wtorek, 14 kwietnia 2015

Titles Book Tag




Dziękuję za nominację Angie Rose z kanału:
CRH+ Czyli czytanie we krwi
(Oglądać,komentować i subskrybować.)






1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

Chyba nic nie przebije "Pan Tadeusz, czyli Ostatni zajazd na Litwie. Historia szlachecka z roku 1811 i 1812 we dwunastu księgach wierszem",ale ja postanowiłam sobie utrudnić zadanie i wybierać tylko spośród książek,które czytałam,więc chyba najdłuższa jest "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele"

2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

W mojej biblioteczne znajdę się dużo takich książek,ale gdy zaczęłam liczyć literki najkrótszy okazał się "Opal".

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.

"Z kim płaczą gwiazdy"-Mimo,że bardzo lubię tę książki tytuł nijak mi do niej nie pasuje!

4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę.

"Hopeless"-połączenie imion Hope i Less. Nie zrozumcie mnie źle,bo ta książka na pewno nie jest "beznadziejna"! Jest fantastyczna i dopiero po przeczytaniu można dobrze zrozumień tytuł,który idealnie pasuję do książki.

5. Najbardziej irytujący tytuł.

Do tej pory nie mogę przeczyć zmiany tytułu "Jeśli zostanę..." na "Zostań,jeśli kochasz". Za każdym razem gdy go słyszę mam ochotę uderzyć tego kto go wymyślił. "Zostań,jeśli kochasz" ? Serio?
To tak jakby powiedzieć,że jeśli Mia nie zechce zostać na ziemi nie kocha Adama,swoich dziadków i innych członków rodziny. Przecież to jakieś brednie.

6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i stwórz swój tytuł.

"Opal,z którym płaczą gwiazdy chciał zbyt wiele od Hopeless,która zostanie,jeśli kocha."




7 komentarzy

  1. a bardzo dziękuję za nominację
    a twój tytuł powala na kolana/!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten TAG :) Co do ''Hopeless'' zgadzam się w stu procentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hopeless" idealnie wzoruje zawartość książki, o czym nie miałam pojęcia, gdy zaczynałam czytać :) Bardzo fajny MIX tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie zmiksowałaś te tytuły:D
    Dziękuję bardzo za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie za nominację! Już się za to zabieram!! + świetne odpowiedzi :D Kreatywnosć sie kłania widzę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czytałam 'Pan Tadeusz' :)) Zgadzam się z tobą ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.