiem (jeśli w ogóle można nim go nazwać) jest "Oskar i pani Róża".






7.Największy literacki zazdrośnik.

I znowu "Igrzyska..." tym razem Gale- typowy pies ogrodnika. Gdy tylko Katniss "związała" się z Peetą przypomniało mu się jak bardzo on ją kocha. Podobna sytuacja jest z Aspenem z "Rywalek"-najpierw wypchnął Ami na Eliminację, ale potem nagle zjawia się w pałacu i prosi ją o wybaczenie?!





8.Para, którą kochasz za to, że oni się kochają.
Nie wspomnę tu o Katniss i Peecie...
Nie wspomnę tu o Katniss i Peecie...
Nie wspomnę tu o Katniss i Peecie...

Dużo par pasuje mi do tej kategorii, ale ostatecznie wybiorę Rigde'a i Sydney z "Maybe Someday".






9.Najsmutniejsza książka.

Do tej kategorii chyba nic nie pasuję lepiej niż wszystkim dobrze znane "Gwiazd naszych wina"- przy żadnej książce aż tak nie płakałam.









10.Najlepiej wykreowany (ulubiony) czarny charakter.

Chyba nie lubię żadnego czarnego charakteru, ale jeśli już koniecznie musiałabym wybierać zdecydowałabym się na charyzmatycznego prezydenta Snowa z "Igrzysk śmierci" - może i był mordercą bez skrupułów, ale miał w sobie to "coś" co po prostu nie pozwala mi go nienawidzić. Szczególnie w zakończeniu "Kosogłosa"...




11.Bohater, którego kochasz niezależnie od wszystkiego.

Peeta Mellark - czy tu trzeba coś dodawać? To w końcu mój przyszły mąż i ojciec moich dzieci <3







12.Książka,z którą masz jakieś szczególnie wspomnienia.

Przy okazji tego pytania wpadł mi do głowy pewien pomysł. Co powiecie na post "10 książek, które zmieniły moje życie"?
Napiszcie w komentarzach czy chcielibyście coś takiego zobaczyć na moim blogu :-)







13.Książka perfekcyjna w każdym calu.

Już kiedyś to mówiłam, ale powtórzę: Moim zdaniem nie ma książek idealnych, a przynajmniej ja takiej jeszcze nie czytałam.








Nominuję:



28 komentarzy

  1. Świetny TAG i bardzo dobrze dobrane piosenki do kategorii i książek :). Tak, bardzo chętnie zobaczymy te 10 książek, które zmieniły Twoje życie, może jakieś nam się pokrywają? ^^. Czekam z niecierpliwością i gorąco pozdrawiam ;)

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno zrobię taki post :-)

      Usuń
  2. Genialny Tag! :D Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. [Igrzyska on my mind] :D super tag :D i Perfect :)))

    Pozdrawiam
    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi! I czekam na post "10 książek,które zmieniły moje życie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Widzę, że mam konkurencję! Nie to, że coś, ale Peeta jest moim faworytem jeśli chodzi o przyszłego mojego męża i ojca moich dzieci :) Co teraz zrobimy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, to może być problem, ale chyba można się jakoś nim podzielić? Zrobimy grafik?

      Usuń
    2. Grafik to dobry pomysł :) Ehh ten nasz Peeta kochany to ma dobrze... tyle dziewczyn za nim szaleje :)

      Usuń
  6. Książki i muzyka- czy istnieje coś piękniejszego? ;) Już lubię ten TAG ;)
    Gratuluję świetnego dopasowania ;) Idealnie książki komponują z piosenkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobne odczucia czytając "Maybe Someday". Piękna piosenka do pięknej książki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeta może być z tobą bo ja chcę Katniss z Gale'em.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem prędzej czy później by się zagryźli, ale jak dzięki temu mogę być z Peetą? Chętnie!

      Usuń
  9. Świetny Tag! :D Chętnie zobaczę "10 książek, które zmieniły moje życie"! ^^

    Pozdrawiam! :)
    nie-tylko-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tymi 10 książkami. Widać po twoich odpowiedziach, że jesteś wielką Trybutką! :)

    Victoria
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że jestem chora na Igrzyskomanie, ale chyba nie chcę się wyleczyć :-)

      Usuń
  11. No tak Igrzyska prawie do każdego pytania pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny TAG :)
    muszę się w końcu wziąć za Igrzyska :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaah, Igrzyska!
    Całą trylogię pochłonęłam w grudniu. Najmniej podobał mi się właśnie "Kosogłos", ale sadze i tak wiele nie odejmuje ;))

    Oh, tak, przyjaźń Rosie i Ruby mi też wydaje się tą na zawsze! Fantastyczne momenty i prześmieszne dialogi. Mam nadzieję, że też zapiszę się na kurs tańca po 40 z moją kumpelą!

    Zapraszam do siebie: www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki wspaniały TAG :)
    Zgadzam się z Tobą w większości :D
    Team Peeta :3 <3

    http://lakaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba, możesz go u siebie zrobić! Czuj się nominowana :-)

      Usuń
  15. Świetnie dobrałaś utwory :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki zawsze łączą się z muzyką. To według mnie idealne połączenie. :)

    http://recenzjewojtka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Bardzo lubię podczas czytania słuchać muzyki :-)

      Usuń
  17. Wydaje mi się, że ten tag jest stworzony specjalnie dla mnie xD

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały pomysł na tag :)
    recenzje-starlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, czytam komentarze i aż nie dowierzam, że pomysł tak się spodobał. :D Cieszę się, że zrobiłaś ten TAG, wyszedł Ci świetnie! <3 "Say You Love Me" i "Say Something" - jak wiesz u mnie te piosenki też się pojawiły. <3 Wspaniałe piosenki! <3
    "Igrzyska" pasują do wszystkiego, to widać. :D Prawdziwa Trybutka z Ciebie. :D W moim przypadku mężem i ojcem dzieci będzie Minho z "Więźnia Labiryntu". *.*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.