sobota, 27 czerwca 2015

Wakacyjne Plany Czytelnicze 2015



1."Anna i pocałunek w Paryżu"


Każda siedemnastolatka byłaby wniebowzięta, gdyby ojciec postanowił wysłać ją na rok do Paryża. Ale Anna jest szczęśliwa w Atlancie – ma fajne liceum, najlepszą przyjaciółkę i chłopaka… no prawie. Więc nie skacze do góry z zachwytu. Paryż wcale jej się nie podoba – dopóki w nowej szkole nie pozna Eti enne’a. Eti enne jest superparyski, megaprzystojny i ma wszystko – niestety, z dziewczyną włącznie. Ale przecież w Paryżu każde marzenie może się spełnić. Czy najbardziej romantyczny rok w najbardziej romantycznym mieście świata zakończy się tak wyczekiwanym przez Annę najbardziej romantycznym pocałunkiem ?






2."Endgame. Wezwanie"


W Ziemię uderza seria meteorytów. Tylko garstka jest świadoma tego, co to oznacza…
W ich żyłach płynie krew starożytnych cywilizacji.
W ich umysłach odzywa się głośne wezwanie.
W ich rękach znajduje się los świata.
Nie mają nadprzyrodzonych zdolności. Nie potrafią latać, nie posługują się magią.
Od dziecka szkolono ich, by stali się zabójcami idealnymi.
Nadszedł czas.
Usłyszeli wezwanie.
Rozpoczyna się "Endgame"!






                      3."Obca"


Claire Randall, jeszcze niedawno wojenna pielęgniarka, spędza wakacje w Szkocji. Dotknąwszy starego kamienia, nieoczekiwanie... przenosi się w przeszłość. Trafia w niespokojne czasy, znaczone wojną domową, przesądami i szaleństwem czarów. Nie ma pojęcia, jak odnaleźć się w roku 1743. I nie wie, że w nowym i niezrozumiałym świecie czeka miłość jej życia: Jamie, z którym los połączy ją na dobre i na złe.








4.Aż po horyzont 

Życie Amy Curry dalece odbiega od ideału. Jej ojciec zginął niedawno w wypadku samochodowym. Matka, chcąc na nowo wszystko poukładać, postanawia przeprowadzić się ze słonecznej Kalifornii do Connecticut. Niedługo po zakończeniu roku szkolnego Amy ma do niej dołączyć – przejechać przez niemal cały kraj, by zacząć zupełnie inne życie z dala od miejsca, które kocha i od wypróbowanych przyjaciół.
W długiej, zaplanowanej co do minuty, podróży Amy towarzyszyć ma Roger, syn znajomej rodziców. Dziewczyna nie widziała go od lat i początkowo jest przerażona wizją spędzenia kilku dni w obecności kogoś, kogo ledwie zna… 




5.Trylogia "Delirium"

* Delirium
* Pandemonium
* Requiem


Rząd USA przejął kontrolę nad życiem obywateli. Jednym z jej przejawów jest poddawanie ludzi zabiegowi, który ma pozbawić ich głębszych uczuć.
Nastoletnia Lena z niecierpliwością oczekuje dnia, w którym przestanie jej zagrażać amor deliria nervosa, czyli miłość. Jednak na krótko przed planowaną operacją w jej życiu pojawia się Alex. To dla niego serce dziewczyny zabije mocniej i dla niego gotowa będzie zaryzykować swoje życie. Bo miłość – choć może zabić – może też ocalić.


6.Seria "Dawca"

* Dawca
* Skrawki błękitu
* Posłaniec
* Syn



W społeczności, w której żyje Jonasz, wszystko jest idealne. Specjalnie dobrane kobiety rodzą dzieci, które trafiają potem do odpowiednich jednostek zwanych komórkami rodzinnymi. Każdy ma przypisanych rodziców i pracę. Nikomu nawet nie przyjdzie do głowy, by zadawać pytania. Wszyscy są posłuszni. Nie ma konfliktów, nierówności, rozwodów, bezrobocia, niesprawiedliwości… ani możliwości wyboru.Wszyscy są tacy sami.Z wyjątkiem Jonasza.Podczas ceremonii dwunastolatków dzieci z dumą przyjmują przydzielone im życiowe role. Ale dla Jonasza wybrano coś specjalnego. Ma rozpocząć szkolenie u tajemniczego starca zwanego Dawcą Pamięci. Jonasz stopniowo uczy się, że moc tkwi w uczuciach.



