piątek, 12 czerwca 2015

ZWIASTUN "Kosogłos,część 2"-MOJA REAKCJA



Już na samym początku spada na nas bomba w postaci ślubu Finnicka i Annie,który jest po prostu przepiękny! Zostało to przedstawione tak, że przez chwilę wydaje nam się jak to wszyscy mieszkańcy Trzynastki są szczęśliwi. Jednak za chwilę wracamy do brutalnej rzeczywistości,a walka powoli zbliża się do kulminacyjnego momentu. Cała scenografia jest naprawdę imponująca,ale uważam,że czasami to wygląda troszeczkę sztucznie. Szczególnie Katniss,która wygląda niewiarygodnie pięknie w każdej sytuacji.
Uważam,że scena Katniss-Peeta była lekkim spoilerem dla osób,które nie czytały książki.
No,bo w poprzedniej części Peeta ją dusi,a teraz się przytulają?
Nie zaprzeczę,że mi jako fance ta scena się niesamowicie podobała,ale jednak trochę dużo zdradza.
Sam Peeta wygląda tu trochę sztucznie i nie wiem czy wiecie,ale na potrzeby filmu aktor został komputerowo odchudzony. Niestety to widać.
Przeplatanka różnych scen jest bardzo dynamiczna i tworzy spójną całość.
A końcowa kwestia Finnicka? Mistrzostwo świata!
Nie miałam wielkich oczekiwać,bo to w końcu dopiero pierwszy zwiastun,ale z ręką na sercu mogę powiedzieć,że jestem usatysfakcjonowana. W porównaniu do pierwszej części od razu widać,że szykuje się więcej akcji.

Zwiastun sprawił, że zeszkliły mi się oczy,a co to dopiero będzie na filmie?
Gdy tylko pomyślę o tym co się tam będzie dziać mam łzy w oczach.
Przed kinem powinna stać karetka,bo nie wiem czy to przeżyje.


I Niech Los Zawsze Wam Sprzyja!



42 komentarze

  1. Zwiastun jest ok ale i tak film nie przebije książki <3

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko film jest lepszy,ale mam nadzieję,że nie się nie zawiodę.

      Usuń
    2. Ja się czuje zawiedziona zakończeniem kosogłosa nawet jako książki. Odnoszę wrażenie ze autorka nie miała pomysłu. Może filmowe zakończenie bardziej mnie przekona do kosogłosa

      Usuń
    3. Ile ludzi tyle opinii! Mi na przykład zakończenie bardzo się podobało,cieszę się,że nie ma takiego typowego happy endu. Niby wszystko się dobrze skończyło,ale tak nie do końca...

      Usuń
    4. Ale ta sprawa z Gale'em i Peeta'ą to tak trochę dziwnie się skończyła. No ale to tylko moje zdanie :D

      Usuń
    5. Collins w końcówce zrobiła z Gale'a zupełnego egoistę i dupka. Tak po prostu wyjechał? Trochę mnie to zirytowała,chociaż od początku go nie lubiłam.

      Usuń
  2. W zupełności się z Tobą zgadzam, choć może nie do końca mnie powala zwiastun, bo czytałam książkę i trochę inaczej sobie wszystko wyobrażałam :P Ale i tak już nie mogę się doczekać Kosogłosa 2 <3

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy nasze wyobrażanie nie będę tak do końca zgodne z książką,ale i tak chyba nie jest źle?

      Usuń
    2. Masz rację :) Źle nie jest, ale jakoś strasznie mnie to nie zachwyciło. Chociaż porównując zwiastun tego filmu, a "Prób ognia", które też są na podstawie książki, to ten film i tak będzie świetny. Próby ognia to chyba będą miały nie za wiele wspólnego z książką :(

      Usuń
  3. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, przede mną dopiero Igrzyska ^^ I to książka, nie znoszę filmów ekranizujących książki (wyjątek to Hobbit i Narnia xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj! Czytaj!! Czytaj!!! Serdecznie polecam :-)

      Usuń
    2. Ja też rozkazuję ci przeczytać! Teraz, w tym momencie, dodaj na nr 1 w liście do przeczytania! :P

      Usuń
  5. Zgadzam się z tobą. Ogólnie bardzo mi się podobał. Film będzie świetny! Gwarantuję to każdemu :3 I przez niego zawału dostanę ale to szczegół....
    Zapraszam do mnie :)
    http://fandomowe-zycie-prim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiastun na prawdę robi wrażenie! Film na pewno będzie 1000 lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję! Pozostaje tylko czekać do listopada.

