poniedziałek, 29 czerwca 2015

Książkowe Nowości LIPIEC-SIERPIEŃ #5

   

   
      Tytuł: "Ten jeden dzień"

      Autor: Gayle Forman
 
      Wydawnictwo: Nasza księgarnia

      Data premiery: 1 lipca 2015r.





Życie Allyson jest poukładane, zaplanowane, uporządkowane. Okazuje się jednak, że wystarczy jeden dzień, a wszystko może się zmienić. Ostatniego dnia swoich europejskich wakacji Allyson poznaje Willema, obiecującego młodego aktora i wolnego ducha. Willem różni się od Allyson pod każdym względem. Kiedy jednak namawia ją, aby zmieniła swoje plany i pojechała z nim do Paryża, Allyson zgadza się… Ta spontaniczna, nietypowa dla niej decyzja rozpocznie dzień pełen ryzyka i romansu, wyzwolenia i intymności. Nadchodzące 24 godziny mogą zmienić życie Allyson na dobre…



   
      Tytuł: "Niezauważalna"

      Autor: Marcus Sedgwick

      Liczba stron: 352

      Wydawnictwo: Ya!

      Data premiery: 1 lipca 2015r.


Niewidoma nastolatka próbuje odnaleźć tatę, który zaginął, a jego notes wpadł w niepowołane ręce.
Czy życiem naprawdę rządzą tajemnicze zbiegi okoliczności? Na to pytanie odpowiedzi szuka 16-letnia Laureth, która udaje się w podróż z Wielkiej Brytanii do Stanów Zjednoczonych, by odnaleźć ojca. Wyprawa bez przygotowania i bez udziału dorosłych nosi znamiona szaleństwa – tym bardziej że niewidoma Laureth angażuje w tę eskapadę 7-letniego brata Benjamina, który ma być jej przewodnikiem. Kim jest tajemniczy Mr. Walker, w ręce którego wpadł notes jej ojca? I jaką rolę w tej szalonej układance odgrywa powtarzająca się liczba 354?  Nastolatka zobaczy więcej, niż zdołałby dostrzec niejeden widzący.



      Tytuł: "Origin"

      Autor: Jennifer L.Armentrout

      Liczba stron: 440

      Wydawnictwo: Filia

      Data premiery: 1 lipca 2015r.




Po udanej, lecz katastrofalnej w skutkach wyprawie do Mount Weather, Daemon będzie musiał zmierzyć się z brutalnym faktem. Katy już nie ma. Została porwana. Odnalezienie jej staje się jego głównym celem. Czy pozbędzie się każdego, kto stanie mu na drodze? Bez problemu. Czy zrówna z ziemią cały świat, by ją odnaleźć? Bardzo chętnie. Czy zdemaskuje kosmitów? Z przyjemnością.
Katy musi tylko przeżyć. Wśród wrogów, by się wydostać, Katy musi się przystosować. W końcu nie wszystkie słowa grupy Daedalus brzmią jak szaleństwo. Mimo to, ich cele są przerażające, a wszystko, co mówią, jest bardzo niepokojące. Kto tak naprawdę jest zły? Daedalus? Ludzie? Czy Luksjanie?



      Tytuł: "Jurassic Park.Park Jurajski"

      Autor: Michael Crichton

      Liczba stron: 512

      Wydawnictwo: Dream Books

      Data premiery: 6 lipca 2015r.




Na wyspie w pobliżu Kostaryki powstaje Jurassic Park. Jego największą atrakcją są żywe dinozaury, które zostały sklonowane z DNA pobranego ze skamieniałych insektów. Stworzony przez człowieka ekosystem wymyka się spod kontroli. Wbrew woli twórców dinozaury wydostają się na wolność, polując na inne stworzenia oraz na... ludzi. Zaczyna się walka o przetrwanie.




      Tytuł: "Fangirl"

      Autor: Rainbow Rowell

      Liczba stron: 380

      Wydawnictwo: Otwarte

      Data premiery: 29 lipca 2015r.



Wren i Cath to siostry bliźniaczki „podobne” do siebie jak ogień i woda. Wren chce w życiu spróbować wszystkiego. Lubi imprezować, randkować i poznawać nowych ludzi. Cath woli siedzieć w ich wspólnym pokoju i pisać fanfiction do książki, która zawładnęła całym jej światem. Jest fanką nastoletniego czarodzieja Simona Snowa. Wróć! Jest Prawdziwą Fanką, która… ma swoich własnych fanów, bo pisze fanfiki o Simonie.Gdy bliźniaczki rozpoczynają naukę w college’u, ich drogi się rozchodzą – Wren nie chce już mieszkać z siostrą. Cath musi opuścić swój bezpieczny świat i stawić czoła rzeczywistości. Na swojej drodze spotyka Reagan  i wiecznie uśmiechniętego Levi’ego  oraz panią profesor od kreatywnego pisania.




