sobota, 27 czerwca 2015

ZAPRASZAM NA "Noc Książkoholików"!




Na czym to polega?

W ustalony wieczór - W TYM ROKU NOC Z 4 NA 5 LIPCA! - nastawiamy budziki na godzinę 20! Obok miejsca, w którym najwygodniej nam się czyta, kładziemy przygotowaną książkę (lub kilka, jeśli umiecie i lubicie tak szybko czytać!) i...
OD GODZINY 20 DO GODZINY 6 RANO NASTĘPNEGO DNIA CZYTAMY, ILE WLEZIE!



Co ja będę czytać? 


„Mówili, że bez miłości będę szczęśliwa.
Mówili, że lekarstwo na miłość sprawi, że będę bezpieczna.
I zawsze im wierzyłam.
Do dziś.
Teraz wszystko się zmieniło.
Teraz wolę zachorować i kochać choćby przez ułamek sekundy, niż żyć setki lat w kłamstwie”.





Wydarzenie jest całkowicie darmowe :-) 
Potrzebujecie jedynie herbaty, kawy lub gorącej czekolady i mnóstwa energii na przesiedzenie z nami całej nocy.

Dajcie znać, co będziecie czytać i czy z nami będziecie!


12 komentarzy

  1. Nie wiem czy wysiedzę do 6, bo nie chcę całego jutrzejszego dnia przespać, ale na pewno spędzę noc na czytaniu. :)
    Pozostaje mi tylko wybrać książki, zaopatrzyć się w zapasy herbaty i będę gotowa. :D

    Pozdrawiam! 
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie dałam rady tak długo wysiedzieć,ale najważniejsza jest dobra zabawa.

      Usuń
  2. O chętnie wezmę udział ;) Lubię czytać nocami, ale raczej nie wytrzymam do 6 ;) Będę czytać Malowinicze: Wymarzony Dom – Magdaleny Kordel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że książki Ci się spodobała,daj znać :-)

      Usuń
  3. Biorę udział jak najbardziej :) Już sobie przygotowałam "Gra o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://secondlife-books.blogspot.com/ Zapraszam do mnie na relacje z mojej nocy z książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz się pochwalić swoim wynikiem :) Ja,niestety, nie brałam udziału, ale zważywszy na burzę, która była w nocy czytając kryminał bym się strasznie bała! ;)
    Pozdrawiam
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,ale mój wynik nie jest jakoś specjalnie zachwycający. Czytanie zaczęłam o 23 (no,bo mecz),a skończyłam o 4:00. Mimo to,zabawa była fajna i na pewno wezmę udział za rok :-)

      Usuń
  6. Hej :)
    Nominowałam cię do tag'u więcej informacji w linku :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/2015/07/rip-it-or-ship-it-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.