piątek, 10 lipca 2015

Courtship Book TAG



Za nominację dziękuję właścicielce bloga: Książkoholiczka w Sieci







ZAUWAŻENIE
Książka, którą kupiłem ze względu na okładkę.

Nie będę chyba zbyt oryginalna mówiąc "Rywalki",ale jak można się oprzeć tym cudnym okładką? No jak? 


PIERWSZE WRAŻENIE
Książka, którą kupiłem ze względu na opis.

Bez dwóch zdań- "Eleonora i Park". To moim zdaniem jednak z najlepszych opisów z jakim się spotkałam. Podobnie jak okładka jest bardzo prosty,ale jednocześnie strasznie fascynujący.


SŁODKIE ROZMÓWKI
Książka ze świetnym stylem pisania.

Tutaj również wybór jest prosty-cała seria T.Mafii-"Dotyk Julii". Jest napisana przepięknym, poetyckim językiem i jednocześnie to prawdziwa kopalnia mądrych cytatów.


PIERWSZA RANDKA
Pierwszy tom serii, który sprawił, że miałem ochotę od razu zabrać się za kolejne.

Jest wiele takich serii jak na przykład "Igrzyska śmierci","Dotyk Julii","Obsydian" albo "Angelfall... Jednak chyba najbardziej nie mogłam się doczekać kontynuacji "After" i muszę się przyznać,że czekając na kolejne tom czytałam opowiadanie na blogu.

NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE
Książka, przy której przetrwałem noc.

Tutaj mogę zaliczyć całą serię "Selekcja", przy której zarwałam nie jedną noc,no ale po prostu nie mogłam się oderwać nawet na chwilę! 

ZAWSZE W MYŚLACH
Książka, o której nie mogę przestać myśleć.

"Opal"-Boże! Jakiego ja miałam kaca po tej książce! To zakończenie zniszczyło mi życie...

KONTAKT FIZYCZNY
Książka, którą kocham za towarzyszące uczucia.

"Maybe Someday"-mimo,że momentami miałam ochotę wyrzucić ją prze okno to chyba żadnej książki tak mocno nie przeżywałam.

SPOTKANIE Z RODZICAMI
Książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.

"Igrzyska śmierci"-książka, od której zaczęła się moja przygoda z czytaniem. Może innych też do tego zachęci?

MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI
Książka, którą wiem, że będę czytał wiele razy w przyszłości.

Na pewno moje ukochane "Igrzyska",ale też "After". Bardzo chciałabym jeszcze raz przeczytać całą serię,ale powoli i dokładnie.


28 komentarzy

  1. Super TAG ^^. Często zastanawiam się, kto wpada na takie pomysły :). "Igrzyska", "Angelfall", "Rywalki".. To świetne książki i bardzo dobre wybory ;). Gorąco pozdrawiam:

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Nie dziwię się, że wiele razu użyłaś "Igrzyska śmierci", bo to naprawdę wartościowa książka :)

    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki przyjemny tag :). Rywalki rzeczywiście mają uroczą, śliczną oprawę, choć zwartość już nie podobała mi się tak mocno. Za to uwielbiam Maybe Someday. Widzę, że często wymieniać Dotyk Julii. Pierwszy tom był dobry, ale mnie nie zachwycił, jednak słyszałam, że dwa następne są po prostu świetnie. Widziałam teraz zapowiedź jednotomowego zbioru ze wszystkimi trzema tomami i opowiadaniami ze świata Julii - może się na niego skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka propozycji już przeczytałam, a kilku nie znałam :)
    świetne odpowiedzi :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi, aczkolwiek niestety nie jestem fanka serii "Selekcja". Jest dla mnie naprawdę średnia.. Chociaż fakt, okładki sa bardzo ładne. Mam w planach przeczytać "Angelfall" i "Maybe Someday". Dawno temu tez czytałam "Dotyk Julii" i pamietam, że bardzo mi się podobała. Skończyłam ją w jeden dzień, takze w moim przypadku to rzadkość.

    Zapraszam do siebie, gdzie czeka na Ciebie nominacja, kolejna biedaku! hah :)
    http://opiniumkosa.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-3.html

    Mam nadzieję, że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz przeczytać "Angelfall" i "Maybe Someday"-obie są rewelacyjne!

      Oh ostatnio nominację sypią się drzwiami i oknami,ale nie myśl,że narzekam! Jest mi bardzo miło i za wszystkie nominację z całego serca dziękuję!

      Usuń
  6. Cudowny tag *.* Muszę w końcu przeczytać "Dotyk Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz! To jedna z moich ulubionych serii <3

      Usuń
  7. Hej! Zostałaś nominowana do LBA. http://ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Zostałaś nominowana do LBA. http://ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Tag jest jednym z moich ulubionych i powiem szczerze, uwielbiam czytać na niego odpowiedzi, bo wszystkie zawsze wydają się strasznie ciekawe :) Twoje również się do tego zaliczają :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam całą Selekcję! "Opal" mnie strasznie kusi... muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając "Opal" powinnaś mieć pod ręką "Origin",bo to zakończenie...

      Usuń
  11. Super TAG, wiesz może czy można go tak po prostu zacząć i zapraszam do mnie: countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te tagi, muszę kiedyś znaleźć na jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uśmiechnęłam się, bo przynajmniej wszystkie książki, które wymieniłaś znam. Co nie oznacza, że wszystkie czytałam :p
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wszystkie z pewnością są warte przeczytania. Gorąco polecam!

      Usuń
  14. Po przeczytaniu twoich odpowiedzi chyba muszę przeczytać Opal : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam od razu zaopatrzyć się w "Origin"

      Usuń
  15. Bardzo fajny TAG, może w przyszłości go zrobię. Wiele z tych książek mam zamiar przeczytać i już nie mogę się doczekać kiedy wezmę się za niektóre z nich, jakie wymieniłaś.

    http://diamentowe-slowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiś bardzo oryginalnych odpowiedzi to nie masz :D
    Okładkom Rywalek po prostu nie da się oprzeć, są przecudowne...

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się,ale co ja na to poradzę? Odpowiadałam szczerze xD

      Usuń
    2. Haha :) Piękno tkwi w prostocie :D

      Usuń
  17. Zakończenie Opalu również mnie zniszczyło! Dobrze, że od razu sięgnęłam po kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ją kupiłam i niedługo zabieram się za czytania.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.