43 komentarze

  1. Najbardziej zaciekawił mnie Park Jurajski :) Na pewno przeczytam w najbliższym czasie :)
    I super favikone wybrałaś :) Jest cudna!

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Courtship Book Tag, więcej na: http://someculturewithme.blogspot.com/2015/06/courtship-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jeden dzień i Niezauważalna bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Niezauważalna' i 'Park Jurajski' najbardziej przykuły moją uwagę - może zdecyduję się na zakup ^^
    Zwłaszcza, iż na ekranizacji tej drugiej, byłam ostatnimi czasy w kinie - nic tak nie podnosi adrenaliny jak stadko dinozaurów pożerający ludzi jak chrupki kukurydziane :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam,chociaż film ciągle przede mną...

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa książki "Ten jeden dzień" i "Fangirl". Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego czytania :-) Daj znać jak Ci się podobały!

      Usuń
  6. Jestem wielką fanką Parku Jurajskiego i z wielką chęcią zapoznam się z książkowym wydaniem tego cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. "Fangirl" brzmi tak młodzieżowo, że aż strach, ale mimo to chyba najbardziej mi się podoba. Ogólnie, całkiem ciekawie sie przedstawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać co sądzisz gdy już przeczytać "Fangirl"

      Usuń
  8. Z niecierpliwością czekam na Fangirl, a Niezauważalna mnie zaintrygowała ;)
    Ostatnio chciałam przeczytać Park Jurajski, ale nigdzie nie mogłam go dostać, także bardzo się cieszę, że ponownie zostaje wydany :D

    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ponowne wydanie? I ja fanka filmów nic o tym nie wiem?

      Usuń
  9. Zdecydowanie najbardziej czekam na nową książkę Gayle Forman i Fangirl ;D

    http://diamentowe-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych książek czekam najbardziej na Fangirl :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ciekawych książek szykuje się na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać tych upalnych dni z książką <3

      Usuń
  12. "Fangirl" <3 Już mam zamówioną na empiku w przedsprzedaży i nie mogę się doczekać! :) A "Niezauważalna" zwraca moją uwagę nie przez opis, tylko z powodu tego, że okładka jest taka sama, jak zdjęcie do singla mojego ulubionego zespołu. ;)
    http://inkprince-wp.upstatement.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/Daughtry-Waiting-for-Superman-2013-1200x1200.png O. <3

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog :) ciekawy wpis :) zapraszam do mnie stylled.blogspot.com obserwujesz ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej ciekawi mnie "Park Jurajski", "Fangirl", "Origin" oraz "Niezauważalna", czyli... prawie wszystko ^^. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała je w swoich rączkach :)

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej nie mogę się doczekać "Fangirl" oraz "Ten jeden dzień " :)
    http://alekczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na Ten jeden dzień, Niezauważalną i Fangirl :)
    http://ksiazkowa-suomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mojego bloga. :) Zostałaś nominowana do TAGu. :)

    http://porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com/2015/06/favorite-songs-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły znajdziesz tutaj: http://tempus-est-relativum.blogspot.com/p/lba.html
    PS. Zaciekawił mnie Twój blog, chyba będę częściej tu zaglądać. Wszystkie te książki są naprawdę godne przeczytania, a Park Jurajski z wyżej podanych chyba najbardziej mnie kusi.
    PSS. Zapraszam również na swojego bloga: http://tempus-est-relativum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. "Ten jeden dzień" i "Fangirl" mnie interesują :)
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czekam na "Fangirl" , "Jurassic Park.Park Jurajski" i na "Niezauważalna" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Nominowałam cię do Liebster Blog Award ;)
    Mam nadzieję, że odpowiesz na moje pytania :D

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Na "Ten jeden dzień" i "Fangirl" czekam z utęsknieniem! Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest książka „Jurassic Park.Park Jurajski" ?!?!?! :O
    Od dziecka uwielbiam tę historię, a jak jest książka...ooooo, będzie moja! ♥

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam tym zaskoczona. Miłego czytania :-)

      Usuń
  24. Na półkę "Chcę przeczytać" trafia Ten jeden dzień, Niezauważalna i Fangirl Dziękuję za info o nowych książkach :)
    Pozdrawiam, Antosia :)
    http://antosia-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co,mam nadzieję,że książki,o których napisałam Ci się spodobają.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wcześniej nie słyszałam o "Niezauważalna", ale ten krótki opis bardzo mnie zaciekawił. Być może kiedyś po nią sięgnę. ;)
    recenzje-starlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że przeczytać i Ci się spodoba :-)

      Usuń
  28. "Park Jurajski" jako książka? Już jest mój! :D

    padi-da.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Potrzebuje tylko funduszy i "Origin" oraz "Ten jeden dzień" będą moje. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.