      Usuń
  7. To dopiero pierwszy zwiastun a ja również prawie popłakałam się podczas jego oglądania. Film zapowiada się niesamowicie. Po prostu nie mogę się doczekać seansu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od premiery pierwszej części odliczam dni. Tak strasznie nie mogę się doczekać! Choć z drugiej strony to już będzie OSTATNIA część. Co ja potem zrobię ze swoim życiem?

      Usuń
  8. Też mam nadzieję, że dam radę, ale dla pewności wezmę dużo chusteczek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na przykład nie jestem fanką "Igrzysk śmierci" (wyjątkowo..) i mnie nie rusza ani ksiazka ani film.. Jednakże, miłego seanu w przyszlości zyczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie miły nie będzie,raczej dramatyczny,ale i tak dziękuję!

      Usuń
  10. Jestem jedną z tych, co już dawno temu przeczytała całą serię i zwiastun jej nie powalił. Rzeczywiście Katniss cały czas wygląda pięknie, więc to trochę dziwne. No nic, czekam na premierę :3 Ostatnio byłam na premierze i tym razem muszę pójść :D
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też zaszkliły się oczy :( Ale niezmiernie cieszę się z tego, że już w listopadzie będę mogła zobaczyć "Kosogłosa" na dużym ekranie...ale z drugiej strony co będzie ze mną gdy film już się skończy? ! Chyba znowu obejrzę wszystkie części i przeczytam od nowa książki :) A co do karetki to się totalnie z Tobą zgadzam. Przyda się :)
    Pozdrawiam!
    http://detektyw-ksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne odczucia z jednej strony chcę ten film Już.Teraz.Natychmiast. A z drugiej,zastanawiam się co ja potem zrobię ze swoim życiem?

      Usuń
  12. Jestem zachwycona i mam dobre przeczucia :)

    http://recenzjeami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega ekscytacja za 3...2...1...
      AAAAAAAAA...Ami mnie obserwuję! Uwielbiam twojego bloga :-)

      Usuń
  13. Aaaa!! Ogólnie ta kwestia Finnicka po prostu wymiata! :D To było takie urocze! < zaraz wyjdzie,że jestem nienormalna xD > Nie mogę się już doczekać premiery :)
    Pozdrawiam,
    Victoria
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finnick <3 Moja druga największa miłość (po Peecie)!
      Jak tylko pomyślę o tym co się będzie działo w "Kosogłosie"...
      Oh Ja umrę w tym kinie.

      Usuń
  14. Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę scenę ze starszymi Katniss i Peetą oraz ich dziećmi :)
    Nominowałam cię do stworzonego przeze mnie Scooby Doo Book TAG, byłoby mi miło, gdybyś zrobiła go kiedyś na swoim blogu :)

    Pozdrawiam
    http://withcoffeeandbooks.blogspot.com/2015/06/scooby-doo-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę doczekać się Epilogu.

      +Dziękuję za nominację!

      Usuń
  15. Póki co oglądałam 1 i 2 część, a przeczytałam całą trylogię. Kosogłosa obejrzę w na raz, w całości, gdy już będzie jego 2 część :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać kiedy wreszcie wejdę do kina <3
    Na pierwszej części siedziałam jak po paraliżu i i tylko ściskałam swój naszyjnik z Kosogłosem. Zwłaszcza, gdy była końcowa sena Drzewa Wisielców i wszyscy poszli wysadzać *,* To było niesamowite.
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak mnie książki zachwyciły, przeczytałam wszystkie trzy w jeden weekend tak moja przygoda z filmami skończyła się na pierwszej części ;)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie powinnaś obejrzeć "W pierścieniu ognia". Jest o wiele lepszy niż pierwsza część.

      Usuń
  18. Ja też nie mogę się doczekać ;-; zapewne się rozryczę, rozpłaczę, wrócę z kina, walnę na łóżko i zacznę jeszcze bardziej ryczeć... Ale i tak chcę już!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, tytuł skądś kojarzę, ale nie mam pojęcia skąd. Faktycznie, zwiastun robi nawet wrażenie :) Poza tym widzę, że na samym początku pojawił się Sam Claflin, którego uwielbiam!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Po samym zwiastunie jestem zachwycona, a co dopiero będzie na filmie. Chyba jednak mimo wszystko przy jednej ze scen (Finnick) będę musiała wyjść D':

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko pomyślę o tym co się stanie chcę mi się płakać :-c

      Usuń
  21. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądając zwiastu drugiej części Kłosogłosa te same emocje towarzyszyły mi co Tobie. Książka i film niesamowite. Świetny wygląd bloga. Co najważniejsze jest czytelny! :D
    Zapraszam do swojego bloga,który ma jeden post. Myslę,że się rozkręcę. Zostaw coś po sobie.
    https://www.facebook.com/mysterious096?fref=nf

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.