środa, 20 maja 2015

TAG-7 grzechów głównych każdego książokoholika!


1. PYCHA: O jakiej książce mówisz najwięcej kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?

Ja nie czytam inteligentnych książek,chciaż nie...Może i czytam naprawdę mądre i pouczające powieści,ale najczęściej nie brzmią na takie.

2. CHCIWOŚĆ: Jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce

Najtańsza: Trzy tomy "Pamiętników Stefano" (Wygrałam je w konkursie,więc są bezapelacyjnie najtańsze)
Najdroższa: "After.Płomień pod moją skórą" (Chociaż to dobrze wydane 39.95zł)

3. NIECZYSTOŚĆ: Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?

Lubię gdy bohater jest zdecydowany i wie czego chcę!
A nie takie "-Może tak,albo lepiej nie..Chociaż może byłoby lepiej gdybym to zrobił? A co jak mi nie wyjdzie?"

4. ZAZDROŚĆ: Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?

Wszystkie książki jakie są na świecie?

5. OBŻARSTWO: Jaką książkę możesz pożerać *czytać* cały czas?

Rzadko kiedy czytam jedną książkę kilka razy,właściwie zdarzyło mi się to tylko w przypadku całej serii "Igrzyska śmierci" i "Gwiazd naszych wina"...

6. GNIEW: Z jakim autorem masz relacje Love/Hate? (Jednocześnie kochasz i nienawidzisz)

Collen Hoover-za to co zrobiła mi w "Maybe Someday". Tak nie można robić!
Nie można łamać mi serca! Nie można pisać tak genialnych książek!
Bożee..Jak ja kocham tą autorkę <3

7. LENISTWO: Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?

"Eleonora i Park".Dość długo ociągałam się z jej czytaniem,choć gdy wreszcie ją zaczęłam nie mogłam się oderwać.

21 komentarzy

  1. dobry pomysł! :))
    oryginalne i wgl ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać tagi ;)
    Noo i fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy ten TAG :)
    Zapraszam do siebie :) subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny tag! Bardzo oryginalny ^^
    Dziękuję za nominację, ale wkradł się błąd, bo teraz mój link to Isabelczyta.blogspot.com ;-)

    Pozdrawiam
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, przyjemny TAG :)
    Również nie czytam książek po kilka razy, z wyjątkiem Igrzysk ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah tez bym chciała dostać wszystkie książki jakie są na świecie! Świetny tag.
    Pozdwarwiam www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrość - też dałabym taka odpowiedź :)
    Gwiazd naszych wina - raz czytałam , płakałam jak dziecko - drugi raz bym się nie wzięła za czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i orginalny. Może go kiedyś zrobię, bo jest świetny :)
    I bardzo fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chciałam pisać, że tag jest mega i zapytać, czy również mogłabym go wykonać, a tu spoglądam na nominacje i widzę adres mojego bloga :D Bardzo dziękuję! Naprawdę świetne pytania, nie mogę się doczekać odpowiadania na nie :D

    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykonany TAG! :D Krótko, zwięźle i na temat. :D

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z punktem 4 :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag! :D
    Stworzyłam własny tag i nominowałam cię, zapraszam :D http://your-smile-is-best.blogspot.com/2015/05/bajkowe-postacie-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej nominowałam cię do Kitty Book Tag. Miłej zabawy!
    http://zaczarowana-me.blogspot.com/2015/05/kitty-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy TAG ^^ I z komentarza Sara Gray - życzę miłej zabawy z Kitty Tagiem, mam nadzieję, że się spodoba, bo trochę nad nim siedziałam ^^
    Tylko to pytanie z jaką książkę chciałabyś dostać jest głupie - no oczywiście, że wszystkie ^^

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hah, świetny Tag :P Chociaż dostanie wszystkich książek świata byłoby dośc kłopotliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo gdzie ja je wszystkie pomieszczę? Ale ogólnie chodziło mi o jeden egzemplarz każdej książki.

      Usuń
  16. Co trafiam na jakiś blog książkowy, to znajdę tam jakiś ciekawy tag. :) :)
    Też chcę wszystkie książki świata!;d Albo chociaż te wydane po polsku, coby sobie życia nie komplikować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam na myśli te polskie,ale zapomniałam o tym napisać.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.