7.Seria "Akademia wampirów"

* Akademia wampirów
* W szponach mrozu
* Pocałunek cienia
* Przysięga krwi
* W mocy ducha
* Ostatnie poświęcenie 











W akademii imienia świętego Władimira wampiry czystej krwi - moroje - uczą się posługiwać swoimi nadnaturalnymi darami, a mieszańce - dampiry - szkolą się na ich opiekunów i oddanych strażników. Posępne mury kryją jednak więcej mrocznych tajemnic, niż można by podejrzewać. Lissie Dragomir, morojce ze szlachetnego rodu, grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. Czy dampirka Rose, połączona z nią telepatyczną więzią, zdoła ochronić przyjaciółkę?

 8.Książki Nicholasa Sparksa

* Dla ciebie wszystko
* I wciąż ją kocham
* Jesienna miłość
* Ostatnia piosenka
* Najdłuższa podróż
* Szczęściarz




Jakie jeszcze książki możecie mi polecić do czytania w upalne dni?
Jakie są wasze czytelnicze plany na wakacje?
Piszcie w komentarzach.


25 komentarzy

  1. Życzę zrealizowania swoich planów czytelniczych. I czekam na recenzje :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno wkrótce się pojawią :-)

      Usuń
  2. Czytałaś "Jesienną miłość" Sparksa? Polecam, jest naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam film-uwielbiam!! A książkę planuję przeczytać.

      Usuń
  3. Ambitne masz plany, życzę ich zrealizowania :)
    A czytałaś "Bezpieczną przystań" Sparksa? Słyszałam, że rewlelacja :)

    http://alekczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,chociaż o niej myślałam,ale nie chciałam robić sobie za dużych planów.
      Jeśli uda mi się przeczytać wszystkie z tych książek być może sięgnę po "Bezpieczną przystań"

      Usuń
  4. Ciekawe wybory. Ja o wielu z tych książek nie słyszałam, ale gdy tylko będę miała okazję z chęcią się z nimi zapoznam :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wybory :)
    Książki Sparksa z tych co tu pokazałaś czytałam prawie wszytskie i są naprawdę godne polecenia :)
    Zapraszam do mnie http://onlybooks-jdb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd,że jeszcze nie przeczytałam żadnej książki tego autora,mam nadzieję,że uda mi się nadrobić zaległości :-)

      Usuń
  6. Na wakacje mam w planach "Ostatnią piosenkę", tak jak ty ;) i jeszcze kilka innych książek. Życzę zrealizowania planu! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja również życzę powodzenia!

      Usuń
  7. Sporo tych książek! :)
    Jedyną książkę jaką czytałam Sparksa, to Bezpieczna przystań, jeśli nie czytałaś to polecam ;)

    Zapraszam do mnie, na moje plany na lipiec ;) zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba,która poleca tą książkę...Chyba naprawdę muszę ją przeczytać!

      Usuń
  8. Ja niestety nie będę miała zbyt dużo czasu w wakacje z powodu pracy, ale również chciałabym przeczytać "Annę" oraz "Delirium". Mam nadzieję, że książki przypadną Ci do gustu i zrealizujesz swoje plany :)

    Zapraszam ^^ http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję i życzę ci żebyś mimo wszystko znalazła czas na czytanie :-)

      Usuń
  9. Ja właśnie dzisiaj skońćzyłam czytać Sparksa "Na raztunek". Super książka :D
    Z twojej listy najbardziej zaciekawił mnie "Endgame. Wezwanie" i Akademia wampirów :)
    Powodzenia w czytaniu

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z książek Sparksa polecam Bezpieczną Przystań dla mnie była dużo lepsza niż I wciąż ją kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą książkę również muszę przeczytać!

      Usuń
  11. Książki Nicholasa Sparksa tez powinny znaleźć się na mojej liście, która znajduje się w najnowszym poście na blogu. Uwielbiam I wciąż ją kocham, muszę sięgnąc po kolejne ♥
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam wiele książek Sparksa ,ale według mnie najlepsza jest " Jesienna miłość".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że książka spodoba mi się równie mocno co film.

      Usuń
  13. O, też powinnam w końcu przeczytać kilka książek Nicholasa Sparksa. "Obcą" i "Endgame. Wezwanie" również chciałabym przeczytać.

    Papierowe strony

    OdpowiedzUsuń
  14. nr 3 i 8 trafia na moją listę :)
    ja właśnie czytam trylogię "Niezgodna", a później jakoś 7-8 książek pożyczonych od koleżanki, m.in. Starter :) i jak starczy czasu to następnie Delirium :)
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chciałabym przeczytać "Starter",ale nie wiem czy wystarczy mi czasu.

      Usuń
  15. Sparksa zdecydowanie polecam Bezpieczną przystań i Szczęściarza. :) Czytałam I wciąż ją kocham, ale nie spodobała mi się. Też mam w planach Delirium, ale nie wiem czy biblioteka będzie skora do pomocy realizacji moich planów. ;)
    Pozdrawiam, Antosia :)
    http://antosia-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.